תקשורת ומדיה

פרס ל'דינו דנה' בכנס מדיה; התעניינות ביובל המבולבל

ערוץ הופ! זכה בפרס בכנס הילדים Kidscreen Summit לצד 3 סדרות נוספות שהוצגו באירוע. בנוסף מקיימת קבוצת הופ! מגעים למכירת הפקה חדשה עם יובל המבולבל
אלכסנדר כץ | 
הופ! (צילום לוגו)
במהלך כנס המדיה לילדים הבינ"ל Kidscreen Summit שנערך במיאמי, זכתה התכנית 'דינו דנה' המשודרת בישראל בערוץ הופ! בפרס התכנית החדשה הטובה ביותר בקטגוריית פרי סקול. קבוצת הופ! הציגה 3 סדרות נוספות שהתמודדו לזכייה במסגרת הכנס - 'רון ברווזון', 'קטנים מהחיים' ו'הבולשת', המשודרות בבלעדיות בערוץ הופ! (הבולשת משודרת ב-WIZ).  
נציגות הערוץ בכנס הן המשנה למנכ"לים מיכל בוטל, ושרון מוברמן - מנהלת הרכש של הקבוצה. בנוסף הן מנהלות מגעים עם גופי שידור בעולם למכירת הפורמט של 'המופע המבולבל של יובל', הפקת מקור חדשה שהושקה בהופ! בדצמבר האחרון, לרשתות זרות. בכנס גם נחתמה עסקת רכש על הסדרה 'מרדף ברשת' (Cyber Chase) שזכתה בפרס האמי בקטגורית הילדים. הסדרה של PBS KIDS, שלוחת הילדים של הערוץ הציבורי האמריקאי, נרכשה על ידי קבוצת מדיה הופ! ותשודר בערוץ Wiz.
לקבוצת המדיה הופ! הערוצים הופ!, לולי, הופ! ילדות ישראלית ו-Wiz,  והיא מגיעה ליותר מ-1.5 מיליון משקי בית באמצעות HOT ו-yes. הקבוצה גם בעלת נוכחות בזירות הדיגיטליות עם אתרים, אפליקציות, משחקים, ערוצי יוטיוב ועמודי פייסבוק. 
בוטל, המשנה למנכ"לים, מסרה כי "קבוצת מדיה הופ! יוצרת ורוכשת לערוציה את מיטב תכניות הבידור האיכותי ותכני ההעשרה שהשוק הבינ"ל מציע לילדים מגילאי שנה ומעלה. אנו משתתפים בכנסים ושווקים שונים בעולם ובכנס הנוכחי אנו שמחים לנהל גם מו"מ על מכירת פורמטים של תכנים ייחודיים שפיתחנו, הפקנו ואנו משדרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה