תקשורת ומדיה

נעם סמל משתבץ מחדש: יגיש עם מאיה כהן בכאן תרבות

אחרי מס' חודשים ברשת ב' עם ורד יפתחי גרין ולוסי איוב, מצוות כעת מנכ"ל הקאמרי לשעבר לכתבת התרבות של ישראל היום. וגם: תכנית חדשה ליוסי אליטוב ואריה ארליך
אלכסנדר כץ |  1
נעם סמל (צילום אליצור ראובני)
מנכ"ל הקמארי עד לאחרונה נעם סמל וכתבת התרבות מאיה כהן מישראל היום, יגישו תכנית תרבות חדשה ברשת כאן תרבות. התכנית מיועדת לשידור ביום שישי בבוקר.
סמל הגיש עד לאחרונה תכנית תרבות עם לוסי איוב ולפניה עם ורד יפתחי גרין בכאן רשת ב', שהורדה מן האוויר לטובת תכנית תרבות בהגשתו של גואל פינטו.
רק השבוע פורסם באייס על שינויים נוספים במשבצת התרבות בערוץ כאן 11, כאשר קובי מידן נבחר להגיש תכנית פעמיים בשבוע, שתבוא במקומה של 'מועדון תרבות' שתרד מן האוויר במארס הקרוב. לפני חודש חשף אייס כי התאגיד מתכוון להסיר את 'מועדון תרבות' מלוח השידורים, כחלק משינויים עמוקים בלוח השידורים, כולל ברצועת אחר הצהריים והערב המוקדמות, וזאת משום שכאן 11 סובל מנתוני צפייה נמוכים יחסית.
בתוך כך, במוצ"ש האחרון עלתה לאוויר תכנית זוגית חדשה של העיתונאים יוסי אליטוב ואריה ארליך בכאן רשת ב'. השניים, שהחלו את הזוגיות הרדיופונית שלהם עוד ברדיו קול חי בתכנית 'חמישי בשניים' בלב הפריים-טיים הרדיופוני-חרדי, יסכמו את השבוע מזווית אישית עם אורחים וראיונות.
מכאן טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסכנים עובדי "כאן",קובלנץ הוריד את התחנה לתהומות. (ל"ת)
    עצוב מה נהיה ממנו 02/2018/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור