תקשורת ומדיה

בדרך למהדורת ערוץ 20: בועז גולן ישמש עורך חדשות ראשי

בערוץ 20 מעלים הילוך עם העברת הפיקוח הרגולטורי לידי הרשות השנייה והאישור לשדר חדשות, וממשיכים להרכיב את מערכת החדשות. מוני ברוש בחר לעזוב
אלכסנדר כץ |  1
בועז גולן (צילום באדיבות אוניברסיטת חיפה)
תאריך יעד רשמי עדיין אין, אבל בערוץ 20 נערכים לקראת השקת מהדורת החדשות היומית שלהם, עם מינויו של עורך חדשות ראשי - בועז גולן, לצד מינויים חדשים - עליהם הודיע היום (יום א') מנכ"ל ערוץ 20 שכי פרנץ. במקביל, אחד הבכירים בערוץ 20, מוני ברוש, בחר לעזוב אותו. 
לאחר "מאבק" קצר על עתידו של ערוץ 20, מה שהוביל להליכי חקיקה בכנסת והעברת האחריות הרגולטורית על הערוצים הייעודיים כולל ערוץ 20 לידי הרשות השנייה, מכתבי השימוע שקיבלו העובדים רק לפני חודשיים וחצי, הוא זיכרון רחוק, ובערוץ בונים כרגע את מערכת החדשות לאחר שקיבלו אישור לשדר חדשות.
גולן הקים את אתר הימני 'חדשות 0404', ומשמש כעורך הראשי שלו. לפני שנתיים רכש בעלי ערוץ 20 אבי בר 50% מחדשות 0404. בעברו גם הקים את השבועון לציבור הדתי על"ה ועיתון הספורט. בשנת 2000 הצטרף למחלקת החדשות של רדיו חיפה שם שימש כתב חדשות וספורט ובהמשך הגיש תכנית בתחנת הרדיו גלי ישראל. בנוסף, כיהן בעבר בתפקידי דוברות שונים, בין היתר כדובר עיריית קריית מוצקין וזק"א צפון.  גולן יהיה אמון על הרחבת צוות כתבי החדשות של הערוץ ומשדרי החדשות בערוץ ובאתר. נתנאל בן שושן ימשיך בתפקידו כסמנכ"ל התכניות של הערוץ. 
 
מינוי נוסף הוא של יוני שגיא ששימש מנהל שיווק ומכירות בסלקום כמשך כעשור ולאחר מכן כמנהל מסחרי באתר חדשות 0404. שגיא ינהל את המחלקה המסחרית לצד מחלקת הדיגיטל. את מחלקת הדיגיטל ניהל ב-4 השנים האחרונות הסמנכ"ל מוני ברוש, שבחר לסיים את תפקידו. 
בכך נראה שחדשות 0404 בדרך לאיחוד כזה או אחר בתוך ערוץ 20.

היועצת המשפטית של הערוץ, עו"ד מירי נאור-אליאס, תשמש בנוסף כסמנכ"לית רגולציה ומשאבי אנוש. טרם הצטרפותה לערוץ 20, שימשה עו"ד נאור-אליאס מנהלת הרגולציה בקשת בין השנים 1998-2012 ולאחר מכן כשנה בפרקליטות מחוז תל אביב פלילי. 
מנכ"ל ערוץ 20 שכי פרנץ מסר היום כי "לאורך תקופה לא פשוטה גילינו בכל יום מחדש את מקור כוחו של ערוץ 20 באנשים המדהימים שעובדים בו. אני גאה להרחיב את משפחת ערוץ 20 ומאחל הצלחה רבה למצטרפים, כמו גם למוני ברוש שיוצא לדרך חדשה. האתגר הבא של הערוץ הוא ללא ספק הקמת מערך החדשות. הצופים בארץ משוועים לקולות חדשים בתקשורת הישראלית ולאור התמיכה מחממת הלב שקיבלנו מהצופים בבית - מחובתנו להעניק להם את הטוב ביותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אהרון
    אהרון 03/2018/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עזיבתו של ברוש כנראה מסמנת את הבאות לערוץ.. חבל!!!
    סגור