תקשורת ומדיה

סמנכ"לית הרגולציה החדשה של yes - אסי קליין בן-נעים

קליין בן נעים, שתחליף את מיכל רפאלי כדורי, עוזבת את האוצר שם שימשה סגנית היועץ המשפטי. היא גם הייתה חברת מועצת הכבלים והלוויין
אלכסנדר כץ |  1
אסי קליין (צילום רמי זרנגר)
אסי קליין בן-נעים מונתה לתפקיד סמנכ"ל הרגולציה ב-yes. היא תחל את תפקידה החודש ותחליף את מיכל רפאלי כדורי שתפרוש בחודש מאי לאחר 18 שנים בחברה. 
קליין בן-נעים מגיעה עם רקע וניסיון רב שנים בתחום הרגולציה והייעוץ המשפטי ועם היכרות עמוקה של המערכת הממשלתית. במסגרת תפקידה האחרון הייתה סגנית היועץ המשפטי במשרד האוצר והובילה חקיקות מורכבות, תקנות ורפורמות בתחומים שונים, בין היתר, בתחום התקשורת, הבריאות, שוק ההון ומכרזים ממשלתיים. כמו כן, פעלה מטעם המשרד בערכאות שיפוטיות מגוונות, לרבות בהליכי בוררות וגישור.
אסי שימשה חברת דירקטוריון בנת"ע ובחברת תשתיות תעשייה ואנרגיה והיתה חברת מועצה במועצת הכבלים והלוויין במשך 2 קדנציות, עוד בסיס להכרות שלה עם תחום הרגולציה בשידורים. מטעם האוצר הובילה קליין בן-נעים לאורך השנים תיקוני חקיקה רבים בתחום התקשורת, בהם תיקונים לחוק התקשורת, חוק הרשות השנייה (הסדר ערוץ 10 ומעבר הזכייניות מזיכיונות לרישיונות), הקמת תאגיד השידור הציבורי כאן והקמת מערך עידן+ בחוק. בעבר הייתה גם סמנכ"לית תפעול ורגולציה בחברת אינבסוס שירותים פיננסיים
מנכ"ל yes רון אילון מסר: "אני משוכנע שכישוריה המצוינים של אסי, יחד עם ניסיונה רב השנים בתחום הרגולציה והייעוץ המשפטי והכרותה העמוקה עם המערכת הממשלתית יבטיחו לה כניסה מוצלחת לתפקיד החדש. אין לי ספק כי אסי תתרום רבות לאגף הרגולציה ולחברה ומקצוענותה תסייע לנו רבות עם האתגרים העומדים לפנינו בעולם הרגולטורי. אני שמח לנצל הזדמנות זאת ולהודות למיכל על הדרך הארוכה שעשתה אתנו, מיכל הייתה יד ימיני בתחום הרגולציה ושותפה ישירה למובילות החברה ותמיד תהיה חלק ממשפחת yes. אני מאחל לה הצלחה גדולה בהמשך הדרך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דירקטורית בנת"ע וחברת מועצת הכבלים.....
    מכשלון לכשלון 03/2018/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נת"ע לא עומדת ביעדים ואיך מועצת הכבלים מאשרת הצעות גרועות למדנו כולנו משלמה פילבר
    סגור