תקשורת ומדיה

שינויים ברשת: האקטואליות לפגרה, אהריש ב-17:00?

תכנית פאנל הנשים של שרון כידון "יוצאת לפגרה" לדברי גורמים, ונראה כי 'הערב' תתפוס את מקומה. לוסי אהריש תקבל תכנית ב-17:00 - אחרי הפרידה מ'לפני החדשות'
אלכסנדר כץ |  4
לוסי אהריש תוקפת את הפוליטקאים הערבים (צילום צילום מסך: שיחת היום, רשת ערוץ 2)
רשת 13 ממשיך לבצע שינויים ברצועת אחר הצהריים שלה. לאייס נודע כי תכנית פאנל הנשים 'אקטואליות' בהובלתה של שרון כידון תרד מן האוויר בקרוב, אולם גורמים ברשת אומרים כי "התכנית יוצאת לפגרה". 'אקטואליות' הושקה בסוף 2017
בעקבות כך, מסתמן כי את רצועת 15:30 תאייש תכנית 'הערב' עם יעל בר זוהר וקובי מחט, שעוזבת את המשבצת של 17:15, בה היא משודרת מדי ערב.
כמו כן מסתמן כי לרצועת השידור שתתפנה עם הקדמת 'הערב', עשויה להשתלב לוסי אהריש עם תכנית יומית חדשה. אהריש הצטרפה לרשת לפני הפיצול בערוץ 2 לטובת רצועת הפרה-פריים עם אודי סגל 'לפני החדשות', אולם לפני מספר שבועות פרשה ממנה. בנתיים היא לוקחת חלק בתכניות הבוקר של רשת.
מאז הפיצול קברניטי רשת ביצעו מספר שינויים בלוח השידורים של הערוץ - בשעות הבוקר ואחר הצהריים, בשל חוסר שביעות רצון מהרייטינג. בין היתר שונתה רצועת 9:00 בבוקר, עלתה והוסרה במהירות רצועת קולינריה יומית עם נועה רוזין, ועוד.
מרשת נמסר כי "אנחנו לא מגיבים לתכניות בפיתוח". 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הסיבה האמיתית
    נפלו ברשת 03/2018/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל תודו שנפלו ברשת זה קופי נחמד. דבר שני כולם יודעים ואף אחד לא אומר: הבעיה היא רן קוצר. יכול להיות שהוא מוכשר והוכיח את עצמו בעבר אבל מאז הפיצול הוא רק נכשל. וכולם יודעים שיש לו כוח עצום בבניין ועל פיו יישק דבר.(משום מה..). באיזה קטע? איזה הצלחות הוא הביא? בחייאת קברינטי רשת- תתעוררו. עד מתי תמשיכו לספוג מהלומות ולא לעשות כלום.
    סגור
  • 3.
    ערוץ מיושן לא מעניין, תוכניות מלאות פיהוק וקשת עושה להם בית ספר (ל"ת)
    רשת מתמוטטת 03/2018/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הצרחות של יבז
    הברזל 23 03/2018/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועל הצרחות של יעל בר זוהר אף אחד לא ידבר? הבחורה לא רוצה להקליט בשעה מאוחרת הודיעה לכולם שהיא לא מתכוונת לעבוד על מאוחר ולכן הערב הוקדמה המנחות של אקטואליות הפסיקו לקבל שכר ככה עזבה מרגול ככה עזבה מעיין אדם - מי שנשארה נשארה בהתנדבות פרט לשרון כידון כאשר לרוב אקטואליות מפסידות ברייטינג למתחרים בערוץ 12 עם אחת שיודעת עכשיו הם רוצים לשים את הערב שתשהיה תשובה לתוכנית הבת של גיא פינס כאשר עד כה גם ברצועה של חמש הייתה צניחה ברייטינג
    סגור
  • 1.
    ההתנהלות ברשת
    אחת מהברזל 2 03/2018/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כאחת שנמצאת פה בבניין רשת, אפשר כבר לסכם שההתנהלות של הקודקודים היא לכל היותר בדיחה עצובה. קשת מנצחים בפריים טיים בגדול (והשבוע גם בתוכניות הבוקר), האח הגדול לא קרובה בכלל להפקה כיוון שלא מצליחים למצוא מנחים, קשת ממשיכה לנצח ברכש הטלאנטים, ואילו ברשת לא מפסיקים לעשות טעויות, כולל ניהול כושל של מחלקת הדיגיטל שגם את הפייסבוק שלה לא יודעת לנהל. עצוב, אבל אנחנו פה כבר מתכוננים ליום הבא ולפיטורין המוניים.
    סגור