תקשורת ומדיה

הרמן נגד טרצ'יצקי: על מה קיבלתם מאתנו 324 אלף ש' בשנה?

כתב הפלילים של עשר צייץ נגד האג'נדה שמוביל יו"ר ארגון העיתונאים - בעקבות המכתבים שנשלחו לאחרונה. קולגות הצטרפו לדיון, דמות מפתיעה דווקא הגנה על היו"ר

אלכסנדר כץ |  2
דורון הרמן (צילום אלכסנדר כץ)
"יאיר היקר, כל כך הרבה כסף אתם מקבלים מאיתנו ( 324 אלף בשנה) ובסוף אתם עולים לכותרות בגלל מכתב שמיהרתם להוציא נגד צה"ל, ושדרן שהתבייש להיות ישראלי, ואפילו אסמס חג שמח לא קיבלנו בפסח. מה עשיתם עם 324 אלף השקלים? אם אתה רוצה לקדם אג'נדה פוליטית רוץ לכנסת", כך צייץ היום (יום ג') כתב הפלילים של חדשות עשר, דורון הרמן, במה שהוביל לדיון על התנהלות יו"ר ארגון העיתונאים יאיר טרצ'יצקי, והאם המלחמות שהוא מנהל מוצדקות?
הציוץ הגיע לאחר מכתב שהוציא ארגון העיתונאים לרמטכ"ל גדי איזנקוט בעקבות הפגיעה במי שנחזה להיות עיתונאי בגבול רצועת עזה, כאשר היום התברר כי הוא פעיל חמאס. בנוסף הארגון גם הזדרז להגן על קובי מידן בעקבות התבטאותו "אני מתבייש להיות ישראלי", והאפשרות כי דברים אלו יובילו לסיום העסקתו בגל"צ.

חיים הר זהב, שהתמודד מול טרצ'יצקי והפסיד לו בבחירות האחרונות לתפקיד יו"ר ארגון העיתונאים, דווקא גיבה אותו: "הארגון, ויאיר בראשו (מזכיר שהתמודדתי מולו, כן?), הצילו את מקום העבודה שלך לפחות 4 פעמים מאז שנת 2012. זה אומר שגם אם תיקח את כל הכסף ששולם עד כה בדמי חבר, ותכפיל ותשלש אותו, לא תגיע לתמורה הכספית שחדשות עשר והעובדים בחברה זו הרוויחו מהעסקה הזאת. עוד שאלות?".
הרמן הגיב ואמר: "מי שהציל את מקום העבודה שלי זה יוסי ורשבסקי, דבורה קמחי ועוד רבים וטובים. אל תבלבל את מח". כתב חדשות עשר בצפון אלי לוי הצטרף לדיון: "השאלה איך מתקבלות ההחלטות בארגון ? למה אין שום יחס לצפון (אולי גם לדרום) השתלמויות כנסים משהו עדכונים שוטפים". 
כתב המשפט אביעד גליקמן צייץ: "חיים היקר, זכותו של דורון, של מאור (צור, א"כ) ושל כל אחד לשאול מה נעשה עם הכסף. זה לא ארגון של אבא שלך ואנחנו משלמים כסף. אז אנא ממך פחות זלזול ויותר חובת דיווח. בדיוק כמו שאתה רוצה ומצפה ממקומות שאתה מדווח עליהם". על כף ענה הר זהב: "אני לא בהנהלת הארגון, אני מזכיר. יש לארגון ועדת ביקורת - אפשר לפנות אליה ולבקש שתוציא דוח הוצאות. זה מאוד מקובל. יחד עם זה, להתגולל על יאיר (שיש לי איתו לא מעט משקעים ולא מעט ויכוחים) ולהציג אותו כמי שלא עושה דבר, אחרי כל מה שעשה בעבור חדשות עשר? לא מכובד. ממש ממש לא מכובד".
הכתב לענייני צבא של ערוץ 20, נועם אמיר, ביקש לבדוק את הסוגיה האם תהיה כעת התנצלות של ארגון העיתונאים: "תגיד יאיר, עכשיו שאתה בשוונג מה אתה אומר? יש מצב לחזור בכם?".
הנה השרשור שלא מסתיים:
 
בפועל, הדיון החל כבר לפני יומיים עם הציוץ הזה של עמית סגל, שהוביל לתגובות טרצ'יצקי עצמו, איתמר פליישמן, אראל סג"ל ואחרים.
 
מארגון העיתונאים טרם התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה המשכורת שלך
    טרטיצקי בטלן מקצועי 04/2018/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו מה קרה: מעריב נסגר. ערוץ 1 נסגר. עיתונאים מרוויחים שכר רעב וטרטיצקי שותה תה במזגן בהסתדרות ומקבל משכורת שמנה על כלום ושום דבר. עבודה בעיניים. לעזוב מייד את האירגון הכושל. אל תשלמו אגורה. פראיירים
    סגור
  • 1.
    עזבו דיעות פוליטיות, טרצ'יצקי הוא בדיחה
    פוליצר 04/2018/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלי קשר לדעות פוליטיות, קצת מוזר שבראש ארגון עיתונאים הסתדרותי עומד עלאק עיתונאי, אדם שהיה אחרון העיתונאים, עיתונאי זניח ושולי ביותר. מה לו ולעיתונות מלבד משכורת שמנמנה מההסתדרות?
    סגור