תקשורת ומדיה

4 ימים לאחר הפוסט נגד בני סכנין - נתניהו הסיר אותו מפייסבוק

בלשכת ראש הממשלה טענו בתחילה שהם אינם מכירים את הנושא, אולם בדיקת אייס מגלה כי הפוסט הוסר על ידי צוות המדיה החברתית של נתניהו
משה בנימין |  1
ראש הממשלה בנימין נתניהו בוועידת הנגב בדימונה (צילום עמוס בן גרשום, לע"מ)
4 ימים לאחר שפרסם בפייסבוק פוסט שגוי נגד קבוצת הכדורגל בני סכנין בטענה שהקבוצה ואוהדיה לא כיבדו את דקת הדומיה בעקבות אסון השטפון בנחל צפית - הפוסט הבעייתי הוסר מהאוויר. על פי אתר דבר ראשון, בלשכת ראש הממשלה טענו שהם אינם מכירים את הנושא, אולם בדיקת אייס מגלה כי הפוסט הוסר על ידי צוות המדיה החברתית של נתניהו.
במקביל להסרת הפוסט פנו לפייסבוק ישראל גופי תקשורת במטרה לבדוק האם היא זו שהסירה מיוזמתה, ולאור פניות אליה מצד גולשים, את הפוסט. נכון לרגעים אלו החברה עדיין בודקת וטרם השיבה, אך כאמור, בדיקת אייס מגלה כי לפייסבוק לא היה יד בעניין.
אתמול (יום ד') שיגר יו"ר קבוצת בני סכנין מוחמד אבו יונס מכתב ללשכת רה"מ ובו דרישה להסרת הפוסט מהאוויר. הפוסט של נתניהו שבו נכתב: "בושה וחרפה. אני מצפה מכל מנהיגי הציבור, יהודים ולא יהודים כאחד, לגנות בכל תוקף התנהגות מבישה זו" עלה לאוויר בעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה יחד עם צילום מסך מאתר האינטרנט של ערוץ 7, עם זאת, התוכן הוכח מאוחר יותר כלא אמין לאחר שאנשי קבוצת הפועל רעננה שהתארחה באצטדיון דוחא וכן צוות השיפוט וגופי השידור העידו אף הם כי לא היו דברים מעולם. 
יצוין עוד כי בקבוצת הכדורגל דרשו כי לצד הסרת הפוסט ראש הממשלה יתנצל בפניהם על ההטעייה והכפשת שמם ללא סיבה. עם זאת, נכון לעכשיו הסרת הפוסט שנעשתה בפרופיל נמוך מאוד ללא לוותה בשום התנצלות רשמית בעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרא קטן
    יצחק 05/2018/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל לא נפל מהמרפסת של כיכר ציון
    סגור