תקשורת ומדיה

סלקום TV ממשיכה להתחזק: צירפה 14 אלף לקוחות ברבעון

עפ"י דוחות סלקום הפושרים לרבעון 1 של 2018, מספר לקוחות ה-TV עומד על 184 אלף. מחר יפורסמו דוחות פרטנר. דוחות yes ו-HOT חשפו איבוד מסיבי של לקוחות
אלכסנדר כץ | 
מנכ"ל סלקום ניר שטרן (צילום אלכסנדר כץ)
שירות הטלוויזיה של סלקום עומד על 184 אלף לקוחות – כך עולה מדוחות חברת סלקום שמתפרסמים הבוקר (יום ד') ומתייחסים לרבעון הראשון של 2018. מדובר על זינוק של 14 אלף בתי במצבת הלקוחות של סלקום בתוך 3 חודשים. בשנה האחרונה גדלה החברה ב-60 אלף בתי אב לקוחות.
לצד הנתונים הנהדרים מגזרת הטלוויזיה, בסך הכל דוחות החברה לא מרשימים: הכנסות סלקום הסתכמו ברבעון הראשון של השנה ב-933 מיליון שקלים, קיטון של 2.7% ביחס לתקופה המקביל אשתקד, אז ההכנסות עמדו על 959 מיליון. הרווח התפעולי עמד ב-3 החודשים הראשונים של השנה על 45 מיליון שקלים, מול 67 מיליון ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של 32.8%. החברה רשמה ירידה חדה ברווח הנקי – מ-26 מיליון ב-3 החודשים הראשונים של 2017, ל-7 מיליון שקלים כעת.
מנכ"ל קבוצת סלקום ניר שטרן מדבר על הצלחתה של חבילת הקוואטרו – המציעה סלולר, טלוויזיה, אינטרנט וטלפון ביתי: "סלקום היא החברה היחידה בישראל המציעה חבילת קוואטרו. יתרון זה מאפשר לנו להתמודד עם התחרות במגזר הנייד, כך שגם כאשר תעריפי הסלולר יורדים, אנו מצליחים למכור חבילת תקשורת כוללת, וכך מגדילים את סך ההכנסה ממשק הבית". לדבריו, "יתרון זה מאפשר לנו להתמודד עם התחרות במגזר הנייד, כך שגם כאשר תעריפי הסלולר יורדים, אנו מצליחים למכור חבילת תקשורת כוללת, וכך מגדילים את סך ההכנסה ממשק הבית. במגזר הנייד אנו מסיימים את הרבעון הראשון עם גידול של 5,000 לקוחות, כולם לקוחות פוסט פייד".
מחר צפויים להתפרסם דוחות פרטנר שיחשפו את מספר הלקוחות המעודכן של שירות הטלוויזיה שלה. בכל מקרה גם בגזרה זו צפויה החברה לגדול, כחלק מההתחזקות של חברות הטלוויזיה החדשות והמוזלות, שמשדרות על גבי רשת האינטרנט. חברות עלה, יחד עם נטפליקס ודומיה, נוגסים במצבת הלקוחות של החברות הוותיקות HOT ו-yes.
בשבוע שעבר פרסמה yes את דוחותיה, על פיהם נודע כי החברה איבדה 7,000 לקוחות ברבעון האחרון, ומספר בתי האב שלה עומד בסוף רבעון 1 של 2018 על 580 אלף. בסך הכל איבדה בשנה האחרונה החברה 28 אלף בתי אב.
גם מצבה של HOT לא הרבה יותר טוב: את החברה נטשו ברבעון האחרון 8,000 בתי אב, ומספר לקוחותיה עומד בסוף חודש מארס על 781 אלף. חברת הכבלים איבדה בשנה האחרונה 24 אלף לקוחות בשירות הטלוויזיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה