תקשורת ומדיה

אחרי שנתיים וחצי: דוברת ערוץ 20 אירית שגב הודיעה על עזיבה

שגב ניהלה את ההתנהלות התקשורתית של ערוץ 20 בכל סוגיית מכרז ערוץ הכנסת, והשיקה את מהדורת החדשות. הערכה היא שבערוץ יפעלו לגיוס מחליף
אלכסנדר כץ |  2
אירית שגב (צילום רונית ינון)
אירית שגב, דוברת ערוץ 20, מסיימת את תפקידה לאחר שנתיים וחצי. שגב הודיעה למנהליה על סיום עבודתה, ותעזוב את הערוץ בסוף יולי. הערכה היא שבערוץ יפעלו כעת לגיוס מחליף לשגב בפונקציה זו.
שגב ניהלה את מערך הדוברות ויחסי הציבור של הערוץ מאז ינואר 2016. בתקופה זו הוא עמד בעין הסערה – גם מבחינת הביקורת על התנהלותו, וגם עם כמה דרמות תקשורתיות, שלפחות אחת מהן נגעה להמשך הפעלתו. בדצמבר האחרון נקלע הערוץ למעין משבר ואף הודיע כי נאלץ להחזיר את רישיונו בשל הרגולציה הכובלת, ולזמן את עובדיו להליך שימוע לפני פיטורים. מהלך זה שכלל גם עבודה תקשורתי, הוביל לשינויי חקיקה בכנסת, לפי תנאים נוחים בהרבה לערוץ 20.
בעקבות כך גם הושקה מהדורת החדשות של ערוץ 20, שהוגדרה כמהדורה אלטרנטיבית למהדורות המשודרות מולה. נכון להיום הרייטינג של המהדורה נחשב לנמוך, אבל עדיין מדובר בחבלי לידה של חודשיים בלבד.
שגב גם התנהלה תקשורתית בכל פרשת ערוץ הכנסת, כולל בהתמודד, בהמשך בזכייה, ולאחר מכן בהחלטת מועצת הכבלים והלוויין לבטל את זכיית ערוץ 20 ולצאת במכרז חדש. במקביל גם מתנהלים מספרים בג"צים בסוגייה.
"לאחר לבטים רבים אני עוזבת מקום שהיה לי בית ואנשים שהיו לי למשפחה", מסרה בהודעה לתקשורת. "חווינו, נאבקנו ובנינו יחד גוף תקשורת ייחודי ושונה, בתהליך מרתק שאקח איתי הלאה כהוכחה לכך שהכל אפשרי. אני מודה למנכ"ל הערוץ, שכי פרנץ ולצוות הנפלא. מסכמת שנתיים וחצי של עבודה מאתגרת ומספקת, ואני מוכנה להרפתקאות הבאות". 
שגב הגיעה לערוץ 20 לאחר שנים במשרד דני לוי תקשורת, בו ניהלה מערך יחסי ציבור של גופי תקשורת רבים, בהם אתר ynet ואתרי הסחר שלו 'עברית ספרים דיגיטליים', 'ביגדיל', WinWin, ערוץ החדשות הבינלאומי i24news אותו השיקה תקשורתית, רדיו תל אביב ועוד.
המנכ"ל שכי פרנץ מסר: "אני מודה לאירית, שהייתה שחקנית נשמה והרבה יותר מדוברת. אירית הובילה מהלכים מהותיים בחברה, תוך ראיית התמונה הכוללת ובניית אסטרטגיה לטווח ארוך. במהלך עבודתה ניהלה משברים והתמודדה עם שינויים משמעותיים שעבר ערוץ 20 בפרט, ושוק התקשורת בכלל. אין ספק שאירית תחסר לנו. אני מאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כשהספינה טובעת העכברים בורחים (ל"ת)
    יוסף המספר 05/2018/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה השמות האלה? שכי פרנץ ?????? (ל"ת)
    שכי פרנץ ?????????? 05/2018/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור