תקשורת ומדיה

מנהל הדוקו של רשת 13 ליאור שפר פורש מתפקידו

פרסום ראשון: שפר עוזב את רשת לאחר שנתיים כמנהל מחלקת הדוקו, שאחראית הייתה בין היתר ל'סאלח פה זה ארץ ישראל', 'אמבולנס' וגם התכנית 'המערכת' שירדה מן האוויר
אלכסנדר כץ |  4
ליאור שפר (צילום יח"צ)
ליאור שפר עוזב את רשת לאחר כשנתיים בתפקיד מנהל הדוקו של הזכיינית והערוץ - כך נודע לאייס. בשלב זה לא ברור האם יגויס מחליף לפונקציה זו, או שהיא תטופל במסגרת פונקציה שתטפל בפרויקטים מיוחדים.
כמנהל מחלקת הדוקו, אחראי שפר לסדרה 'סאלח פה זה ארץ ישראל' שהולידה שיח רחב ברשתות החברתיות, ולמאות פולו-אפים בכלי התקשורת השונים. הוא היה אחראי גם לפיתוח פרויקטים חדשים, סדרות וסרטים דוקומנטריים באורך מלא כגון 'אלבום פרטי', 'סרט בורקס' ו'אולסי פרי', והיה אחראי על תכנית התחקירים 'המערכת' בהובלת מיקי חיימוביץ, שהשבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי היא יורדת מהאוויר בשל נתוני צפייה נמוכים.
הפרויקט האחרון של שפר ברשת 13 הוא '"אמבולנס', סדרה דוקומנטרית בת 10 פרקים שליווה כעורך אחראי. הסדרה מתלווה לצוותי מגן דויד אדום שמצילים חיים מסביב לשעון. לפני יותר מ-20 שנה שימש כמפיק הסדרה 'בת ים - ניו יורק', ביים 3 עונות של 'יצאת צדיק', והיה תסריטאי, במאי ומפיק של תכניות רבות לאורך שנים רבות.
שפר אישר את הפרטים, ומסר: "לאחר כשנתיים פוריות ומלאות עשייה וסיפוק ברשת, בחרתי להמשיך לתפקידי ניהול נוספים, שיסתמכו על ניסיוני כבמאי עורך תוכן ויוצר בז'אנרים מגוונים. אני מודה להנהלת רשת, לחברי וליוצרים הנפלאים שהייתה לי הזכות לעבוד איתם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לפי הפרוייקטים הכושלים שצויינו כנראה שקיבל כסא מפלט (ל"ת)
    David 06/2018/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    שפר. אין עליך (ל"ת)
    אלון 06/2018/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לתאגיד השידור (ל"ת)
    נתנאל 06/2018/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    איש מוכשר ואמיתי, המון הצלחה בדרך שתבחר (ל"ת)
    יעל 05/2018/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור