תקשורת ומדיה

יורם כהן יחליף את בועז גולן כעורך החדשות בערוץ 20

כהן, לשעבר מנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1, הצטרף לאחרונה לערוץ 20. תכנית הפריים-טיים של גולן, 'כולם ב-20' תוחלף בתכנית אחרת אותה ישיק גולן
אלכסנדר כץ |  1
יורם כהן, ערוץ 20 (צילום דוד וינוקור)
פחות מ-3 חודשים לאחר מינויו המפתיע לעורך החדשות הראשי של ערוץ 20, מוחלף בועז גולן על ידי יורם כהן. בערוץ 20 מדווחים כי גולן ימשיך גם להגיש את רצועת האקטואליה היומית שלו בפריים-טיים, עד להשקת רצועה חלופית בהובלתו.
גולן, מייסד ועורך אתר חדשות 0404 הפופולרי מאד בימין, גויס בחודש מארס האחרון כחלק מהיערכות ערוץ 20 לעליית מהדורת החדשות שלו. בעוד שבוע ההשקה הניב רייטינג נאה 3% במגזר היהודי, בהמשך הרייטינג נחלש משמעותית וכיום, לאחר כחודשיים וחצי הרייטינג עומד על 1.7%. התכנית של גולן, 'כולם ב-20' ששודרה מדי יום ברצועת הפריים הראשונה של 21:00, רשמה נתונים פושרים של 1.4%. מאידך, מדובר בתכנית רשת ששודרה בלייב ב-2 ערוצי פייסבוק חזקים – זה של ערוץ 20 וזה של חדשות 0404.
יתכן ולנתוני הרייטינג הייתה השפעה על ההחלטה לבצע שינויי גברי בפונקציה הזאת, וגם לרענן את משבצת 21:00 בערב. גולן טוען בתגובתו כי "ביקשתי להתרכז בהגשה ואני שמח על ההזדמנות שקבלתי".
גולן הוסיף כי הוא "מודה להנהלת הערוץ על שהעניקה לי את האפשרות להגיש תכנית מרכזית בפריים-טיים. מאז שהשקנו את מהדורת החדשות המצוינת, הזוכה לתגובות נפלאות ברחוב הישראלי, וכך גם התכנית 'כולם ב-20' בהגשתי והתגובות החיוביות הרבות. אני עובד לצד אנשים נפלאים במערך החדשות ובהם יורם (כהן) ודנה (בהט). יחד עם הניסיון הרב של יורם, אני משוכנע שמערך החדשות של ערוץ 20 וכלל תכניותיו, ימשיכו לשרת נאמנה את עם ישראל".
יורם כהן יקבל על עצמו את האחריות על כלל משדרי החדשות בערוץ וכן על התוכן החדשותי באתר, לאחר שיקבל את אישור הרשות השנייה, שקיבלה בקשה מצד ערוץ 20 למינוי החדש בתפקיד זה. לכהן ניסיון רב בטלוויזיה. עד לפירוק רשות השידור הוא שימש המנהל בפועל של חטיבת החדשות של ערוץ 1, ובסך הכל היה בתפקיד זה כ-6 שנים, בתקופות שונות. כמו כן, ערך את 'מבט', מגוון משדרים מיוחדים ושימש כתב השטחים של ערוץ 1. ב-2008 הקים וניהל את מערכת החדשות המקומיות שהועברה לאחריות רשות השידור.
בחודשים האחרונים שימש עורך אקטואליה וחדשות בערוץ 20. כעת הוא יהיה העורך הראשי לצד העורכים בפועל דנה בהט שעורכת את המהדורה המרכזית, ואביעד עזרא שעורך את 'חדשות היום הזה' שמשודרת ב-23:00 בלילה. כמו כן, כהן יהיה אחראי על כתבי אתר האינטרנט של ערוץ 20.
יורם כהן מסר: "אני מודה להנהלת הערוץ על האמון שניתן בי ומקווה שיחד עם הצוות האיכותי שעובד במערך החדשות נמשיך להגיע להישגים עיתונאיים מכובדים ולייצר תוכן חדשותי רלוונטי ושונה".
 
מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ, מסר: "יורם כהן הוא איש חדשות ותיק ומוערך שמביא איתו ידע רב וניסיון. תרומתו למערך החדשות הצעיר והצומח של הערוץ כבר באה לידי ביטוי ואני מאחל לו בהצלחה רבה בתפקיד החדש. הצטרפותו של בועז גולן לערוץ 20 זכתה לתמיכה רבה מקהל הצופים ואני שמח שבועז בחר להוביל את רצועת הפריים-טיים החדשה של הערוץ, אותה נשיק בקרוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עכשיו רק נשאר להעיף את סומברג הגרועה
    אחד שאכפת לו 06/2018/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תביאו את איבגי במקומה
    סגור