תקשורת ומדיה

לידיעת מירי רגב: יובל כהן מונה לעורך ובמאי ראשי של האירוויזיון

כהן היה אחראי בעבר על האדפטציה הישראלית של ריאליטי המוסיקה The Voice כבמאי ועורך ראשי. בנוסף ערך את 'רוקדים עם כוכבים', 'בייבי בום' ועוד
משה בנימין |  4
יובל כהן (צילום יח"צ)
עם התערבות פוליטית או בלי התערבות פוליטית, בתאגיד השידור כאן משדרים עסקים כרגיל ומתחיל כבר במינויים לתפקידי מפתח הנוגעים לניהול והפקת האירוויזיון בישראל. היום (יום ג') הודיע כאן על מינויו של יובל כהן לעורך ובמאי ראשי של האירוויזיון.
כהן, בעל ניסיון בפיתוח, עריכה ובימוי של הפקות טלוויזיה ושידורים חיים, משמש בשנים האחרונות כמנהל התכניות והפיתוח בערוץ עשר. בין השאר הוא היה אחראי על האדפטציה הישראלית של The voice בישראל כבמאי ועורך ראשי ובנוסף ערך במשך 3 עונות את רוקדים עם כוכבים, תכנית הקדם אירוויזיון ברשת ועוד מגוון שידורים חיים. 
בעברו הוא שימש גם כעורך ראשי של רשת במגוון הפקות וז'אנרים מתחום הדרמה, הבידור והריאלטי ושימש מספר שנים כעורך ראשי בגיל הפקות שם גם ביים וערך את תכנית הריאליטי המצליחה בייבי בום. "אני ניגש בהתרגשות גדולה למשימה ומשוכנע שנוכל ליצור כאן אירוויזיון בלתי נשכח" אמר כהן והוסיף "אני מודה לבית שהיה לי בערוץ עשר ולהבעת האמון לה זכיתי בכאן". 
בתוך כך, צוות של כאן בראשות היו"ר גיל עומר והמנכ"ל, אלדד קובלנץ, קיים היום (ג') סדרת פגישות עבודה עם ראשי ה-EBU, איגוד השידור האירופי, לקראת אירוח האירוויזיון. בדיונים השתתפו נציגים מהפקת האירוע בפורטוגל השנה וממדינות שאירחו את האירוויזיון בעבר, ומומחים בהפקות אירועי מדיה גדולים מה-BBC, מאיטליה, שבדיה, אמסטרדם ושוויץ. הנושאים שהוצגו בפגישות נגעו בהיבטי הפקה, לוחות זמנים, תקציב, רגולציה וחוקי האירוויזיון, ביטחון, לוגיסטיקה, שיווק, פרסום, חסויות, תקשורת ויח"צ . 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אפשר לוותר על השטות הזו ובכסף לבנות עוד בית חולים
    דנה 06/2018/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מירי רגב יכולה להגיע לאירוויזיון ולשיר שם בעצה ואז גם תקבל מחיאות כפיים, כולם ישרקו לה ואולי תקבל נקודה. צום קל לכולם!
    סגור
  • אפשר לוותר עליך ולהביא מישהו פחות פרטי פופר (ל"ת)
    ריבי// 07/2018/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    שיהיה המון בהצלחה!!!
    עידו 06/2018/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    זה נראה פרוייקט מטורף ומורכב לעבוד עליו, אבל אני בטוח שהתוצאה תהיה מוצלחת.
    סגור
  • 1.
    מינוי מעולה! בהצלחה רבה עבדתי איתו (ל"ת)
    אורנה 06/2018/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור