תקשורת ומדיה

עם עזיבתה של נוף נתנזון: ירון טן ברינק יערוך את טיים אאוט

טן ברינק, עורך תכניתה של לוסי אהריש ברשת 13, חוזר לפרינט ויהיה העורך הראשי של טיים אאוט התל אביבי
אלכסנדר כץ |  1
טיים אאוט תל אביב (צילום שער עיתון)
ירון טן ברינק יהיה העורך הראשי של מגזין טיים אאוט תל אביב במקומה של נוף נתנזון שיוצאת ללימודים בארה"ב – כך הודיע היום (יום א') מו"ל העיתון יובל סיגלר. טן ברינק ייכנס לתפקיד בתחילת אוגוסט ויהיה אחראי למגזין השבועי, לאתר האינטרנט ולפיתוח מחלקת הווידיאו החדשה של טיים אאוט.
טן ברינק (43) החל את הקריירה המקצועית שלו בגיל 17, ובשנות ה-90 שימש כעורך מדורי תרבות במקומונים. לאחר שחזר מלימודים בחו"ל, היה מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות בין השנים 2004 ל-2008, וככתב במגזין '7 לילות'. בהמשך ערך את השבועון רייטינג בין 2008 עד 2010. שנה לאחר מכן העיתון נסגר. בהמשך חזר לידיעות אחרונות, אבל סיים את דרכו שם בקולות צורמים.
בשנים האחרונות עסק בעיקר בעריכת תוכן בטלוויזיה. בין היתר היה עורך של תכניתם של דנה ספקטור ורן שריג בקשת, שיחת היום עם לוסי אהריש ברשת, ויצר את התכנית 'המשפיעים'.
"אני שמח וגאה להצטרף למערכת טיים אאוט", מסר טן ברינק, "אני מודה ליובל סיגלר על האמון ומקווה להיכנס לנעליה האלגנטיות של נוף נתנזון ולעבוד עם הצוות המצוין שהתגבש שם. בהזדמנות הזאת אני מבקש להודות לאנשי המקצוע ברשת 13 על תקופה מאלפת ומהנה, ובעיקר לאבי צבי, אוריה צנגן ומגי וילנסקי - ומעל כולם ללוסי אהריש - האשה הכי מוכשרת ואמיצה שיצא לי לעבוד איתה".
מו"ל טיים אאוט יובל סיגלר מסר: "ירון הוא האיש הנכון בזמן הנכון להוביל את טיים אאוט לעידן חדש של מדיה משולבת: בפרינט, בדיגיטל ובוידיאו. תודה רבה והרבה אהבה לנוף נתנזון על 3.5 שנים של הישגים משמעותיים ומצוינות שאף זכתה להכרה בינ"ל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביי ביי טיים אאוט (ל"ת)
    יעל 07/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור