תקשורת ומדיה

שינויים בישראל היום: שלזינגר יהיה כתב פוליטי, טוכפלד יפרשן

מתי טוכפלד, שעבר לאחרונה בחינת הסמכה לרבנות, שודרג לפרשן פוליטי. יהודה שלזינגר ימשיך לשמש ככתב דתות, אבל דניאל רוט-אבנרי תחליפו בסיקור ת"א
אלכסנדר כץ |  1
יהודה שלזינגר ומתי טוכפלד (צילום גדעון מרקוביץ', עמי שומן)
העיתון ישראל היום הודיע הבוקר (יום א') על סדרת מינויים חדשה בשדרת הכתבים שלו. הכתב הפוליטי מתי טוכפלד ישודרג לפרשן הפוליטי, ויוחלף על ידי יהודה שלזינגר, שימשיך לשמש כתב דתות. תחום סיקור אחר של שלזינגר, תל אביב וגוש דן, יופקד בידיה של דניאל רוט-אבנרי.
מתי טוכפלד (41) התחיל את דרכו העיתונאית ברדיו קול חי, מקומון מלאבס של רשת שוקן, מקור ראשון ושימש ככתב פוליטי של ישראל היום מהקמת העיתון ועד היום. בשנים האחרונות התחזק רוחנית, ולאחרונה עבר את בחינת ההסמכה לרבנות הראשית. כעת הוא יעבור מתפקיד הכתב השוטף של המערכת הפוליטית, לשמש כפרשן תחום זה.
שלזינגר (35) שימש כראש דסק תקשורת דתית בדובר צה"ל, לאחר מכן שימש כרכז כתבים בעיתון ישראלי המנוח. מ-2013 הוא משמש ככתב הדתות של ישראל היום ויו"ר תא כתבי הדתות. בשבוע שעבר חשף את הקלטת סא"ל עמנואל מורנו ז"ל.
רוט-אבנרי (32), לשעבר אלופת ישראל במשך 8 שנים בקליעה, החלה את דרכה העיתונאית ב-2010 ככתבת ספורט במעריב ואתר NRG. כמו-כן הפיקה את מדור הספורט של העיתון. לאחר-מכן מונתה לראש הדסק האולימפי בערוץ הספורט ושידרה בין היתר אליפויות ארציות ובינ"ל. באותה שנה הצטרפה לישראל היום כמגישה ועורכת ערוץ הווידאו החדשותי. ב-2015 מונתה לעורכת בדסק החדשות של ישראל היום. באותה השנה הצטרפה לצוות הכותבים של מגזין הביטחון 'ישראל -דיפנס'.
העורך הראשי של ישראל היום בועז ביסמוט מסר: "אנחנו במשפחת 'ישראל היום' מאמינים בפיתוח הון אנושי מוכשר, מקצועי וצעיר במגוון תחומים. מתי טוכפלד, יהודה שלזינגר ודניאל רוט-אבנרי הם דוגמאות חיות לכך ולכן קידומם מגיע בצורה טבעית לעיתון. אני בטוח שמינויים אלה ישדרגו ויביאו את העיתון להישגים נוספים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טוכפלד יעשה כפרשן את מה שהוא עשה ככתב -
    הדס 08/2018/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ילקק ויתחנף לנתניהו. שום דבר לא ישתנה.
    סגור