תקשורת ומדיה

לאחר 8 שנים: ישראל כהן עוזב את כיכר השבת לטובת קול ברמה

העיתונאי והפרשן החרדי, שמופיע תכופות בתקשורת החילונית כדי להסביר את מאחורי הקלעים של המגזר, יהיה הפרשן הפוליטי וראש דסק החרדים בקול ברמה
אלכסנדר כץ |  7
ישראל כהן באולפן חדשות ערוץ 20 (צילום מעמוד הפייסבוק של ישראל כהן)
הפרשן החרדי ישראל כהן עוזב את אתר כיכר השבת לטובת רדיו קול ברמה - כך נודע לאייס. כהן ישמש כפרשן הפוליטי של התחנה החרדית, וגם יהיה ראש דסק חרדים.
כהן עובד בכיכר השבת כ-8 שנים, ובעבודתו סיקר כהן נושאים פנים-חרדים. כעת יעסוק גם בנושאים פוליטיים, ולא רק בהקשר החרדי. לצד עבודתו באתר, הוא שימש פרשן לעולם החרדי בתקשורת החילונית, והופיע תכופות ב'לונדון וקירנשבאום', 'הצנרת', פאנלים של תכניות בוקר ועוד. לא אחת כתב גם פרשנויות בנושאי תקשורת וחרדים עבור אתר אייס.
במונחים הפנים חרדיים, מדובר על דרמה: כהן מקורב מאד לבעלי כיכר השבת, מוטי לביא, שהיה בעבר גם מבכירי קול ברמה, עד שערק לקול חי, ויחסיו עם קול ברמה התערערו. כעת כהן עוזב את 'כיכר' לטובת קול ברמה.
בראיון לאייס בעבר, סיפר על רצונו לחשוף את המגזר החרדי לעולם החילוני. "אני עורך סיורים לקבוצות - בעיקר של חילונים - המבקשות להכיר את אורח החיים החרדי ואת התרבות השונה, לצד קבוצות של צעירים, אזרחים ו-ותיקים, מכל העדות והמגזרים בישראל", סיפר. "יש לי תחביב להכיר לסלבס ומובילי דעת קהל חילונים את העיר. בין האורחים הקבועים, ניתן למנות אפילו אנשים רחוקים מהדת, רינו צרור, נחמיה שטרסלר, איתן הבר, ששון גבאי, ג'ודי שלום ניר מוזס ועוד. כיף לראות איך רבים מהם מתפלאים להכיר מחדש עולם שלא ידעו עליו או יותר נכון ידעו אבל לא הכירו באמת, לעומק. עולם שנמצא מרחק נגיעה מתל אביב".
כהן אישר את הפרטים לאייס, ומסר: "אני מודה למשפחת כיכר השבת ובראשה לעורך חיים אילוז ולמוטי לביא (הבעלים, א"כ) על שנים של עבודה משותפת האימון הרב והגיבוי המלא. לעונג היה לי לעבוד לצד בכירי המדיה החרדית ולהתפתח למקום המקצועי בו אני נמצא כיום". כהן הוסיף כי ברצונו "להתמקד באפיקי עשייה חדשים ומגוונים אף הם בתחום התקשורת ולרתום לכך את כל הידע הניסיון שצברתי במשך שנות עבודתי הרבות לצד חשיפתי בכלי התקשורת הכלליים".
מרדיו קול ברמה נמסר: "אנו מברכים את העיתונאי המוכשר ישראל כהן על הצטרפותו למשפחת קול ברמה ולדסק האקטואליה בפרט. אין ספק שכישוריו הרבים לצד חריצותו וסקרנותו העיתונאית יבואו לידי ביטוי בצורה המיטבית ביותר ברדיו קול ברמה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לא נורא
    אבי 08/2018/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש אנשים יותר מוצלחים שיעשו את העבודה טוב יותר
    סגור
  • 4.
    עילג
    מיכל 08/2018/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האיש עילג ולא מייצג אף אחד חוץ מעצמו ואת רצון התקשורת החילונית ליצור תדמית של חרדי עילג ובכך היא מצליחה.
    סגור
  • 3.
    פעיל יחד. שיילך מאיתנו גם מקול ברמה (ל"ת)
    מיכל 08/2018/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    בהצלחה רבה לישראל המוכשר (ל"ת)
    נלי 08/2018/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • חוץ מלבייש את החרדים, הוא לא עשה כלום
    חרדי 08/2018/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ישראל כהן החליט שהוא מייצג את החרדים ורק עושה לנו שיימינג ( למשל בנושא יום הזכרון אצל החרדים רוב רובם של החרדים מתנגדים לדעה שלו, ועוד מכנים אותו בכיכר ילד קטן שמחפש צומי
    סגור
  • 1.
    כיכר השבת?
    משה. 08/2018/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כיכר השבב וקרקס השבת. חילונים בדמות חרדים. צבועים ושקרנים מחללי שם השם. דמויות נשים, רשעים, וגויים לרוב. מעודדי השכלת מנדלסון וטיולים לחו"ל נגד ההלכה. מסיתים נגד חרדים קנאים ומכנים אותם סיקריקים כשהם בעצמם שקים ריקים. והללו בית הכסא המצחין של הציבור החרדי.
    סגור
  • משה, עם דעות כמו שלך איך אתה בכלל גולש באינטרנט.
    תוהה 08/2018/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה מותר לכם?!?!?!
    סגור