תקשורת ומדיה

לאחר יותר מעשור: שלמה שרף יפסיק לכתוב לישראל היום

בחודשים האחרונים פחתה תדירות כתיבת הפרשנויות של המאמן הלאומי לשעבר, ולאייס נודע כי כעת הוא עוזב את החינמון אליו הצטרף בתחילת 2008
אלכסנדר כץ |  4
המאמן הלאומי לשעבר שלמה שרף עוזב את ישראל היום - כך נודע לאייס. ההתקשרות עם שרף תסיים בתקופה הקרובה, לאחר שלדברי גורמים, כבר בחודשים האחרונים פחתה תדירות כתיבת הטורים שלו למדור הספורט של עיתון.
שרף, איש כדורגל שהיה בשנות ה-90 מאמן הנבחרת הלאומית במשך 8 שנים, החל לכתוב לישראל היום בתחילת 2008, כמה חודשים לאחר השקת החינמון. הוא גויס לאחר שעזב בזעם את ידיעות אחרונות בו כתב, בשל פרסום קטעים מספרו של שאול אייזנברג, 'סדום ועמורה 2' במוסך '7 ימים'.
בספר נרמז כי שרף בילה עם נערות ליווי לפני משחק הנבחרת מול דנמרק, אותו משחק שלאחריו נחשף לפני כן במעריב כי חלק משחקי הנבחרת בילו אף הם נערות ליווי. שרף הכחיש את הפרסום של אייזנברג.
הקדנציה של שרף בישראל היום זכורה בעיקר בשל הפרשנות שכתב ב-2012 על משחק היורו בין גרמניה לפורטוגל, כשהוא עצמו נכח באותן שעות ערב בהופעה של שלמה ארצי בקיסריה. שרף היה חתום על הפרשנות של המשחק, נקלט במצלמה של איש יחסי הציבור ברק רום שהיה אף הוא בהופעה, ופרסם פוסט לאחר מכן בו תיאר את הנעשה: "לא נוהג לעשות כן, אבל הבוקר, עיתון ישראל היום עבר כל גבול של חוצפה. העיתון שיש לו כמיליון קוראים ביום מציג לראווה הבוקר טור פרשנות של שלמה שרף על משחק היורו מאמש: פורטוגל-גרמניה. הפרשן ישב במשך כל המשחק שורה מאחוריי בהופעה בקיסריה של שלמה ארצי אמש ולא ראה דקה מהמשחק. יתר על כן - אני אישית הודעתי לו שגרמניה כבשה שער וניצחה. זה לא מפריע לשרף להיות חתום על טור פרשנות שבאייטם האחרון שלו מתייחס מקצועית למשחק בי השתיים".
בישראל היום אישרו כי שרף עוזב את העיתון.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא סובל אותו
    קשיש סנילי 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בתור מאמן אחראי לכישלונות הגדולים ביותר של הנבחרת עם כוכבים כמו רביבו ברקוביץ אוחנה ועטר לא הגיע אפילו ליורו,אחד כזה צריך למכור פטרולזילה לא לכתוב טור ..
    סגור
  • 3.
    10 שנים מאוחר מדיי, קשקשן , חסר אינטליגנציה בסיסית (ל"ת)
    גל 10/2018/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    שלמה שרף יודע לכתוב?
    אחד שהיה שם 10/2018/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חשבתי שמישהו כותב בשבילו את הדברים העילגים שהוא ממלמל...
    סגור
  • 1.
    שרף מעולם לא כתב טור.
    יוסף 10/2018/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא דיבר בטלפון עם אחד העורכים וזה יצר מראית עין של טור שכאילו נכתב על ידי שרף. עילגותו של שרף ידועה לכל ותפקידו של אותו עורך היה לארגן את הדיבור של שרף לכדי טור שניתן לקריאה.
    סגור