תקשורת ומדיה

רזיאל ז'קונט דורשת פיצוי בשל פרסומים על כניסתה ל'אח הגדול'

בורסת השמות בתקשורת כללה את שמה של הפסיכולוגית. לאייס היא אומרת שההפקה כלל לא פנתה אליה, וכעת היא דורשת פיצוי מרשת. שמה הוסר מאייטמים באתרים

אלכסנדר כץ |  6
ורדה רזיאל ז'קונט (צילום יח"צ)
בורסת השמות של המועמדים לתכנית האח הגדול VIP גועשת בשבועות האחרונים, ויוצרת עניין בתקשורת ובציבור. בגוף המשדר, רשת 13, תולים תקוות רבות בתכנית, לאחר נתוני הצפייה הפושרים מאד בעונה האחרונה ששודרה, הראשונה תחת אחריות קשת.
ואולם מתברר כי לפחות חלק מהשמות הן ספקולטיביים, כך עולה למשל מפנייתה של הפסיכולוגית ואשת התקשורת ורדה רזיאל ז'קונט לרשת, שהגיעה לידי אייס. רזיאל ז'קונט, המגישה שנים תכנית ברדיו 103FM,  דורשת במכתב התראה לפני תביעה פיצוי של 50 אלף שקלים פיצויים מרשת בעקבות סדרת פרסומים על מועמדותה לכאורה לקחת חלק בהאח הגדול VIP. כמו כן פנתה ז'קונט, באמצעות עורך דינה חן גראופן, לאתרים בדרישה להסרת שמה.
מרשת, בעלת הפורמט הנוכחי של 'האח הגדול', דורשת רזיאל ז'קונט לתקן את הפרסום באתר האינטרנט שלה, להכחיש ולהתנצל על פרסום זה. יש לציין כי בפועל לא היה פרסום באתר רשת על מועמדותה של רזיאל ז'קונט, לכן לא ברורה טענה זו.
בכל מקרה, במכתב ההתראה ששלח עו"ד גראופן נכתב: "החל מיום 30 בספטמבר 2018 ואילך פורסמו באתרי אינטרנט שונים שלל כתבות שקריות בהן נטען כי מרשתי אמורה לכאורה להצטרף לעונה הבאה של תכנית 'האח הגדול'... ברור לכל כי המדובר במהלך יח"צ מטעמכם המבוצע על גבה של מרשתי", שהוסיף כי מרשתו לא התבקשה להגיב לאותם פרסומים.
"מרשתי נחשפה לפרסומים רק במהלך החג כאשר בעקבותיהם החלו לקוחות רבים פונים אליה לברר האם היא אכן צפויה להסתגר לתקופה ממושכת בבית 'האח הגדול' (דבר שעשוי לפגוע בטפול בהם, ונדהמה גלות כי נעשה שימוש בוטה ופסול בשמה ובמוניטין שלה לצורך קידום אינטרסים כלכליים שלכם", נכתב במכתב ההתראה שנשלח לרשת. "כידוע לכם היטב, למרשתי אין כל קשר להפקת 'האח הגדול' ולא הייתה לה כל כוונה להצרף לתכנית. יתרה מזאת: לא התקבלה אצל מרשתי כלל פניה בנושא מגורם כלשהו, וממילא גם לא מתקיים מו"מ ו'או נתנה הסכמתה להשתתף בעונה הבאה של התכנית".
רזיאל ז'קונט טוענת כי הפרסומים האלה גרמו לה לאי נוחות ונזקים כלכליים, ומזכירה בין היתר כי בתחנת הרדיו בה היא משדרת, "כבר התעוררה תמיהה על כך שלא הודיע על 'כוונותיה' שיש בהן כדי לשבש את לוח השידורים".
עוד צוין כי אזכור שמה לצד אורית פוקס, אהובה אלפרון, יואב אליאסי "הצל", השדכנית הלנה עמרן ופרופ' אמיר חצרוני, "אשר לפחות בחלקם הנם פרסונות שנויות במחלקות שאינן מעוררת אהדה בקרב חלקים נרחבים בציבור (בלשון המעטה), מסבים נזקים כבדים לתדמיתה הציבורית של מרשתי".
רזיאל ז'קונט פנתה גם לישראל היום, אתר האינטרנט של ערוץ עשר, ג'רוזלם פוסט ומעריב, בדרישה לתקן את הפרסומים אודותיה, ולפצותה ב-1,500 שקלים בלבד כל אחד, "לצרכי פשרה בלבד", כפי שמצוין במכתבים לגופים אתה. נודע כי האתרים מחקו כבר את שמה מהאייטמים על המועמדים לתכנית 'האח הגדול'. בישראל היום עדיין מופיעה תגית שמה באייטם.
מרשת 13 נמסר בתגובה: "המכתב מעולם לא הגיע אל רשת , כשיגיע נדע להתייחס בהתאם".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מחפשת לשנורר
    ניצה כספי 10/2018/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך עשירה. זקנה בלה. מחפשת בכל פירצה לעשות עוד כסף. בלתי נסבלת. מעוררת שאט-נפש. היא ובעלה המתחסד.
    סגור
  • 4.
    חמדנית.
    צליל 10/2018/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ..ורדה מחפשת מימון לניתוח הבא שלה.היא ידועה בקמצנות שלה.וכפרסונה שמתיימרת לייעץ לאנשים שגית הפעם.נחשפת כקטנונית וחמדנית.יאללה להרגע.
    סגור
  • 3.
    רזיאל
    תמרי 10/2018/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גברת רזיאל !! אנו צריכים מזמן לתבוע אותך על זה שאת הורסת משפחות ..... מי נתן לך תעודה ??? מי זה המטומטם שבא אלייך ??? האמיני לי אים היית ניכנסת לאח הגדול את היית המודחת הראשונה. טיפשה בילתי ניסבלת .
    סגור
  • 2.
    נו שתתבע. אמן שתתבע. ונראה איך השופט עושה לה תזרקי אותו (ל"ת)
    gri 10/2018/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    איום בתביעה על דבר כזה? חחחחחחחחח (ל"ת)
    נו באמת 10/2018/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • רזיאל ז'קונט
    חרוזית 10/2018/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברתי נפלה ושברה יד אחרי שנתיים של דיונים בבית המשפט השופט פסק לה אגורה בודדה והיא עדיין סובלת מכאבים מידי פעם בעשייה מסויימת ביד. ופבה אצלה לא הבנתי מה לא בסדר והיא בחוצפתה דורשת 50 000 על מה ולמה אנשים מוזרים
    סגור