תקשורת ומדיה

אחרי חודש: כתב המשטרה של ערוץ 20 ירון דורון עוזב

פרסום ראשון: עם מערכת מצומצמת ועומס עבודה גדול, החליט דורון להתפטר מערוץ 20 חודש בלבד לאחר שנכנס לתפקידו במקומו של לירן לוי, שהתפטר אף הוא
אלכסנדר כץ |  4
חדשות ערוץ 20 (צילום צילום מסך)
אחרי חודש בלבד, כתב המשטרה והמשפט של ערוץ 20, ירון דורון, הודיע על עזיבה – כך נודע לאייס. דורון צפוי לעבור לישראל היום שם יהיה כתב אזור השרון.  בשלב זה, לא גויס עדיין מחליף במערכת ערוץ 20 לדורון.
דורון עבד במשך 8 שנים בידיעות אחרונות, בהמשך עבר למקור ראשון ואתר NRG, ואז לערוץ 20. לפני כחודש הוא החליף אל לירן לוי שהתפטר בקיץ מהערוץ בשל השגות שהיו לו לגבי התנהלות המערכת, ובעיקר ההתעלמות הבוטה ממחאת הלהט"ב.  
בנוסף לדורון, שסיקר משטרה, משפט, שב"ס וכבאות, המערכת כללה עוד 4-5 כתבים: הכתב הצבאי נועם אמיר, אלירן טל המדיני, הכתבת לענייני התיישבות טל מאיר והכתב לענייני ערבים אסף גיבור. אליהם יש לצרף את סיון חילאי, תחקירנית של הערוץ שגם עושה כתבות שטח. 
גורמים מצביעים על העובדה כי מדובר במערכת עיתונאית מצומצמת מאד, דבר שיוצר עומס על הכתבים. גורם בערוץ אומר לאייס כי "כתבי המערכת קורסים בשל העומס המוטל עליהם, לאחר שלא גויסו עוד כתבים". מערכת החדשות של ערוץ 20 מצומצמת בצורה משמעותית מהאחיות הגדולות והוותיקות - חדשות 2, חדשות עשר וכאן 11. הסיבה לכך היא תקציבה הקטן של מחלקת החדשות בערוץ 20, שמוערך בכמה מיליוני שקלים בשנה.
בצל זאת, ערוץ 20 חתם על שת"פ עם רדיו גלי ישראל, במסגרתו הוא יספק מהדורות שעתיות לתחנה, ובמקביל ישדר את תכני התחנה בשעות הבוקר. מצב כזה אמור להגדיל את החשיפה ל-2 הצדדים המזוהים עם הימין. 
בערוץ 20 אישרו כי את דב העזיבה. ירון דורון סירב להגיב.
העורך הראשי של ישראל היום, בועז ביסמוט מסר: "אנחנו במשפחת 'ישראל היום' מאמינים בפיתוח הון אנושי ומקצועי במגוון תחומים. ירון הוא בחור מוכשר עם עשייה מבורכת בתקשורת הישראלית, והוא מביא עמו ידע נרחב ועשיר. אני בטוח כי ישתלב במהרה במערכת העיתון והדיגיטל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערוץ 20 חייב להחזיר את לירן לוי
    תעשיית הדכדוך 10/2018/18
    הגב לתגובה זו
    8 1
    העיתונאי הרציני היחידי שהיה שם ונעלם מאז שעזב. ערוץ 20 חייב להחזיר אותו לשורותיהם
    סגור
  • להביא את לירן חולצה אפורה בהול
    שלומקה מהרפת 10/2018/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם ככה הוא רגיל להתנייד ברחבי הארץ בטרמפים אז יתאים בול לתקציב של ערוץ 20.
    סגור
  • תגובה חזקה!!! חחח (ל"ת)
    רפי מהלול 10/2018/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ימנים יקרים
    מאיר 10/2018/18
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ימנים יקרים תצפו בערוץ 20 בעיקר בשעות הערב והחדשות זה לטעמכם פשוט תרגישו בנוח ובבית
    סגור