תקשורת ומדיה

לאחר עשור: יורם מוקדי סמנכ"ל התוכן של HOT פורש מתפקידו

נדב חנין סמנכ"ל השיווק של החברה ימונה לסמנכ"ל התוכן והחדשנות ובמקביל מירי לוין סמנכ"לית החטיבה הפרטית תנהל גם את חטיבת השיווק בחברה
כתבי אייס |  1
יורם מוקדי (צילום רמי זרנגר)
לאחר עשור בחברת הכבלים HOT, סמנכ"ל התוכן יורם מוקדי הודיע על פרישה מתפקידו. מוקדי שימש כסמנכ"ל התוכן במשך 9 שנים וכסמנכ"ל אסטרטגיה ורגולציה של החברה כשנתיים.
עם פרישתו של מוקדי, בחברה הודיעו כי נדב חנין סמנכ"ל השיווק של החברה ימונה לסמנכ"ל התוכן והחדשנות ובמקביל מירי לוין סמנכ"לית החטיבה הפרטית תנהל גם את חטיבת השיווק בחברה. 
במהלך השנים האחרונות מוקדי הוביל את חטיבת התוכן של החברה תוך התמקדות בהפיכת HOT לבמה עבור יצירה ישראלית מקורית, בשונה מיריבתה yes ששמה דגש בעיקר על סדרות רכש מובילות מחו"ל. במרוצת השנים הופקו תחת HOT שורה ארוכה של סדרות ישראליות מצליחות שחלקן אף נמכרו לחו"ל, כגון עספור, שבבניקים, זגורי, אנחנו במפה, גולסטאר, איש חשוב מאוד, מחוברים ועוד.
מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין: "אנו נפרדים מיורם אחרי 10 שנים מוצלחות במהלכן HOT הפכה להיות מעצמת תוכן עם השקעה של יותר משני מיליארד שקל ביצירה מקורית. יורם הוא האיש שאחראי להביא לצופה שלנו את הסדרות האהובות עליו והוא האיש שהפך את HOT לבית של היצירה הישראלית ולביתם של עשות אלפי יוצרים שחקנים מפיקים במאים תסריטאים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קיצצו אותו החוצה
    בקיצור, 10/2018/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ודחפו את השיווק לסנג׳רית תורנית
    סגור