תקשורת ומדיה

לאחר עזיבתו של סטיב שומכר: איל פאר יהיה מנכ"ל כלכליסט

פאר - לשעבר מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, ובכיר בהארץ וערוץ 20, יכנס לתפקיד המנכ"ל בינואר ויקבל עיתון עם שיעורי חשיפה גבוהים בתחום הכלכלי
אלכסנדר כץ |  2
איל פאר (צילום יח"צ)
איל פאר יהיה מנכ"ל כלכליסט – כך נודע לאייס. פאר יחליף את סטיב שומכר שהודיע לאחרונה על עזיבת העיתון לאחר כעשור.
לפאר ניסיון רב בתחום התקשורת שמתפרס על פני כ-20 שנה. הוא החל כמנכ"ל מקומונים ברשת שוקן, המשיך ב-2004 לתפקיד סמנכ"ל המסחר של הארץ והיה בצוות ההקמה של הפרינט של TheMarker. במשך 7 שנים, החל מ-2009 היה מנכ"ל רדיו ללא הפסקה (103FM כיום), ובהמשך משנה למנכ"ל ערוץ 20.
כלכליסט נחשב לעיתון עם שיעורי החשיפה הגבוהים ביותר בקרב היומונים הכלכליים – ולרוב נתוניו על פי סקר TGI גבוהים מאלה של המתחרים גלובס ו-TheMarker יחדיו. אחת הסיבות לכך היא הפלטפורמה של ידיעות אחרונות שבתוכו מופצים חלק מגיליונות כלכליסט. במהלך השנים הקים כלכליסט מגוון פלטפורמות להפצת תוכן כלכלי ויזם ועידות וכנסים עסקיים, כולל בחו"ל. במסגרת זו, פעל כלכליסט ליזום והפקת מספר תחרויות סטארטאפים במהלך השנה בתחומים שונים וכן מפגשי יזמים - משקיעים, (B2B) בארץ ובעולם. בניסיון לבסס מעמדו בתחום ההיי-טק והטכנולוגיה, הקים אתר דיגיטלי בינ"ל בשפה האנגלית (CTECH).
פאר נכנס לנעליו של שומכר שהיה מנכ"ל כלכליסט מיום הקמתו בפברואר 2008. שומכר ישמש בתפקיד עד תחילת ינואר, אז פאר יחליפו ויעבוד בכפוף למו"ל יואל אסתרון ובצמוד לעורכת הראשית גלית חמי.
בכלכליסט אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שלא ייזכר כמנכל האחרון. הנוניה קורסת. בקרוב פיטוריעשרות (ל"ת)
    הסוף 11/2018/05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    אוי אתה תעשה חיים משוגעים עם אסתרון (ל"ת)
    פוליצר 11/2018/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור