תקשורת ומדיה

שינויים בעמדת עורך סרוגים: אור יזרעאלי יחליף את אריה יואלי

האתר שרושם כ-1.1 מיליון גולשים בחודש, השיק במהלך מערכת הבחירות המקומיות אולפן וידאו ב-4k. יהודה לוינגר יהיה כתב משפט ופלילים בסרוגים
אלכסנדר כץ |  1
אור יזרעאלי (צילום יח"צ)
אור יזרעאלי מונה לעורך אתר סרוגים – כך נודע לאייס. הוא יחליף את אריה יואלי שהודיע לאחרונה על סיום עבודתו לאחר 7 שנים בתפקיד העורך הראשי. על פי נתוני סימילרווב, מספר הגולשים השונים בחודש האחרון בסרוגים עמד על 1.1 מיליון איש
יזרעאלי שימש ככתב הפוליטי של ערוץ הכנסת תחת חברת חדשות 2, עד שעבר להיות מופעל על ידי RGE, ובעבר כתב גם במקומון ידיעות ירושלים. הוא ישמש גם כמגיש המהדורות באולפן סרוגים שהוקם בשבועות האחרונים במהלך מערכת הבחירות המקומיות והוא מצלם באיכות 4k.
האולפן החדש שימש לראיונות עם המועמדים, בהם משה ליאון, עופר ברקוביץ, זאב אלקין ויוסי דייטש בירושלים, שלמה נאמן בגוש עציון ועוד. ביום הבחירות הופק בו משדר בחירות מרכזי בשידור חי במשך כשעה וחצי בהגשת יואלי ויהודה שורש.
במקביל, עורך התוכן יהודה לוינגר יהיה כתב משפט ופלילים בסרוגים.
אור יזרעאלי מסר: "גאה להצטרף לאתר סרוגים, שצומח, מתרחב ומשפיע במגזר הדתי. היעד להגיע להשפעה רחבה עוד יותר במגזר ומחוצה לו".
מנכ"ל אתר סרוגים איתמר חאיק מסר: "כוח חדש שיצטרף לנבחרת העורכים והכתבים המשפיע במגזר הדתי לאומי. ביחד נמשיך להוביל סדר יום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סרוגים יותר כופרים
    רן הבכיין 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האתר פרו לפיד
    סגור