תקשורת ומדיה

אחרי מאבקה בתקשורת המקומית: 'כלבו' בסרטון לקליש-רותם

לרה"ע הנכנסת של חיפה, יחסים עכורים עם התקשורת המקומית. בעבר אף ציינה כי היא "לא שמה עליהם קצוץ". המקומון כלבו של שוקן, הפיץ הבוקר סרטון במיוחד עבורה
אלכסנדר כץ |  3
עינת קליש רותם, ראש עיריית חיפה, מתוך סרטון שהפיק המקומון כלבו של שוקן (צילום צילום מסך)
עינת קליש-רותם, שהביסה בבחירות המקומיות את יונה יהב ונכנסה הבוקר (יום ג') לתפקיד ראש עיריית חיפה, עשתה זאת תוך כדי שהיא מנהלת מלחמה בתקשורת המקומית, מסרבת לעיתים להתראיין אליה, ומכנה אותה בשלל כינויים.
בפרסום לפני מספר חודשים ברדיו חיפה, נחשף כי קליש-רותם אמרה במפגש עם תושבים כי "התקשורת בחיפה קנויה, ומשתכרת מהמערכת העירונית. לדבריה, "גרוע מזה, אנחנו יודעים שיש גורמים בתקשורת שהוציאו עלי ממש צו, החלטה, שצריך לחסל אותי בכל דרך אפשרית... אני שמה קצוץ על התקשורת החיפאית! קצוץ!"". לא אחת גם כינתה את הפרסומים בתקשורת המקומית כ"פייק ניוז".
המקומון כלבו של רשת שוקן, החליט להפיק סרטון לקראת כניסתה לתפקיד, והבוקר והפיץ אותו. בסרטון מופיעים סדרת פרסומים וחשיפות של העיתון, עם הסטמפה "פייק ניוז? לא בכלבו".
 

ראש עיריית חיפה עינת קליש-רותם מסרה: "היום התחיל פרק חדש בחיפה. יש לפנינו משימות גדולות ויש לי תכניות אדירות שאני מצפה לקדם. מאחלת לכולנו קדנציה מלאת עשייה אמיתית ומשמעותית למען תושבי חיפה".
מנכ"ל רשת שוקן, אבי סולומון מסר בתגובה: "תגובה שלנו אין בעיה לקבל, בואו נראה אתכם משיגים תגובה של קליש. מאחלים לה בהצלחה. אמיתי, לא פייק".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיפה
    ניר 11/2018/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע שהיא צודקת וכלבו אכן חבורת מוטים אינטרסנטים. אתם ורדיו חיפה כמעט הורדתם את הדגל לחצי התורן כשהיא נבחרה... תתמודדו, הBFF שלכם כבר לא ראש עיר.
    סגור
  • 1.
    כל מילה שאמרה אמת (ל"ת)
    רני 11/2018/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שמענו את דני נישליס שדיבר כמו אחרון הבסטיונרים
    מאיר 11/2018/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והוא עוד מנכל רדיו חיפה. כל כך התביישתי בשבילו..
    סגור