תקשורת ומדיה

דוחות בזק: yes גייסה 2,000 לקוחות ברבעון האחרון

היה זה רבעון שני ברציפות בו בלמה חברת הלוויין את הירידה במספר המנויים שלה בשנים האחרונות, עם עלייה של 4,000 לקוחות, תודות לשירות המוזל STINGTV
אלכסנדר כץ |  1
yes. קומסי קומסה (צילום יח"צ/ צילום מסך)
אחרי הירידה הקבועה במספר המנויים שלה, רשמה חברת הלוויין yes עלייה שנייה ברציפות, כך שמצבת המנויים שלה עמד בתחילת אוקטובר על 584 אלף בתי אב, מול 582 אלף בסוף הרבעון השני, ו-580 אלף בסוף הרבעון הראשון של השנה. דוחות החברה פורסמו כחלק מדוחות החברה האם בזק (לכתבה המלאה).
ההכנסות ברבעון השלישי של שנת 2018 הסתכמו בכ-367 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 375 מיליון שקל ברבעון קודם, ירידה של כ-2%. הרווח התפעולי ברבעון השלישי של שנת 2018 הסתכם בכמיליון שקלים לעומת הפסד תפעולי של כ-17 מיליון שקל ברבעון הקודם, בעיקר כתוצאה של מיקוד החברה בצמצום הוצאות תפעוליות.
ההכנסה החודשית הממוצעת מלקוח (ARPU) עומדת ברבעון הנוכחי על 210 שקל, מול 215 שקלים ברבעון השני של השנה, ו-226 שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הכניסה של השירות המוזל STINGTV מסביר את הירידה בהכנסה מכל לקוח, מול העלייה במספר לקוחות החברה.
מנכ"ל yes רן גוראון מסר: "yes מציגה זה הרבעון השני ברציפות עלייה במצבת המנויים, הודות לאסטרטגיית הצמיחה של yes ו-STINGTV. מאז תחילת השנה תוצאותיה של yes מצביעות על התמתנות בירידה בהכנסות וברבעון השלישי מציגים גם עלייה ב-EBITDA, ירידה בהוצאות התפעול ולראשונה השנה מעבר לרווח תפעולי. במהלך תקופה זו השקנו 4 הפקות מקור חדשות וזכינו להכרה בינ"ל עם מכירתה של הסדרה 'תאג"ד' ל-Paramount. בנוסף, סיימנו בהצלחה ניסוי של גרסת הדור הבא של שירות ה-MultiRoom".
תגיות STINGTV | yes | בזק
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השאלה היא מה ה-ARPU (הכנסות פר לקוח) (ל"ת)
    פרטנרית 11/2018/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור