תקשורת ומדיה

דוחות פרטנר: תוספת של 23 אלף מנויי טלוויזיה ברבעון ה-3

בשורה התחתונה פרטנר מסכמת את הרבעון עם ירידה חדה של כ-52% ברווח הנקי שהסתכם בכ-26 מיליון שקל בהשוואה לכ-54 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
משה בנימין |  1
נטע ברזילי. פרטנרTV (צילום יח"צ/ צילום מסך)
חברת התקשורת פרטנר פרסמה בוקר את דוחותיה לרבעון ה-3 של שנת 2018. הכנסות החברה ברבעון ה-3 הסתכמו בכ-822 מיליון שקל, ירידה של כ-4 מיליון שקל בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, כאשר ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) ירדה לכ-60 שקל בהשוואה לכ-64 ברבעון המקביל ב-2017.
עם זאת, בהסתכלות על הרבעון הקודם, החברה דווקא רושמת עלייה של כ-34% בהכנסות ושיפור בהכנסה הממוצעת למנוי סלולר, שעמדה ברבעון הקודם על 57 שקל. כמו כן, שיעור הנטישה בסלולר ירד לכ-8%, בהשוואה לכ-8.9% ברבעון המקביל אשתקד.
בגזרת הטלוויזיה, מנוע הצמיחה העתידי בשוק התקשורת הישראלי, פרטנר דיווחה על 118 אלף מנויים (106 אלף ביומו האחרון של הרבעון). החברה הוסיפה למצבת לקוחות ה-TV שלה 23 אלף משקי בית ברבעון ה-3.
עם זאת, בשורה התחתונה היא מסכמת את הרבעון עם ירידה חדה של כ-52% ברווח הנקי שהסתכם בכ-26 מיליון שקל בהשוואה לכ-54 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, אך רושמת עלייה נאה מרווח נקי של כ-2 מיליון שקל ברבעון הקודם. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על הפנים, שרות גרוע, התנתקויות..לא מומלץ בכלל (ל"ת)
    רוי 11/2018/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור