תקשורת ומדיה

אורי אבן עוזב את הצנרת; אמיר שואן מצטרף מידיעות אחרונות

שואן עוזב את ידיעות לאחר 15 שנה, מהן 11 כתחקירן ב'שבעה ימים', וכעת יהיה משנה לעורך התכנית במקומו של אבן שעובר לשמש בתפקיד תוכן בהפקת האירוויזיון בכאן 11
אלכסנדר כץ |  5
הצנרת עם גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
אמיר שואן, כתב התחקירים של מוסף 'שבעה ימים' בידיעות אחרונות עוזב את העיתון אחרי 15 שנה, ומצטרף למערכת התכנית 'הצנרת' ברשת 13 – כך נודע לאייס. שואן יחליף את אורי אבן, מעורכי התכנית שעזב אותה אחרי 8 שנים ועובר לשמש בתפקיד תוכן בהפקת האירוויזיון בכאן 11.
שואן ישמש כמשנה לעורך אדם שפיר ואחראי על התחקירים בתכנית. הוא החל את דרכו ברשת המקומונים של ידיעות תקשורת ב-2003, ולאחר 4 שנים עבר למוסף הדגל של העיתון בו פרסם מאות תחקירים ב-11 השנים האחרונות. בין השאר פרסם תחקיר שהביא לסגירת חוות מזור, תחקיר שחשף את ניסויי הקופים במכון ויצמן והביא לביטולם, תחקיר על הרוכשים המסתוריים של ציורי עליזה אולמרט וקשריהם לבעלה ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, ותחקיר שחשף לראשונה את ניגודי העניינים של עו"ד דוד שמרון, 6 שנים לפני חשיפת פרשת הצוללות בחדשות עשר.
שואן אישר את הפרטים, ומסר: "ידיעות אחרונות היה לי כבית שני ב-15 השנים האחרונות. אני מודה לעורך המוסף גדי בלום, לעורך הראשי לשעבר רון ירון ולעורך הנוכחי נטע ליבנה על האתגרים הרבים והזכות שהייתה לי לכתוב בעיתון. אני מצפה לעבודה עם לרר וצוות הצנרת ומקווה להמשיך לעשות איתם מהפכות בחברה הישראלית ולהיות עם אלו שקולם לא נשמע".
גיא לרר אמר: "אנחנו מאד אוהבים לעשות תחקירים כשיוצא לנו אבל לדעתנו אנחנו לא עושים מספיק. אמיר שואן הוא חבר אישי שלי ועיתונאי מחונן - המטרה היא להכפיל את כמות התחקירים בעזרתו. זה הזמן להודות לאורי אבן שנמצא אתנו כמעט מהיום הראשון והוא לא רק חלק משמעותי מהתכנית אלא התכנית עצמה. למרות ששבר את לבנו אנחנו אוהבים אותו בלב ומאמינים שבזכותו הארוויזיון בישראל יהיה הטוב בכל הזמנים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מעתיק כתבות מאתרים
    אמיר כתב ממחזר כתבות 11/2018/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תחקירן? מצחיק
    סגור
  • 3.
    מי שיכול בורח מידיעות? (ל"ת)
    פוליצר 11/2018/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    ממחזר כתבות מאתרי אינטרנט (ל"ת)
    אמיר שואן בדיחה 11/2018/26
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • אם יש מישהו שלא ממחזר זה אמיר שואן
    אלי מאירוף 11/2018/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יצא לי לעבוד איתו ואני עוקב אחריו כבר הרבה שנים. עיתונאי חרוץ מאד.
    סגור
  • 1.
    שכחתם לציין ששני כהן גם עזבה ורועי דוב בדרך לעזוב לשם->
    דנה 11/2018/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רגינה עוברת עכשיו לגוזי ואמור להחליף אותה פיטוסי. חבר'ה, מי האנשים האלו בכלל? אתם מציינים שמות שלא אומרים כלום לאף אחד. אז עברו/עזהו/נטשו ---- את מי זה מעניין בדיוק?
    סגור