תקשורת ומדיה

גיוסים ב-90FM: נחמה דואק תגיש את יומן החדשות היומי

דואק, שכתבה שנים בידיעות והגישה תכניות רדיו וטלוויזיה, תוביל את המהדורה היומית בצהריים בתחנה האזורית באזור השרון. לאחרונה גויס איציק יצחקי לעורך חדשות וספורט
אלכסנדר כץ |  2
נחמה דואק (צילום יניב כהן)
העיתונאית נחמה דואק מצטרפת לתחנת הרדיו האזורי 90FM – כך נודע לאייס. דואק תגיש את יומן החדשות היומי של התחנה המשודרת מנתניה, בה נולדה וגדלה דואק.
לדואק ותק של כמעט 40 שנה בעולם התקשורת. היא החלה בתחילת שנות ה-80 את הקריירה בעיתון העיר, וכעבור שנה עברה לידיעות אחרונות מאז גם הגישה תכניות בתחנות רדיו אזוריות כמו רדיו תל אביב ו-103FM, ובגל"צ, וגם תכניות בערוץ הכנסת. בנוסף היא מנחה אירועי שבת תרבות.
כעת היא תגיש את יומן החדשות שמשודר מדי יום בין 12:00 ל-14:00, וכולל חדשות ארציות לצד חדשות מקומיות, פינות כלכלה, תרבות ומוזיקה. היא נכנסת לנעליו של בועז אורגד, שהגיש את המהדורה במשך כ-20 שנה, היה מאד מזוהה עמה ולפני זמן לא רב עזב את 90FM במסגרת מאבקי כוחות בין האחים למשפחת אורגד, שהקימה ומחזיקה בתחנה באחוזים שונים בין האחים.
גם אחיו אהרון, מנכ"ל התחנה, עזב לאחרונה בשל חילוקי דעות עם 2 אחים נוספים, אלי ויובל אורגד. אהרון אורגד פרש רשמית לטובת התמודדות בבחירות המקומיות, ובסופו של דבר אכן נבחר למועצת עיריית נתניה.
בהנהלה מנסים להתארגן מחדש לאחר מאבקי הכוחות שהיו בה. בשבוע שעבר גויס איציק יצחקי, כתב ספורט ותיק שעזב את וואלה ויהיה עורך החדשות וגם עורך הספורט ומגיש תכנית הספורט היומית. בנוסף מתכוונים בתחנה המשדרת באזור השרון, לגייס עוד אנשי תקשורת עמם מתנהלים מגעים, ולהשיק לוח שידורים חדש בתחילת 2019. 
"נולדתי וגדלתי בנתניה, אבי נמנה על מייסדי העיר ויקיריה, וזו התרגשות עצומה עבורי לשדר מתחנת הרדיו שנמצאת בלבה של העיר", אומרת דואק. "רדיו אמצע הדרך (90FM, א"כ) עומד להיות ביתי המקצועי החדש ואני משוכנעת, שיחד עם הצוות המעולה, נביא למאזינים תכנית מעניינת, מגוונת ומהנה".
מהנהלת הרדיו נמסר כי "בואה של עיתונאית בעלת שיעור קומה כנחמה הינו צעד משמעותי בשינוי שעוברת התחנה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה רבה! (ל"ת)
    יניב 12/2018/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי מקשיב, למי אכפת? מי מאמין לשקרים שלהם? כנופיית PC (ל"ת)
    אפסים 12/2018/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור