תקשורת ומדיה

אמנון לוי במקום ירון לונדון: יגיש רצועה יומית ברשת-עשר

'לונדון וקירשנבאום' יורדת לאחר 16 שנים בעקבות מעברו של לונדון לתאגיד כאן. כעת יוביל לוי תכנית אקטואליה יומית באותה רצועה, לצד המשך עבודה על 'פנים אמיתיות'
אלכסנדר כץ |  6
אמנון לוי (צילום נעה גרייבסקי)
אמנון לוי יגיש רצועה אקטואלית יומית חדשה בשעה 18:00 בערוץ הממוזג החדש רשת-עשר, שתבוא במקומה של 'לונדון וקירשנבאום' שיורדת לאחר 16 שנים בעקבות עזיבתו של ירון לונדון לתאגיד השידור כאן. במקביל יערוך לוי פרויקטים נוספים של התכנית 'פנים אמיתיות'. את התכנית החדשה יערוך אוהד כהן והבמאי יהיה רונן ברטן.
בשנים האחרונות עוסק לוי במסגרת 'פנים אמיתיות' בנושאים מגוונים, כגון פלילים, חברה והעולם החרדי. את דרכו העיתונאית החל בעיתון חדשות ככתב פרלמנטרי ושליחו בניו יורק, כתב המוסף וכתב לענייני חרדים. הוא היה המגיש הראשון ב'תיק תקשורת' והגיש את 'ערב חדש' בחינוכית במשך 5 שנים. ב-1988 פרסם את רב-המכר 'החרדים' שיצא ב 14 מהדורות.
בנוסף הוא מחזאי שכתב 6 מחזות יחד עם רמי דנון שהוצגו בהבימה, הקאמרי ובית לסין, כגון 'הצמה של אבא', 'שיינדלה', 'ולנטינו' ועוד. ההצגה 'תיקון' תעלה בקיץ הקרוב בתיאטרון הקאמרי.
כעת נראה שלוח השידורים של אחר הצהריים והערב של הערוץ הממוזג יורכב מתכניתה של לוסי אהריש ב-17:00 במקומו של רפי רשף שעובר לקשת 12, לוי ב-18:00 ואודי סגל עם 'לפני החדשות' ב-19:00.
מערוץ עשר נמסר: "קיבלנו בצער רב את עזיבתו של ירון לונדון. לירון יש הרבה זכויות והטבעת חותם ב-DNA של  ערוץ עשר. אנו נשתף פעולה עם ירון בפרויקטים חדשים בערוץ הממוזג".
אמנון לוי מסר: "ירון לונדון הוא אחד מהעיתונאים החשובים בישראל . אני מצטער שהחליט לעזוב ומקווה שייצא לנו עוד להיפגש מקצועית".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    החתול הקשיש לונדון - תמיד ינחת איפה שיש כסף. אגואיסט (ל"ת)
    מיאו 12/2018/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 5.
    לא יאומן כנראנ ערוץ 10 הולך להפיל איתו גם את רשת מה זה
    לוח שידורים גרועעע 12/2018/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אודי סגל שמראיין את לםיד וברק כאילו הוא ת.פ שלהם לוסי אהריש משעממל ברמות מחרידות ורק בגלל שהיא ערבייה ומהברנזה היא ממשיכה לבלבל לצופים את המוח כל יום. ואמנון לוי????? נו באמת כאן בכלל הגזימו... בקמצור ערוץ 10 לוקח את מנגנון ההשמדה לרשת שתיפול מהר מאד קשת יאכלו אותם בלי מלחחח
    סגור
  • 4.
    אוהבת את אמנון לוי.
    מורן 12/2018/06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בהצלחה!!!! גם את ירון לונדון כיף לשמוע ולראות!! קול נעים ןהגשה מקצועית.
    סגור
  • 3.
    ירון לונדון עוזב
    ת 12/2018/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה הוא צריך להמשיך לשעמם בטלויזיה די ניגמר צא לפנסיה עוד במסיבת גן שעצמת אותי לא הקשבתי לך הקשבתי לגוליין שגרן שהוא הצחיק דיי אתה משעמם תרד מהמסך
    סגור
  • 2.
    לוי הוא החלפה מהגיהנום.נפילה נוראה (ל"ת)
    אורן 12/2018/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    5-10 שנים וכל הפוחלצים המאובנים האלה ייכחדו
    אח שלו 12/2018/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ונפטר מעונשם של אלה. אין פלא שירון לונדון עבר לתאגיד, מה רע בלי הלחץ לספק איכות ותוצאות ובתמורה לקבל את התנאים המוכרים האהובים והקבועים?
    סגור