שיווק ופרסום

ליאו ברנט ישראל אחד מ-5 הסניפים הטובים ברשת העולמית

טקס ה-Bright star שבמסגרתו נבחר המשרד לאחד מ-5 הסניפים הטובים בעולם נערך אחת לשנה. המדד כולל עבודות קריאייטיב, צמיחה כספית ופידבק מהלקוחות
משה בנימין |  1
ליאו ברנט ישראל. מ-5 הסניפים הטובים ברשת השנה (צילום יח"צ)
כ-3 שנים לאחר השינויים הפרסונליים שבמסגרתם אדם פולצ'ק קיבל לידיו את מושכות הניהול במשרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס, וצירף אליו את עמי אלוש כמנהל הקריאייטיב הראשי - המשרד רושם ציון דרך נוסף עם הישג מרשים כשנבחר לאחד מ-5 הסניפים הטובים ביותר בעולם של רשת ליאו ברנט. 
ברשת העולמית, ממותגי הפרסום המוכרים בעולם, פועלים 85 סניפים ומועסקים כ-10 אלף עובדים. הסניף הישראלי שפעל לפני כעשור כיחידת בת סגורה בתוך גלר נסיס מוזג שנים לאחר מכן עם משרד הפרסום רגב קויצקי במסגרת הקמת פובליסיס ישראל. עד לפני 3 שנים, הסניף הישראלי לא בלט באף פרמטר ראוי לציון, לא בעבודת קריאייטיב מבודלת או פרסים מתחרויות בינלאומיות, לא בלקוחות אסטרטגיים ולא בטאלנטים מקומיים. 
טקס ה-Bright star שבמסגרתו נבחר ליאו ברנט ישראל לאחד מ-5 הסניפים הטובים בעולם נערך אחת לשנה. המדד הפנימי של הרשת משקלל בחירה רבעונית של העבודות הטובות ביותר (אחת לרבעון) מכל סניפי הרשת על ידי בחינה של מנהלי הקריאייטיב הבכירים מכל הסניפים, נתוני צמיחה כספית, במספרי אמת על פי הדוחות החשופים להנהלת הרשת, פידבק של לקוח הדגל של הרשת העולמית סמסונג, המטופל גם על ידי הסניף הישראלי, זכיות בפרסים בתחרויות ועוד. 



במרוצת 3 השנים האחרונות, הסניף הישראלי של ליאו ברנט בציג מספרים מרשימים בכל אחד מהפרמטרים הללו. מבחינת המחזור הכספי המשרד הציג גידול חסר תקדים של 300%, 2 זכיות רצופות באריות בפסטיבל קאן במשך השנתיים האחרונות, גיוס לקוחות חדשים, שיחה ערה בעולם על עבודות המשרד לרבות אתרי הפרסום הנחשבים ביותר ומעל לכל, מדד שביעות הרצון הגבוה ביותר מכל סניפי הרשת מאת לקוח הדגל העולמי - סמסונג - על פי הפידבק של נציגות סמסונג בישראל. 
עדות נוספת להישג המרשים של ליאו ברנט ישראל, ניתן למצוא בזהות המשרדים האחרים שזכו איתו בתואר הנחשב: ליאו ברנט שיקגו, סניף הדגל העולמי והמוביל של הרשת; ליאו ברנט לונדון שנחשב לסניף הדגל באירופה; ליאו ברנט מומבאי שנבחר גם לסניף השנה ונחשב לסניף הדגל באסיה וליאו ברנט בנגקוק מתאילנד שנחשב למשרד עולה ברשת. 
באירוע עצמו, הדובר שהכריז על 5 הזוכים בתואר היה מארק טטסל, מנכל ליאו ברנט העולמי ומזה שנים, מי שנחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בעולם. טטסל אמר על הסניף הישראלי: "אדם ועמי (פולצ'ק ואלוש, מ"ב) הם כח אדיר. יש להם רצון ותשוקה לא רק להיות הטובים בישראל אלא הטובים בעולם. זאת סוכנות עם שאיפות שרוצה להיות חלק מרכזי ברשת ורוצה להתחרות בזירה העולמית. הם רוצים להיות חלק מהשיחה ורוצים לקחת מותגים לשלב הבא".

עוד אמר טטסל: "בשנתיים וחצי האחרונות הם צמחו ב-300%, הסוכנות שצמחה הכי מהר בישראל שנה שנייה ברציפות. הם גם המשרד מספר 1 בעולם בשביעות הרצון והפידבק של סמסונג וזה מה שמוביל אותם - להיות מוכרים בזכות עבודת הקריאייטיב שלהם שבזכותה זכו באריות שנתיים ברציפות בקאן. הם עושים את זה נכון וטוב - תל אביב היא הכוכב הזוהר הנוסף ברשימה שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד (ל"ת)
    עושים עבודה טובה 12/2018/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור