תקשורת ומדיה

גם המשנה למנכ"ל רשת רונית גנון-עמית ביקשה לסיים תפקידה

לקראת המיזוג ביקשה המשנה למנכ"ל ב-4 השנים האחרונות לפרוש, וציון פרץ יהיה המשנה למנכ"ל הערוץ הממוזג. שדרת הניהול בערוץ הממוזג תורכב בעיקר מאנשי עשר
אלכסנדר כץ |  2
רונית גנון-עמית (צילום טל גבעוני)
המשנה למנכ"ל רשת 13, רונית גנון-עמית ביקשה לסיים את תפקידה. בכך מצטרפת גנון-עמית למנכ"ל רשת אבי צבי שהודיע לאחרונה על פרישתו. מי שיהיה המשנה למנכ"ל הערוץ הממוזג הוא ציון פרץ, המשנה למנכ"ל ערוץ עשר יוסי ורשבסקי, שיהיה מנכ"ל הערוץ הממוזג. 
גנון-עמית שימשה ב-4 השנים האחרונות המשנה למנכ"ל בתחומי הסחר, השיווק והדיגיטל. היא הייתה אחראית לבניית מערך מכירות לתחומי צמיחה חדשים, פיתוח עסקי בתחומי ה-OTT ושיתופי פעולה אסטרטגיים כגון אתר טרמינל איקס שהקימה רשת האופנה FOX. גנון-עמית עסקה גם בפיתוח ערוצים חדשים, מכירת תוכן ושיתופי פעולה בתחום יצירת תוכן. כמו כן בתקופתה מיקדה את פעילות הדיגיטל של רשת 13 לתחומי הווידיאו והרשתות החברתיות. היא גם הייתה דירקטורית בחדשות 2 מטעמה של רשת. עוד לפני הגעתה לרשת, הייתה סמנכ"ל חטיבת הלקוחות ב-yes.
רונית מסרה כי "שוק התקשורת עובר שינוי עמוק ומשמעותי הן בישראל והן בעולם. ברור שההתמודדות עם התמורות בשוק כוללת קונסולידציה לצורך התחזקות וצמיחה. אני מאמינה שמיזוג רשת-עשר הוא צעד הכרחי וחשוב לשלב הבא. אני עוזבת בידיעה שהגוף המשותף ימשיך להעניק לקהל הישראלי חווית צפייה מגוונת מבדרת ערכית וחדשותית מהשורה הראשונה. אני רוצה להודות לאבי צבי שצרף אותי להנהלת רשת 13  בשנים המרתקות הללו, על האמון, מרחב הפעולה, החברות והעשייה הרבה והמשותפת". 
"רונית גנון עמית הינה מהמנהלות הבכירות בישראל", מסר אבי צבי. "רונית משלבת יכולות תכנון אסטרטגי לטווח ארוך ביחד עם ביצוע מדויק ומבוקר בטווח הקצר. בארבע השנים שלה ברשת 13 רונית הובילה מהלכים חוצי ארגון אשר מהווים את התשתית לצמיחה העתידית של רשת 13 בתחומי הסחר, השיווק והפיתוח העסקי. אני מודה לרונית על המנהיגות, העבודה הקשה והחברות לאורך השנים המאתגרות שלנו".
כעת מסתמן כי ההנהלה של הערוץ הממוזג תורכב בעיקר מאנשי ערוץ עשר. אתמול אישרו רשמית בעלי המניות בערוץ הממוזג כי המנכ"ל יהיה ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ עשר. החלטה זו הגיעה לאחר הגשת המסמכים לרשות השנייה בהם נמסר כי חלק מבעלי מניות RGE (המחזיקה בערוץ עשר, א"כ) יחזיקו ב-68% ממניות הערוץ הממוזג, בעוד בעלי המניות של רשת יסתפקו ב-32%. בתחילת ההליך לפני מספר חודשים, דובר בכלל על שליטה של רשת בערוץ הממוזג - עם 60% לטובת רשת. אז גם דובר על כך שאבי צבי יוביל את הערוץ הממוזג. אולם לאחר בדיקות שנערכו, התהפכו היוצרות, ועשר ישלוט בגוף השידור החדש, כשהנהלתו תורכב כאמור מהנהלת ערוץ עשר. היום כבר החל ורשבסקי חפיפה בבית רשת ברמת החייל, מקום מושבו של הערוץ הממוזג. 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד שנה הערוץ החדש ייסגר (ל"ת)
    המיזוג לא יעזור 12/2018/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    די עם הגנון הזה (ל"ת)
    גיא מ. 12/2018/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור