תקשורת ומדיה

עוד שינויים ב-RGE: אור רם וירון שגב מונו למנכ"לים משותפים

השניים שימשו בשנתיים האחרונות כממלאי מקום מנכ"ל לאחר פרישתו של מודי פרידמן, וכעת יקבלו את התפקיד באופן רשמי
אלכסנדר כץ | 
אור רם וירון שגב (צילום רפי דלויה)
קבוצת התקשורת RGE הודיעה על מינויים של אור רם וירון שגב למנכ"לים משותפים. בפועל השניים משמשים בתפקיד בשנתיים האחרונות מאז עזיבתו של המנכ"ל מודי פרידמן, על תקן ממלאי מקום, אולם כעת יהפכו למנכ"לים באופן רשמי.
רק לאחרונה מינתה החברה את נדב טופולסקי ליו"ר RGE, ובהמשך הפך גם ליו"ר הערוץ הממוזג רשת-עשר, בו שותפים בעלי המניות של RGE. לצד זאת, יש לקבוצה שבבעלות משפחת רקנאטי, לן בלווטניק ואביב גלעדי, שלל מותגים בתחום התקשורת, בהם ערוצי ספורט 5, ערוץ הילדים ולוגי, וערוץ הכנסת – אותו היא מפעילה לאחר שזכתה במכרז.
ירון שגב הוא רואה חשבון במקצועו, והחל את דרכו בערוץ הספורט כחשב ובהמשך כסמנכ"ל הכספים והרכש. לאחר מכן עבר לקבוצת RGE ומונה לסמנכ"ל הכספים שלה. ב-2016, עם עזיבתו של מודי פרידמן, מונה שגב למשנה למנכ"ל.
אור רם החל את דרכו בתחום התקשורת בשנת 1992 בחברת קיץ הפקות. הוא שימש כמפיק הראשי של ערוץ הופ והצטרף ב-2003 לנגה תקשורת, בעלת ערוצי הילדים לוגי וערוץ 8 ומילא שורה של תפקידים, בהם מפיק ראשי, משנה למנכ"ל החברה ומ"מ המנכ"ל. ב-2010 מונה רם למנכ"ל נגה תקשורת. ב-2016 מונה יחד עם ירון שגב, למשנה למנכ"ל קבוצת RGE.
ב-RGE אומרים כי בפני השניים יעמדו השנה אתגרים רבים, בין היתר המשך הובלת הקבוצה בשוק התקשורת הסוער, התמודדות עם התחרות העזה והאמרת מחירי זכויות השידור, ניהול השוטף של החברה והקשרים עם פלטפורמות השידור. בחינת השקעות חדשות והצבת יעדים חדשים לערוצי הקבוצה.
תגיות RGE | ערוץ עשר | רשת
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה