תקשורת ומדיה

אסף גיל מכר את הפורמט 'גיבורים' ל-TF1 הצרפתי

הפורמט שיצרו אסף גיל ויובל כהן ומלווה דמויות שונות מכוחות ההצלה, יופק לשידור בצרפת, ועונה שנייה תעלה הערב בספרד
אלכסנדר כץ | 
גיבורים (צילום יח"צ)
עוד הצלחה לתעשיית הטלוויזיה המקומית. פורמט תכנית הדוקו-אקשן 'גיבורים' נרכש לפיתוח מקומי בצרפת על ידי ענקית המדיה TF1 GROUP, המחזיקה בין היתר בערוץ הצרפתי הגדול במדינה TF1.
את 'גיבורים' יצרו אסף גיל ויובל כהן והיא הופקה בישראל על ידי גיל הפקות, בבעלותו של גיל. היא שודרה בערוץ עשר לפני יותר מ-3 שנים, ורשמה נתוני צפייה נהדרים מבחינת הערוץ – 15.5% בקרב היהודים ו-426 אלף צופים באוכלוסייה הכללית.
המכירה לצרפת היא השנייה מחוץ לישראל – אחרי ש'גיל פורמטס' , זרוע ההפצה ופיתוח התוכן של גיל הפקות, מכרה אותו לספרד, כשהעונה השנייה תושק הערב (יום ד') במשבצת הפריים טיים בערוץ Cuatro של Mediaset. בנוסף, אופציות של הפורמט נמכרו על ידי 'גיל פורמטס' בין היתר בארה"ב, אנגליה ואיטליה.
'גיבורים' היא פורמט מקורי שעוקב כמעט 24/7 אחרי דמויות שונות מכוחות ההצלה - משטרה, מכבי אש ומחלקת טראומה בבית חולים. הפורמט עוקב אחר גיבורי הסדרה במהלך יום עבודתם העמוס והדרמטי, אך גם מלווה אותם בחייהם הפרטיים ומלמד על המחיר האישי שהם נאלצים לשלם בשל בחירתם במקצועות אינטנסיביים אלו.
זו העסקה הגדולה השנייה בחודשים האחרונים לגיל פורמטס, לאחר שבאוקטובר 2018 חתמה על עסקה עם פייסבוק לגבי פורמט אחר שלה, Oh My Dog, הצפוי לעלות עוד השנה בפלטפורמת הווידאו של ענקית המדיה החברתית, תחת השם World's Most Amazing Dog. מדובר בפעם הראשונה בה נמכר פורמט טלוויזיוני מישראל לפלטפורמת התוכן החדשה של פייסבוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה