תקשורת ומדיה

בגלל החיבוק לאלאור? ערוץ 20 לא זומן לראיין את הרמטכ"ל

לפני כ-3 שבועות הציע דו"צ לחדשות 2, עשר וכאן 11 לקיים ראיונות נפרדים עם הרמטכ"ל הפורש איזנקוט. רק ערוץ 20 לא זומן. גורמים: בשל התנהלותו סביב פרשת אלאור אזריה
אלכסנדר כץ |  3
הרמטכ"ל איזנקוט מתראיין ליונית לוי ורוני דניאל ב'החדשות' (צילום מסך: חדשות 2)
כמעט כל ערוצי הטלוויזיה הארציים שידרו בסוף השבוע ראיונות פרידה מהרמטכ"ל גדי איזנקוט, שמסיים השבוע את שירותו. כולם למעט אחד – ערוץ 20. הראיונות שנערכו בשבועיים האחרונים, כולל צילומי השלמה, שודרו בשבת בכאן 11, חדשות 2 בקשת ורשת, ובחדשות עשר.
הרמטכ"ל לא מרבה להתראיין, אבל עושה זאת אחת לתקופה, ובסבבים: לאתרי אינטרנט המרכזיים בספטמבר 2017, לעיתונים לפני פסח וכעת לערוצי טלוויזיה. את הריאיון עבור חדשות 2 קיימו יונית לוי ורוני דניאל, לחדשות עשר היה זה אלון בן דוד, ואילו מטעם כאן 11 ראיינו גילי כהן ורועי שרון.
לאייס נודע כי לפני כ-3 שבועות פנו אנשי יחידת דובר צה"ל לערוצים השונים, והציעו לקיים ראיונות מצולמים עם הרמטכ"ל, עם אמברגו לפרסום. התאריך שנקבע היה אתמול – מוצ"ש. בימים שלפני כן קידמו במהדורות השונות את הריאיון עם סינקים מדבריו של הרמטכ"ל, ומסיורי הפרידה שלו ביחידות השונות.
גוף השידור היחיד שלא קיבל הצעה לראיון, היה ערוץ 20. גורמים מעריכים כי ההימנעות מזימונו של ערוץ 20, לא נעוצה בעיקר בשל נתוני הצפייה שלו, אלא בעיקר בשל פרשת אלאור אזריה, שערוץ 20 דאג לחבק (ובתמורה גם זכה לקיים עימו את הריאיון הראשון, א"כ), ולבקר בצורה חריפה את התנהלות הרמטכ"ל והצבא בפרשה זו. גם גורם בערוץ מעלה את הסברה הזאת, אבל מספר כי ערוץ 20 לא נלחם כדי לקיים את הריאיון עם איזנקוט.
מערוץ 20 נמסר: "אין תגובה". מדובר צה"ל טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה זה ערוץ 20 בכלל? (ל"ת)
    אולה חדשה מגרמניה 01/2019/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא מדויק
    רייטינג 01/2019/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ערוץ 9 לא זומן, כל ערוצי הנישה המוזרים לא זומנו.
    סגור
  • 1.
    יהיה לו יותר רייטינג אם הוא יתראיין לאתר אייס (ל"ת)
    מישהו צופה ב20? 01/2019/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור