תקשורת ומדיה

איתי דנקנר יהיה מנהל הפרוגרמינג בקשת 12

אחרי 6 שנים בחברת החדשות, בין היתר כעורך אולפן שישי, יחליף דנקנר בקשת את עודד טל שעזב לרשת-עשר. הוא ימשיך לנהל פרויקטים עבור החדשות, בהם ועידת המשפיעים
אלכסנדר כץ | 
איתי דנקנר (צילום יח"צ)
איתי דנקנר עובר מחברת החדשות לקשת 12 וישמש כמנהל פרוגרמינג בערוץ - כך נודע לאייס.  הוא יחליף את עודד טל שעזב לאחרונה את קשת וחזר לערוץ עשר כחלק מהיערכות לקראת המיזוג עם רשת 13, שהתרחש בשבוע שעבר.
דנקנר החל את דרכו בחדשות לפני 6 שנים, תחילה כעורך 'אולפן שישי' ובשנה החולפת כמנהל הפיתוח העסקי בחברת החדשות. בין היתר היה גם מארגן ועידת המשפיעים של חברת החדשות, שנערכה לפני מספר חודשים בירושלים. בעבר היה עורך תכניות בטלעד ובערוץ עשר.
עם הצטרפותו למחלקת התכניות בקשת 12, לצד תפקידו כמנהל הפרוגרמינג, יסייע גם בקשר השוטף עם חברת החדשות. במקביל לתפקידו החדש בקשת 12, דנקנר ימשיך לנהל מספר פרויקטים עבור חברת החדשות, בהם ועידת המשפיעים.
דנקנר אישר את הפרטים ומסר: "אני גאה ב-6 השנים שעבדתי בחברת החדשות הטובה בישראל, שבימים אלו מוכיחה שוב שהיא ההישגית והמובילה בארץ. תודה לאבי וייס וגיא סודרי, אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, שמהם למדתי רבות ושבזכות המקצוענות והאנושיות שלהם חברת החדשות היא הרבה יותר ממקום עבודה. היא בית חם. אני נרגש לקראת האתגרים החדשים בקשת ומודה לאבי ניר ולחיליק שריר על ההזדמנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה