תקשורת ומדיה

שת"פ בין ישראל היום ל-i24NEWS לסיקור מערכת הבחירות

השת"פ יכלול תכניות באנגלית ובצרפתית בלייב, וגרסה מתורגמת שתעלה לאתר העיתון. את התכניות יובילו עיתונאי 2 גופי החדשות. מידי שבוע יתפרסם סקר מנדטים משותף
אלכסנדר כץ |  1
אולפני i24NEWS (צילום אייס)
ישראל היום וערוץ החדשות הבינ"ל i24NEWS יסקרו יחדיו את בחירות 2019, שיכלול תכניות טלוויזיה, סקר מנדטים שבועי שבועי ופעילות בדיגיטל. לשם כך יוקם דסק בחירות משותף עם עיתונאים ואנשי תוכן מ-2 הגופים, שיפיקו 2 תכניות שבועיות בנות חצי שעה כל אחת.
התכניות ישודרו ב-LIVE מאולפני i24NEWS בנמל יפו מידי יום ראשון בשעה 20:00 בערוץ i24NEWS באנגלית (אפיק 34 ו-200 ב-HOT) ובשעה 20:30 בצרפתית (אפיק 144 ב-HOT). במקביל, התכניות יועברו בשידור חי בפלטפורמות הדיגיטליות של 2 הגופים - אתר 'ישראל היום' באנגלית ואתר i24news.tv. בתום השידור החי, תעלה לאתר בעברית של 'ישראל היום' תכנית ערוכה בשילוב כתוביות בעברית.
את התכנית באנגלית תגיש נורית בן ואת התכנית בצרפתית ברברה שרר. לצידן יגיש ב-2 התכניות העורך הראשי של ישראל היום בועז ביסמוט. התכניות יכללו ראיון מרכזי עם אחד מראשי המפלגות ומתמודדים מובילים.
"שיתוף הפעולה בין ישראל היום ו-i24NEWS לקראת הבחירות לכנסת ה-21 הוא טבעי ונכון עבורנו", אומר ביסמוט, "יש כאן חיבור של 2 עולמות תוכן שיביאו ערך מוסף לתקשורת הישראלית ולסיקור מערכת הבחירות".
מנכ"ל i24NEWS פרנק מלול הוסיף: "חבירה של 2 כלי תקשורת לסיקור מערכת בחירות היא מהלך נפוץ בעולם ואני שמח שבחירות 2019 בישראל העניקו לנו את ההזדמנות לעבוד בשיתוף פעולה עם 'ישראל היום'. כערוץ חדשות בינ"ל המשדר מלב המזרח התיכון, שיתוף הפעולה הזה יאפשר לנו לצלול עמוק יותר לתוך מערכת הבחירות הישראלית ולהעניק לצופים שלנו ברחבי העולם תמונה מלאה על הנעשה בפוליטיקה הישראלית מלאת התהפוכות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכבסה
    דודל 01/2019/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכבסת כסף מדנמרק :))))))
    סגור