תקשורת ומדיה

ועד עובדי התאגיד ניסה למנוע את צילומי התכנית של גיא זהר

עובדים נכנסו לאולפן בו צולמה התכנית החדשה ומנעו לזמן מה את הצילומים - בטענה כי אסור לחברת הפקות פרטית לצלם באולפני כאן. סוכם כי תתקיים פגישה עם ההנהלה
אלכסנדר כץ |  10
עובדים החברים בוועד עובדי תאגיד השידור כאן, ניסו למנוע בשעה האחרונה (יום ג') את צילומי התכנית של גיא זהר, שיועדו להיום. לאייס נודע כי מספר עובדים נכנסו לאולפן ומנעו פיזית את צילומי התכנית. לאחר מספר דקות הגיעו הצדדים להבנות על כך שתתקיים פגישה עם ההנהלה.
זהר הצטרף לאחרונה לתאגיד השידור, לטובת הגשת תכנית תחקירים ופרויקטים נוספים. בערוץ כאן 11. בין היתר תוכנן להעלות מהשבוע הבא תכנית יומית קצרה לפני מהדורת החדשות בשם 'מהצד השני'. מדובר בתכנית ביקורת תקשורת שבוחנת את התנהלות התקשורת ומנסה לאתר "פייק-ניוז". התכנית שיועדה במקור להיות שבועית, תהיה בשלב הזה יומית בשל תקופת הבחירות ושלל הסוגיות התקשורתיות והפייק-ניוז ששוטפים אותנו. אורכו של פרק הוא כ-5 דקות, והיא תשודר מדי יום ב-19:52. 
היא צפויה לעלות ביום ראשון, היום הראשון בו תכבוש את כיסא מגישת מהדורת החדשות דוריה למפל, שגויסה מהחדשות, כדי להחליף את גאולה אבן, שהחליטה להתפטר מהגשת החדשות בשל חזרתו של בעלה גדעון סער לחיים הפוליטיים.
זעמם של ועד עובדי התאגיד נסוב סביב סוגיית הפקת התכנית ומקום צילומה. למרות שמדובר בהפקה חיצונית של חברת הפקות – קודה תקשורת, הצילומים תוכננו להתבצע באולפני התאגיד. במייל שנשלח השבוע לעובדים, הורה להם הוועד שלא לשתף פעולה עם ההפקה המתוכננת: "לא יעלה על הדעת שההנהלה תאפשר שימוש במתקני התאגיד ובעובדיו לטובת הפקות חיצוניות. המשמעות של הדבר היא הפרטה של פעילות התאגיד. לא רק שיש פה פגיעה חמורה בעובדים, אלא שהפעם יש כאן גם התעלמות מופגנת מחוק התאגיד שאוסר על הפקות חוץ בתחום החדשות".
מתאגיד כאן נמסר: "בראייה של התייעלות ומתוך רצון לחסוך בכספי ציבור מצולמת התכנית באולפן פנוי של התאגיד וזאת תוך עמידה בחוק תאגיד השידור הישראלי. להנהלת התאגיד לא ברור מה עומד מאחורי החבלות בהכנות לעליית התכנית לאוויר, בשבוע הבא".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    לא נגמרו ימי הוועד הסוציאליסטי
    יגאל 03/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגרו אתכם. פתחו במתכונת חדשה ואתם עדיין בראש של לפני 30 שנים. דפדפו עולם חדש חוקים חדשים.
    סגור
  • 8.
    קודה תקשורת של רם לנדס..ככה נראה מכרז תפור. (ל"ת)
    עירד 03/2019/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    חברות חוץ קבלו את כל ההפקות וייבשו את העובדים
    כך גם היה בחינוכית 02/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכמובן ש״כאן״ שאבה את כל תוכניות החינוכית של פעם וממשיכה להפיק עם אותן חברות חיצוניות תוכניות לילדים. מה שנקרה הרצחת וגם ירשת? כן! כך היה בדיוק!
    סגור
  • 6.
    עובדים יקרים,הבעלים של חב' ההפקות,לנדס, הקים אתכם.
    פרגנו למחסל הרשות 02/2019/13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    קצת כבוד, לנדס, חיסל עבורכם את רשות השידור,פיטר 1800 עובדי טלויזיה ורדיו ודאד למיליארדי שקלים עבורכם כדי שיקום התאגיד בו אתם מועסקים. לא מגיע לו?! עד עכשיו הוא רק הרוויח 60 מיליון ש"ח בשנה מהתאגיד. פרגנו אחי!!!!
    סגור
  • מכרז תפור
    ברק 02/2019/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תבדקו מי המפיקה הראשית של התאגיד ואיפה עבדה לפני שהייתה כאןז
    סגור
  • 5.
    מזכיר את ההתנהלות של רשות השידור
    זוכר 02/2019/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ציק צק צמצמתם פער. מזכיר את ההתארגנות נגד ההופעה של אביב גפן באולפן רשות השידור -כי הסאונדמן שלו לא היה מרשות השידור. תכף נקבל החשכת מסך...והסוף ידוע...
    סגור
  • 4.
    שוב העובדים פוגעים בעצמם
    נטע 02/2019/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    התנהגות טפשית של הועד
    סגור
  • 3.
    ממש לא מפתיע. את הנהלת התאגיד לא מעניין אף אחד ושום דבר
    ח' 02/2019/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שחיתות זה כאן. פשוט ביזיון שנותנים לזה להימשך.
    סגור
  • 2.
    הפורמט של גיא התאים לערוץ 10 ואינו מתאים ל"כאן", דייי!! (ל"ת)
    CRURRRRRR 02/2019/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    עובדים מטומטמים
    Dri 02/2019/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רק משניאים על עצמם את הציבור ולא מבינים שכמו שסגרו את רשות השידור - אפשר לסגור גם את התאגיד ולשלוח אותם הביתה. וכל זה כדי למנוע משהו זמני של חמש דקות. מדהים שכבר יש לוועדים של התאגיד הצעיר את אותן המחלות של הרשות הזקנה
    סגור