תקשורת ומדיה

בתאגיד התעוררו סוף סוף: ישיקו תכנית פוליטית לקראת הבחירות

חודש וחצי לפני מועד הבחירות, תעלה בכאן 11 תכנית אקטואליה בהגשתו של דב גיל-הר, שתכלול ראיון מרכזי, עימות באולפן ומחלקת בדיקת עובדות, שכנראה ידיה יהיו מלאי עבודה
אלכסנדר כץ |  4
דב גיל-הר (צילום יח"צ)
ערוץ כאן 11 ישיק במוצ"ש הקרוב תכנית אקטואליה חדשה שתעסוק בבחירות. את התכנית 'הכול פוליטי' יגיש דב גיל-הר מדי שבת ב-21:50, והיא תשודר במקביל גם באפליקציית כאן ובאתר האינטרנט של התאגיד. במרכז התכנית: עימות בשידור חי בין נציגי המפלגות בנושאים שעל סדר היום בבחירות 2019. את התכנית יערוך שמעון עשור.
כבר לפני חודש פורסם באייס כי בתאגיד רוצים תכנית פוליטית שתיתן פייט ל'פגוש את העיתונות' של חדשות 12 ו'המטה המרכזי' של רשת 13, בתקופת הבחירות. ועולם מאז זרמו הרבה מים בירקון, ותקופת מערכת הבחירות התקצרה משמעותית – ואלה יערכו בעוד חודש וחצי בלבד, ב-9 באפריל.
התכנית החדשה תשודר מכמה מוקדי שידור: האולפן המרכזי בו יתקיים עימות בשידור חי עם שעון עצר; חדר ההכנה בו ייערכו התדרוכים האחרונים של יועצי התקשורת לפוליטיקאים לפני העימות; מוקדי שידור ברחבי הארץ מהם יועברו בשידור ישיר תגובות הצופים לעימות; אולפן בדיקת עובדות בו ייבדקו העובדות וייבדקו הצהרות הפוליטיקאים, ויתברר אם הם דוברי אמת או שקר.
במהלך התכנית יערך גם ריאיון מרכזי עם הדמות הפוליטית שלדברי כאן 11 "עשתה את השבוע", יתארחו פרשנים שיסכמו את השבוע הפוליטי ויחוו את דעתם על העימות. עוד בתכנית פינות בנושאים שונים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה הקשר לדובי של מיכל הקטנה? (ל"ת)
    דב גריזלי קטנטן 02/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מתי יבינו בתאגיד שדב גיל-הר הוא אסון רדיופוני וטלויז.?
    קול ישראל 02/2019/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האיש בלתי רהוט בעליל ולא ראוי לשידור!
    סגור
  • 2.
    עוד מאותו הדבר
    אני 02/2019/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק עם הדוב
    סגור
  • 1.
    דב גלהר כדור שינה. עוד פרוטקציונר של קובלנץ הדיקטטור (ל"ת)
    יוסי 02/2019/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור