מדיה

אפילו אסי ורותם לא עזרו: 2025 מתרסקת ל-11.2% מול אבודים

אבודים שהפסידה לחיים אתגר ביום השקתה מחדש, השאירה לריאליטי של קשת אבק והוכיחה למי שתהה מי החוליה החלשה בלוח השידורים של קשת
משה בנימין |  27
אסי עזר ורותם סלע. לא עזרו (צילום יחסי ציבור)
הנתונים הלא מרשימים בלשון המעטה של 2025 הובילו את קשת לשליפת "נשק יום הדין" שלה - שילוב של הצמד אסי עזר ורותם סלע בפרק ששודר אמש כדי למשוך קהל, אך לא רק שהניסיון לא צלח, אלא בדיוק ההיפך, הריאליטי המושקע והיומרני של קשת התרסק וירד ל-11.2% בלבד, עם 268K צופים, רחוק מאוד מהיעדים של קשת.
מנגד ברשת, צופית גרנט חזרה לעניינים ולאחר שהושקה עם נתון נמוך יחסית של 12.6% והפסידה ל'הכל אישי' של חיים אתגר בקשת, ניצחה אמש את 2025 עם 16.6% ו-486K במה שמעיד יותר מהכל על החוליה החדשה בלוח השידורים של קשת.
בערוץ הספורט סיפקו תחרות עם הדרבי החיפאי שהניב 5.3%. בכאן 11 'איזנקוט' עם 4.5% ו-142K ו'מונא' עם 1.7% ו-57K. מאוחר יותר קשת עם אנשים עם 7.8%, הצינור ברשת עם 13.4%, חי בלילה בקשת עם 7.1% והיום שהיה ברשת עם 6.4%. חדשות הלילה בכאן 11 עם 1.6% ושידור חוזר של שיחת נפש עם 1.2%.
בגזרת הבוקר
קשת: חדשות הבוקר עם ניב רסקין עם 3.9%
רשת: העולם הבוקר עם 3.7%
רצועת 17-19
קשת: 'חמש עם רפי רשף' עם 6.1%, 'שש עם עודד בן עמי' עם 10.1%
רשת: 'החדשות עם יעקב אילון' עם 4.5%, 'שש עם אמנון לוי' עם 5.1%
כאן: ערב ערב עם 0.7%, מהדורת שש עם 0.9% והעולם היום עם 1.5%
ראש בראש בפרה פריים
קשת: ערב טוב עם גיא פינס עם 11%, תכנית חיסכון עם 13.4%
רשת: לפני החדשות עם 7.9%, ברקוד עם 8.5%
בגזרת החדשות
קשת: חדשות 12 עם 16.6% ו-446k
רשת: חדשות 13 עם 9.6% ו-330k
תגיות 2025 | אבודים | קשת | רשת
תגובות לכתבה(27):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    אסי ורותם שני דבילים (ל"ת)
    ישראלי 28/02/2019 01:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 24.
    במקום 2025 צריך לקרוא לזה "בית הבובות"
    בית בובות 26/02/2019 23:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה מדכא לצפות בעיר המדכאת וחסרת החיים של ארז טל בובות רובוטיות חסרות חיים ובלי ידיים מקום מאוד מדכא ועצוב
    סגור
  • 23.
    על ערוץ "כאן" עם ממוצע של 0.9% כבר לא מדברים. (ל"ת)
    עצוב עצוב 26/02/2019 23:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    ארז טל הביא את קשת לפשיטת רגל
    ארז טל ממחזר זבל 26/02/2019 23:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים לא גומרים את החודש ובא ארז טז ושורף 80 מליון שקל על הפח זבל הזה הגיע הזמן לטלוויזיה איכותית נמאס מהפח זבל של קשת
    סגור
  • 21.
    ביבי לכלא (ל"ת)
    אבי גבאי ראש הממשלה 26/02/2019 22:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 20.
    2025
    חנה מנור 26/02/2019 19:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אם הם לא יקובצו במקום אחד כולם והכסף לא יהיה משותף זה ימשיך לשעמם מוות
    סגור
  • 19.
    מי זה בכלל אסי עזר???
    דוד 26/02/2019 17:03
    הגב לתגובה זו
    7 7
    די מספיק חלאס. נמאס כבר מאסי עזר. כמה אפשר לראות אותו בטלויזיה? הבנאדם פתטי ועושה צחוק מעצמו. את מי הוא חושב שהוא מצחיק?
    סגור
  • 18.
    קשת = טלוויזיה פח
    אורי 26/02/2019 16:11
    הגב לתגובה זו
    10 4
    תת רמה
    סגור
  • ההפך
    ההפך 27/02/2019 14:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השרדות, האח הגדול ועוד. רשת הם התת רמה האמיתית
    סגור
  • 17.
    2025 חבל על הכסך
    שי 26/02/2019 16:02
    הגב לתגובה זו
    3 4
    4000 + היה מסדר אותי למה להוציא 30 מליון על TRASH?
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    למכירה טלויזיה. קונה חדשה כשיסולק האסי הכלומניק הצווחן (ל"ת)
    אסי = אסף= אפס 26/02/2019 15:55
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 15.
    תוכנית 2025
    שרית 26/02/2019 15:00
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה יש להם לעזור הם ריסקו עוד יותר את התוכנית לא רואים בכלל
    סגור
  • 14.
    אסי ורותם
    גיל 26/02/2019 14:46
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יש עוד מקום בעולם שלא ראינו את אבי ורותם?!! באמת משב רוח מרענן.... דיי נמאס!
    סגור
  • 13.
    נו ברור
    ערן 26/02/2019 13:38
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אסי ורותם הורידו את הרייטניג של התוכנית.
    סגור
  • 12.
    בכל הירידה הכללית של קשת אשמים מערכת החדשות השמלאנים
    רפאל 26/02/2019 13:00
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אברמוביצ' וחבר מרעיו מחדשות 2 הורסים את קשת אנשים לא רוצים לראות שמאלנים
    סגור
  • 11.
    2025
    אני 26/02/2019 12:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תוכנית סתמית 2025 הגיע הזמן לתוכניות נורמאליות יותר..
    סגור
  • 10.
    אני לא ראיתי אתמול 2025 בגלל אסי ורותם. נמאס מהם! (ל"ת)
    צופה בד"כ 26/02/2019 12:19
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 9.
    קשת
    קיוי 26/02/2019 12:10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תביאו תוכן לא מגישים....
    סגור
  • 8.
    2025 #סוס_מת! (ל"ת)
    ברוצ'ו 26/02/2019 11:05
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 7.
    2025: מתנשאים, לבנים, אומואים, שמאלנים. פלא שקורס? (ל"ת)
    אפסים 26/02/2019 10:53
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 6.
    כאן - 0.7% - 1.5%. אכן, הישג מרשים!!!!
    אלעד 26/02/2019 10:34
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני רואה את הרייטינג של הבדיחה המכונה "תאגיד השידור הציבורי" ולא מאמין - על מה הולכים 750 מיליון שקלים (!!!!!!)???? 0.7% זה רייטינג? הרי זו טעות סטטיסטית מגוחכת!!! 1.5% לתכנית בשעות הערב זה רייטינג??? תגידו, אתם שם בהנהלת התאגיד, אחרי שגמרתם להיות כל כך מדושני עונג מעצמכם, אולי תתנו לציבור סוף סוף דין וחשבון ותסיימו את "תפקידכם ההיסטורי" בהרס השידור הציבורי? רציתי לשאול אם אין לכם בושה, אם אתם לא נבוכים, אבל התשובה היא לא, כי אחרת מזמן לא הייתם נשארים בתפקידי המנהלים. ולסיום - שימו לב, אפילו מדור הברנז'ה של ice כבר לא מתייחס למהדורת החדשות של התאגיד ("חדשות"??? בדיחה!).... עד לאן נפלתם, עם או בלי דוריה למפל.....
    סגור
  • 5.
    מספר צופים
    אריק 26/02/2019 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שהפסקתם להביא מספר הצופים בתוכניות שלפני החדשות
    סגור
  • 4.
    איפה אלכס איפה?
    אסי ורותם 26/02/2019 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משה, מה קרה לאלכס? הוא ביום מחלה כתוצאה מהרייטינג של 2025? כל הכובד לך. אלכס תרגיש טוב!
    סגור
  • 3.
    חסר היה שאבודים לא הייתה עוברת את השטות הזאת 2025...
    רם 26/02/2019 10:22
    הגב לתגובה זו
    3 7
    זה היה מעיד לחלוטין על קהל דבילי וילדותי.
    סגור
  • 2.
    עזר המושיע
    נילי 26/02/2019 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בדיחה.....
    סגור
  • 1.
    מה עם הלעיט נייט