תקשורת ומדיה

בזק מוחקת עד 1.5 מיליארד ש' משווי yes; שווה כעת 250 מיליון

2 חלופות אפשריות: החל ממחיקה בסכום לא מהותי ועד למחיקה של כ-1.5 מיליארד שקל, אשר ההכרעה ביניהן תתקבל בימים הקרובים
גידי גוב ועומר אדם בפרסומת לבזק (צילום מסך)
חברת התקשורת {בזק} מעדכנת הבוקר (ג') על ירידת הערך הצפויה בשווי חברת די.בי.אס (yes) עם 2 חלופות אפשריות, למחיקה בסכום לא מהותי ועד למחיקה של כ-1.5 מיליארד שקל בגין ירידת ערך פעילות yes אשר ההכרעה ביניהן תתקבל בימים הקרובים.

בהמשך לדיווח הקודם של החברה (לכתבה המלאה), הנהלת בזק שוקלת האם ניתן, מבחינה חשבונאית, להתייחס לפעילויות החברה, yes ובזק בינלאומי כיחידה מניבת מזומנים אחת במקום שלוש יחידות נפרדות, כאשר התייחסות לפעילויות הללו כיחידות מניבות מזומנים נפרדות, עלולה להביא לכך שהירידה בשווי פעילות yes תביא למחיקת 1.5 מיליארד שקל מערכה הפנקסני במאזן החברה ובהתאמה לקיטון ברווח הנקי, ובהון העצמי של בזק. לעומת זאת, התייחסות לפעילויות הללו כיחידה מניבת מזומנים אחת, צפויה להביא למחיקה לא מהותית.

החברה תקבל החלטה סופית לגבי אופן הטיפול החשבונאי כאמור בימים הקרובים ובכל מקרה לא יאוחר מה-27 במרץ - המועד הצפוי לאישור הדוח התקופתי של החברה לשנת 2018.

מניית בזק איבדה כ-38% מערכה במהלך 12 החודשים האחרונים.

לאחרונה הנהלת חברת yes ו-ועד העובדים חתמו על הסכם עובדים חדש למשך 3 שנים, במסגרתו יפוטרו 325 מכלל 1,500 עובדי החברה. ההסכם החדש נלווה להסכם הקיבוצי הקיים שכבר נחתם בעבר. בהסכם זה הגיעו הצדדים להסכמה בנושא תהליכי הסינרגיה והתייעלות בין חברות הבנות של בזק, וההסכם החדש מעניק תנאים הולמים לעובדים שיפרשו ושומר על ביטחונם התעסוקתי של העובדים, זכויותיהם הסוציאליות והפנסיוניות וסעיפים חברתיים. הסכם זה מגיע על רקע השינוי האסטרטגי המשמעותי עליו הודיעה החברה היום (יום ה') במסגרתו היא תעבור בשנים הקרובות משידור באמצעות לוויין, לשידור על גבי רשת האינטרנט, מה שיוביל להפחתה בהוצאות החברה.
תגיות yes | אינטרנט | בזק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה