תקשורת ומדיה

מיזם המשרוקית יקבל את פרס DIGIT לעיתונות דיגיטלית

כנס DIGIT לעיתונות דיגיטלית העניק בעבר את הפרס לעמית סגל, תומר אביטל, גיא לרר, שרון שפורר ולמייסדות 'המקום הכי חם בגיהנום'. השנה יזכה בו המיזם שחבר לאחרונה לגלובס
אלכסנדר כץ |  2
המשרוקית של גלובס (צילום מסך)
פרס DIGIT לעיתונות דיגיטלית בישראל יוענק השנה למיזם 'המשרוקית'. הפרס בשווי 15 אלף שקלים, יוענק במהלך כנס DIGIT שיתקיים ביום שני הבא זו השנה השמינית ברציפות במרכז הבינתחומי הרצליה.
עשרות מועמדויות הוגשו השנה לפרס DIGIT. חברי ועדת הפרס פרופ' נעם למלשטריך לטר, דיקן מייסד בית ספר סמי עופר לתקשורת; פול סולומון, סמנכ"ל תקשורת גוגל ישראל, מזרח תיכון, טורקיה, אפריקה ורוסיה; ורועי כ"ץ, יו"ר ומייסד כנס DIGIT, ציינו כי "בשנה לא פשוטה עבור העיתונות הישראלית, בה היא נתונה למתקפה ברוטלית מתמשכת, מצליחה הפלטפורמה הדיגיטלית להעניק לעיתונאים כלים חדשים על מנת לעשות את עבודתם נאמנה גם בתנאי אי וודאות ומול אתגרים כלכליים מורכבים ביותר".  
לפני כחודשיים הצטרף מיזם 'המשרוקית' לגלובס, ומאז מפורסם שם, וזוכה לבולטות בעיקר לנוכח הבחירות לכנסת שייערכו בעוד כ-3 שבועות. בנימוקי ועדת הפרס נכתב כי "בעידן של פייק-ניוז ואובדן אמון במוצר העיתונאי, הצליח מיזם 'המשרוקית' לחזור ליסודות של העבודה העיתונאית ולייצר מוצר עיתונאי רלוונטי, משפיע ואמין שבודק ללא משוא פנים את העובדות ומטיל אחריות על נבחרי ציבור ומובילי דעה שמפיצים מידע לא מבוסס, מניפולטיבי ומטעה". 
את האירוע מקיים בית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי בשיתוף עם גוגל. בשנת 2014 הוענק הפרס לאתר 'המקום הכי חם בגיהינום' ולמייסדותיו העיתונאיות אירית דולב ועינת פישביין, ב-2015 הוענק הפרס לעמית סגל, שנה לאחר מכן לעיתונאי תומר אביטל, מייסד ומפעיל האתר '100 ימים של שקיפות', ב-2017 זכה בפרס גיא לרר, מגיש 'הצנרת', ולפני שנה - העיתונאית העצמאית שרון שפורר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרס נובל
    Emeth zarfati 03/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעקבות זה שהיא גם המציאה את הגלגל, האור החשמל והתקשורת ״החדשה״. אני ממליץ על אלונה גם לפרס נובל.
    סגור
  • 1.
    מחלקים פרסים לעצמם. שמאלני לסמולני, ולהיפך. חסר ערך (ל"ת)
    פסטיבל העליבות 03/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור