תקשורת ומדיה

כבוד: אנטוניה ימין וצביקה קליין יקבלו את פרס בני ברית

בני ברית מעניקה פרסים על עיסוק תקשורתי בנושא יהדות התפוצות ויחסיה עם ישראל. ימין וקליין יקבלו את הפרסים על סדרת כתבות שיצרו. אטילה שומפלבי יקבל ציון לשבח
כתבי אייס | 
בני ברית (צילום לוגו)
המרכז העולמי של בני ברית הודיע על הזוכים בפרס לעיתונאות למצוינות בסקירת התפוצות בתקשורת הישראלית לשנת 2019 על שם וולף והילדה מטסדורף ז"ל: אנטוניה ימין, שליחת תאגיד השידור הציבור כאן; וצביקה קליין, כתב לענייני העולם היהודי של העיתון מקור ראשון. ציון לשבח ע"ש לואיס וטרודי שידלובסקי יוענק לאטילה שומפלבי, מגיש ראשי באולפן ynet ופרשן פוליטי. הפרס יוענק ב-3 ביולי בירושלים.
ימין זכתה בפרס בתחום התקשורת המשודרת עבור סדרת כתבות ששודרו במהלך 2018 אודות יהודי אוסטריה ובריטניה ועל האנטישמיות בגרמניה. קליין זכה בפרס התחום התקשורת הכתובה – בפעם השנייה – על הסדרה 'קרובים רחוקים' במקור ראשון על יחסי ישראל-תפוצות ובה 23 ראיונות עומק בנושאים הבוערים ביותר בסדר היום היהודי-עולמי. שומפלבי זכה בציון לשבח עבור סדרת כתבות ומאמרים על יחסי ישראל ויהדות ארה"ב.


צביקה קליין, אנטוניה ימין ואטילה שומפלבי (צילומים: בועז ארד, יח"צ, לע"מ)
יו"ר המרכז העולמי של בני ברית ד"ר חיים כ"ץ ומנהל המרכז העולמי של בני ברית בישראל, אלן שניידר, מסרו: "ההתעניינות וההתעמקות שגילו שלושת הזוכים הצעירים בחיי הקהילות היהודיות בעולם וביחסי ישראל-תפוצות מלבבת ומוכיחה שהנושא ממשיך לרתק את תשומת הלב של העיתונות והציבור בארץ. באמצעות הפרס אנו מקווים להמשיך ולעודד את העשייה העיתונאית האיכותית התחום הזה ומעודדים את המערכות להפנות אליו יותר תשומת לב ומשאבים".
הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית הוא הפרס המוביל בארץ בנושא יהדות התפוצות ויחסי ישראל תפוצות ומוענק מדי שנה זו השנה ה-27 ברציפות. חבר השופטים של הפרס כלל השנה את ד"ר יהודית אורבך, פרופ' סרג'יו דלה-פרגולה, אשר וייל, סלי מרידור, יאיר שלג ופרופ' גבריאלה שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה