תקשורת ומדיה

זה לא הסוף? אפשרות לסבב קיצוצים נוסף בערוץ 20

בשבוע שעבר זומנו לשימועים כ-10 עובדים מכלל מחלקות הערוץ. אך לצד הקיצוצים והורדת התכנית 'כולם ב-20', מדברים בערוץ על עליית 2 תכניות חדשות
אלכסנדר כץ |  2
ערוץ 20 (צילום אלכסנדר כץ)
האם ערוץ 20 לא יסתפק בפיטוריהם של כ-10 עובדים, וייצא בקרוב לסיבוב קיצוצים נוסף? כך עולה משיחות שקיימו בסוף השבוע בכירי הערוץ עם עובדיו המודאגים, בעקבות הגל הראשון במסגרתו זומנו כ-10 עובדים לשימועים שיתקיימו עד חג הפסח, כפי שנחשף באייס.
לסבב הראשון של השימועים זומנו עורך תוכן, 2 עורכי וידאו, תחקירנית, מפיקה במהדורה, עובדים במחלקת הכספים והשיווק, עובד בניו מדיה, טכנאי רדיו ועוד, וכפי שפורסם באייס, השימועים הם חלק מהליך התייעלות שכולל גם את הורדת רצועת האקטואליה היומית 'כולם ב-20', ומעבר המשרדים והאולפנים לירושלים.
סבב השימועים והפיטורים הנוכחי, משאיר את מהדורת החדשות דלילה במיוחד, עם כ-5 כתבים ורק 2 עורכי וידאו. סבב נוסף יפגע עוד במהדורה ובשאר התכנים, ואולם ההנהלה העבירה מסר לעובדים כי בכוונתה להעלות 2 תכניות חדשות למסך. גורם בערוץ אמר לאייס: "לא ברור עם איזה צוות בדיוק הם יעשו את זה".
בעקבות המצב, הוקם ביום חמישי האחרון ועד עובדים באמצעות ארגון העיתונים. הודעה על כך נשלחה למנכ"ל ערוץ 20 יורם כהן, שלדברי גורמים, בירך על המהלך באותו יום בשיחה שקיים עם עובדים.
בערוץ 20 לא הכחישו ולא אישרו לגבי שאלת סבב הפיטורים הנוסף, אולם מסרו כי "אנחנו בעיצומן של ההכנות למשדרי הבחירות ובמקביל נערכים במלא המרץ למעבר לירושלים ואכן מתכוונים לשדרג גם את לוח השידורים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רצינו ערוץ ימני ליברלי קיבלנו ערוץ דתי שמרן
    פספוס 04/2019/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמרנות של השמאל ושל הדתיים עוברת על אותו ציר. כמו הברית בין זנברג למועלם.
    סגור
  • 1.
    ממש נערכים לבחירות.
    הלוחש לעיתונאים 04/2019/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ללא כתבים ללא צלמים עם 0% אחוז רייטינג ברוב התוכניות. לערוץ 98 הנידח יש יותר רייטינג מן הסתם נתנו לימין ערוץ טלביזיה וזה מה שיצא. אם לא היה עצוב היה מצחיק עד דמעות.
    סגור