תקשורת ומדיה

'המקור' תקבל את פרס כד החלב של פסטיבל שובר מסך

פסטיבל הטלוויזיה השנתי של מכללת עמק יזרעאל יעניק את הפרס לתכנית התחקירים של רשת 13, "עבור עבודה עיתונאית מקצועית, אמיצה ופורצת דרך". במוקד: תחקיר הצוללות
אלכסנדר כץ |  2
רביב דרוקר וברוך קרא, בתחקיר של המקור על וואלה (צילום מסך ערוץ עשר)
תכנית 'המקור' של רשת 13 נבחרה על ידי הסטודנטים של החוג לתקשורת במכללה האקדמית עמק יזרעאל, כזוכה בפרס כד החלב, "עבור עבודה עיתונאית מקצועית, אמיצה ופורצת דרך". הפרס יוענק במהלך פסטיבל שובר מסך שיתקיים בסוף החודש.
בהודעת הפסטיבל נמסר כי "ל'מקור' מספר תחקירים שחשפו נורמות פסולות, מעשים על גבול הפלילי ופגיעה קשה בחופש הדיבור. דוגמה לכך הוא תחקיר הצוללות של רביב דרוקר וצוות 'המקור' ב-2017 שגרם זעזוע עמוק במערכת הביטחון ובציבור כולו ובעקבותיו קמה דרישה להקמת ועדת חקירה ממלכתית. בהחלטתם להעניק את הפרס ציינו הסטודנטים כי הכנת תכנית תחקירים בישראל 2019 אינה רק עבודה עיתונאית, אלא התמודדות קשה מול איומים ותביעות משפטיות. על העבודה האמיצה והמקצועית כאמור, זוכה תכנית 'המקור' בפרס כד החלב על שם מוטי קירשנבאום ז"ל".
פסטיבל הטלוויזיה 'שובר מסך' של החוג לתקשורת באקדמית עמק יזרעאל, נערך מדי שנה במכללה ומופק על ידי הסטודנטים לתקשורת בליווי והנחייה של העיתונאי ואיש התקשורת משה שלונסקי.
הפסטיבל עוסק בסוגיות תקשורת משמעותיות שהתרחשו במהלך השנה, עם למעלה מ-20 פאנלים שיתקיימו בפסטיבל. בין היתר ידונו בקמפיינים הפוליטיים והפיכת מערכת הבחירות לבוטה וקיצונית, אירועי האירוויזיון, והצלחת תכנים בטלוויזיה למרות הקשיים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתי
    מנחם 05/2019/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי כל זה קורה?
    סגור
  • 1.
    וואו! דרעקער והדוס זכו בפרס פופליצר של העמק!
    שיר סמדי 05/2019/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יעני, מקום ראשון באירווזיון של הבולשיט!...
    סגור