תקשורת ומדיה

פרסי סוקולוב לרוני לינדר מ-TheMarker ויוסי ורטר מהארץ

עיריית ת"א פרסמה את 2 זוכי פרס סוקולוב לעיתונות כתובה, שמוענק משנת 1956. בקרוב יפורסמו גם שמות הזוכים בפרס לעיתונות האלקטרונית
אלכסנדר כץ |  5
עיריית תל אביב (צילום דוד שי, רישיון CC BY-SA 3.0 ויקימדיה)
אמש (יום ד') הוכרזו הזוכים בפרס סוקולוב לעיתונות הכתובה לשנת 2019. הזוכים הם רוני לינדר גנץ - כתבת הבריאות של TheMarker, ויוסי ורטר - הפרשן הפוליטי של הארץ. חברי ועדת השופטים הן היו"ר רותי יובל, זוכי הפרס בעבר גל גבאי ורביב דרוקר, גלעד טוקטלי וד"ר ציפי ישראלי.
עיריית תל-אביב-יפו מעניקה מדי שנה או שנתיים את הפרס על שמו של נחום סוקולוב, כדי לעודד עיתונאים שהצטיינו בעבודתם והטביעו את חותמם על העיתונות הכתובה. חלוקתו החלה ב-1956 לעיתונאים מהעיתונות הכתובה, ומ-1981 גם האלקטרונית. ב-2002 החלה הענקת פרס גם למציירי קריקטורות.
ועדת הפרס בחרה בלינדר גנץ ונימקה זאת ב"סיקור מקצועי, חדשותי, תחקירי ופרשני של תחום הבריאות בתוך הקשריו הכלכליים והפוליטיים. לינדר החלה לעבוד במרקר ב-2005 ומ-2008 עוסקת בתחום כלכלת הבריאות.
ליוסי ורטר, שהחל לעבוד בהארץ ב-1996 והטור שלו מתפרסם מ-2004, יינתן הפרס "על סיקור מקצועי רב שנים של התחום הפוליטי והפרלמנטרי ועל פרסום סיפורים בלעדיים וחשיפות מאחורי הקלעים של הסצינה הפוליטית שבה הנסתר עולה בחשיבותו על הגלוי".
הפרס בסך 18 אלף שקלים, יוענק לזוכים בטקס חגיגי שייערך ב-29 באוקטובר במעמד ראש העירייה רון חולדאי, השופטים והזוכים. בקרוב יפורסמו שמות הזוכים בפרס לתקשורת אלקטרונית. 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    התקשורת - כל הפרטים לצעירים
    יוסי 05/2019/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם ללמוד תקשורת? האם כדאי להכנס לתקשורת? עיזבו את התקשורת צעירים, אין כסף, אין תגמול. מלבד כוכבים מעטים, רבים הולכים ונטמעים בעבודות קשות הדורשות זמינות גבוהה, מוותרים על חיי משפחה ושלוות נפש במטרה להתקדם, ללא הועיל. את\ה מתחיל\ה כתחקירן במקרה הטוב (תמיד צריכים כי זו עבודה מפרכת ורבים עוזבים אותה מתישהו, כשמתפכחים), אחר כך נתקעים שם. מחפשים בנרות עבודה בגופי תקשורת מקומיים. כשהחלום "לעשות תקשורת" מתפוגג שבים לכלום בחוסר כוח. צעירים יקרים, השקיעו מראש בלימודים ועבודה שיש לה שוק ותקציב! אל תלמדו תקשורת, כמוני. גם הטובים ביותר - בקושי שורדים. תהיו חכמים אם אתם חפצים בחיים. האשליה במקרה הזה שאם תהיה טוב תצליח בגדול מפילה רבים למסלות התקשורת. גם אם זה בוער בכם, תכתבו פוסטים, תעשו דברים עצמאיים. רק אל תקחו את זה כפרנסה.
    סגור
  • 4.
    מנותקים מהמציאות
    בחירה אומללה 05/2019/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרס סוקולוב הפך לבדיחה עם השנים
    סגור
  • 3.
    אפשר לקרוא את כל הטורים של ורטר לפני בחירות 2015 ולהבין
    חיים 05/2019/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולהבין כמה אין לו מושג בכלום ושום דבר. פשוט מדהים לראות שבוע אחרי שבוע של הגיגים והזיות שאף אחד מהן לא התממשה אפילו בקצת
    סגור
  • 2.
    שמלאנים מעניקים לסמולנים, שמעניקים לשמאלנים, שמעניקים ל (ל"ת)
    ח ח 05/2019/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יש כתבים שטח שהביאו סקופים ותחקירים מעניינים מאוד
    עצוב מאוד 05/2019/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל עיריית תל אביב חיה סרט. בוחרת את אנשי הברנז'ה לקבל פרסים. מבייך
    סגור