תקשורת ומדיה

אבישי עובדיה נכנס שותף בביזפורטל לפי שווי של 9 מיליון ש'

ביזפורטל, הנחשב למוביל בתחומי שוק ההון והנדל"ן, הוקם ב-1999 ונמצא עד כה בבעלות מלאה של הקבוצה. עובדיה, פעיל שוק הון ותיק, יחזיק 49.8% ממניות האתר
כתבי אייס |  2
ביזפורטל (צילום ביזפורטל)
חברת קו מנחה הודיעה על מכירת 49.8% מאתר ביזפורטל שבבעלותה למשקיע פרטי - פעיל שוק ההון הוותיק אבישי עובדיה. השלמת העסקה כפופה לתנאים מתלים, בין היתר לאישור דירקטוריון החברה, הנסחרת בבורסה בתל אביב. המכירה מתבצעת לפי שווי של 9 מיליון שקל לאתר ביזפורטל. 
ביזפורטל, הנחשב למוביל בתחומי שוק ההון והנדל"ן, הוקם ב-1999 ונמצא עד כה בבעלות מלאה של הקבוצה. לפי נתוני סימילר ווב, ביזפורטל מאופיין בנתוני תעבורה איכותיים, בהם זמני שהייה של 20-25 דקות ומעל 5 עמודים לגולש. במהלך השנה האחרונה זינקה התעבורה באתר ב-20% לכמיליון גולשים ייחודיים בחודש.
מנכ"ל קו מנחה שי מגל מסר: "במהלך השנתיים האחרונות הצלחנו מצד אחד לאזן את הפעילות, ובכך להפוך את ביזפורטל לאחד מאתרי התוכן היחידים בישראל שאינם מדממים, ומצד שני להגדיל את התעבורה באתר מבלי לפגוע בצביונו. שוק התוכן הישראלי הוא שוק צפוף, עם יתרון מובהק לחברות התוכן ולמו"לים הגדולים. בהיעדר 'אבא ואמא' שמגיעים מהתחום, החלטנו למקד את האתר בתחומי הליבה, לא להתפזר להרפתקאות ולהתמקד בהשאת ערך עקבית, עקב בצד אגודל. העסקה שביצענו מוכיחה כי אכן הצלחנו במשימה ומעתה נמשיך במסע יחד עם שותף חדש, שאין לי ספק שימשיך לתרום להשבחת האתר, בעיקר בתחומי התוכן".
ליטל צדוק-זיו, מנכ"לית ביזפורטל הוסיפה: "עברנו תהליך ארוך של השבחת האתר, ואני שמחה מאד להכניס שותף בעל משמעות אסטרטגית בתחום. אני גאה על כך שהבאנו את ביזפורטל להיות תוך שנתיים מדיה מאוזנת בישראל ללא חומת תשלום, מדיה שנאמנה לעצמה ולא לשיקולים זרים וכזו שיודעת להתנהל בצורה יעילה".
* גילוי נאות: אתר אייס שייך לקבוצת קו מנחה המפעילה גם את אתר ביזפורטל
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זו לא קצת הצבעת אי אמון באתר? (ל"ת)
    שייקה 01/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אז מה האייטם? מישהו סודי קנה חצי חברה? (ל"ת)
    דני דין 06/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור