תקשורת ומדיה

בדרך לקלפי: 103FM משיקה סדרות פודקאסטים לבחירות

חודש לבחירות, התחנה תשיק מחר 2 סדרות שישודרו באתר ובאפליקציה, על ההיסטוריה של הקמפיינים המרכזיים, ועל הסוגיות הבוערות במגזרים השונים בחברה הישראלית
אלכסנדר כץ | 
בן כספית ואריה אלדד (צילום 103FM)
תחנת הרדיו 103FM משיקה 2 סדרות פודקאסטים מיוחדות לאתר של התחנה ולאפליקציה שלה. הראשונה היא 'עַל חֻדּוֹ שֶׁל פּוֹד' בהגשת בן כספית והח"כ לשעבר אריה אלדד שתעסוק בקמפיינים המרכזיים מאז המהפך ב-1977 ועד היום,  והסדרה השנייה היא 'סופרים קולות' שתעסוק בנושאים המלווים את המגזרים הצפויים להכריע את המערכה הנוכחית: קולות הרוסים, הדתיים והערבים. הפרקים הראשוניים יעלו לפלטפורמות הדיגיטליות כבר מחר (יום א').
הסדרה של כספית ואלדד תחקור לעומק את הקמפיינים הפוליטיים הגדולים בהיסטוריה של מדינת ישראל, החל בקמפיין 77' של מנחם בגין, "המהפך" ועד ימינו אנו. בין היתר, יעסקו המגישים בקמפיינים של 1996 אז ניצח בנימין נתניהו את שמעון פרס, חודשים אחדים לאחר רצח יצחק רבין, ובבחירות 2006 – אז ניצח אהוד אולמרט עם קדימה, זמן קצר לאחר שראש הממשלה אריאל שרון לקה באירוע מוחי. הסדרה תכלול 4 פרקים.
הסדרה השנייה, 'סופרים קולות', תעסוק בנושאים הבוערים ביותר שעל סדר היום, בסוגיות המלוות את המצביעים הדתיים בישראל, הערבים והרוסים. במסגרת הפודקאסטים, יראיינו בכל פרק דמויות מפתח מעולם הפוליטיקה והתקשורת הישראלית – פוליטיקאים, מובילי דעת קהל, משפיענים ועוד. את הפודקאסט על המגזר הרוסי תגיש אנה ברסקי, שתארח בין היתר את לאה לב, יבגני זרובינסקי וסמיון גרפמן – שלושתם כוכבי רשת פעילים מאד במגזר ובכלל. את הפודקאסט בנושא המצביעים מהמגזרים הדתיים יגיש רון קופמן ויארח למשל את איתמר בן-גביר. את הפודקאסט שיעסוק בסוגיות המצביעים הערביים, יגיש ינון מגל, שבין היתר יארח את ח"כ עיסאווי פריג'.


רון קופמן ואיתמר בן גביר
מנכ"ל 103FM אור צלקובניק מסר כי "רגע לפני הבחירות, סדרות הפודקאסטים החדשות שלנו מאפשרות למאזינים לצלול לעומקם של הנושאים בפלטפורמות הדיגיטליות, ומהוות הרחבה לטיפול  השוטף של נבחרת המגישים המובילה של 103FM מעל גלי האתר, זאת ללא הגבלות של מרחב או זמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה