מדיה

ישראל היום במהלך מפתיע: השעתה את הפובליציסט חיים שיין

ד"ר חיים שיין, מתומכיו הגדולים של רה"מ, הופיע ונאם בכנס של נתניהו. למרות הזיהוי של החינמון עם נתניהו, כבר יותר משבוע לא הוזמנו ממנו טורים. שיין: "לא ברור לי מה קורה שם"
אלכסנדר כץ |  17
דוקטור חיים שיין (צילום מסך: ישראל היום)
היחסים החמים בין ישראל היום לראש הממשלה בנימין נתניהו, ידועים לכל, אבל הנה משהו מפתיע בכל הקשור לעיתון המכונה לא אחת "ביביתון". לאייס נודע כי בעיתון החליטו לא להזמין בשלב זה טורים מהרב ד"ר חיים שיין, שכותב טורים פובליציסטיים, לאחר שהופיע מול קהל בכנס בחירות עם נתניהו בגבעת שמואל לפני כשבוע.
ההחלטה של העיתון, כנראה של העורך הראשי בועז ביסמוט, הגיעה לאחר ציוץ של יובל קרני מידיעות אחרונות בו נכתב: "תארו לכם עיתונאי או פרשן של כלי תקשורת בישראל, עולה לתמוך בכנס בחירות של גנץ, ליברמן או אהוד ברק? אז זה מה שקרה אתמול בכנס של נתניהו בגבעת שמואל. פרשן הביביתון חיים שיין נתן מופע חימום לנתניהו. הגיוני, לא?".
 

ד"ר שיין כותב שנים רבות בעיתון, ובטוריו הוא נוהג להביע תמיכה בלתי מסויגת בראש הממשלה, לצד ביקורת והקנטות כלפי השמאל. לא אחת טוריו זוכים להופיע בעמוד הראשי, אולם מאז נכנס ביסמוט לתפקיד העורך הראשי, פחתה תכיפות הטורים שלו בעיתון.

אין זה המקרה הראשון בו אחד הכותבים של העיתון לקחו צעד פעיל במערכת הבחירות. במהלך קמפיין הבחירות הקודם, הנחה בכיר בישראל היום, העורך הכלכלי עדן ברטל, כנס בחירות של מפלגת זהות, בה תמך מאז הקמתה. לאחר הפרסום באייס, זומן ברטל לשיחת הבהרה אצל מנהליו.
מישראל היום נמסר: "אין תגובה". ד"ר חיים שיין אמר לאייס: "אף אחד לא אמר לי שום דבר, אבל עובדה שכבר כמעט 10 ימים לא הזמינו ממני טורים. הייתה איזו שיחה עם ביסמוט. לא ברור לי מה קורה שם". 
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    חיים שיין (ל"ת)
    שמחה 29/10/2019 21:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    חיים שיין - כותב אמת מארץ ישראל
    יצחק 12/10/2019 23:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר שיין בעיניי הפובליציסט המשובח ביותר בתקשורת הישראלית לדורותיה. כתיבתו רהוטה, שטופה באהבת ישראל. מאמריו הן אולמה של אור בעלטת התקשורת ההומוגנית שירדה על החברה הישראלית בעשור האחרון. בתמיכתו בראש הממשלה שימש שופר לקוראיו של העיתון ודיבר מגרונם של המוני בית ישראל. כן יירבו. כקורא אדוק של העיתון ותומך נלהב בעצם קיומו המביא לגיוון בתקשורת בישראל, טוב יהא באם יוחזר לאלתר קולמוסו של הכתב החכם. יפה שעה אחת קודם!!
    סגור
  • 13.
    מה לא ברור...
    אריה רפפורט 04/10/2019 12:26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עיתונאי חנטריש,פשוט הבין נכון שהוא עובד בביתון, אז הכל מותר, לא ???
    סגור
  • 12.
    שיין חנפן בלתי נלאה ועבד נרצע לביבי
    אוביקטיבי 03/10/2019 08:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שיין, לא ברור לך מה קורה שם? דפי ה"עיתון" שאתה כותב בו שכל כולם חנופה מצחינה לביבי בשם התורם מהקזינו מלא בחנפנים נרצעים ואתה לא נחוץ שם. תחרות הצווחנים המגוייסים לתמיכה בשלטון המושחת יכולים להסתדר בלעדיך. אתה יצור שפל וחנפן!
    סגור
  • 11.
    עספיא
    עזאם בשיר 02/10/2019 21:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההפסד של ישראל היום .
    סגור
  • 10.
    יובל קרני - פה חשדתי, ילד בור ומתלהם
    איתן 01/10/2019 22:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כשיובל קרני נגמל מהחיתול, עיתונאים מהשמאל סגרו דילים של כניסה למפלגות שמאל, בזמן שהם עדיין כתבו בידיעות. מה יותר גרוע - שהכתב מתיימר לאובייקטיביות, או שדעתו ידועה ואין לו צורך בקול של קוראיו? שהכתב מצהיר על הזדהותו הפוליטית ובכלל לא רץ לכנסת, או שהכתב מתיימר לנתח את המצב כך שהקורא יצביע למפלגה בה הוא אוטוטו נכנס למקום בכיר ברשימה? כל שחיתות שתנסו להפיל על הימין, השמאל התמחה בה הרבה לפני.
    סגור
  • 9.
    העתון הפסיד
    יגאל גלאי 28/09/2019 09:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תמיד העדפתי כותבים שדעתם העקרונית ידועה בלי הצורך ב"גילוי נאות". שיין הוא בעיני אדם שנעים להתקוטט איתו רעיונית. ההפסד כולו של העתון, בין אם מדובר בהשעיה זמנית או קבועה.
    סגור
  • 8.
    השמאל חבר לעודה וטיבי שרוצים לחסל את ישראל כמדינ יהודי (ל"ת)
    יובל 26/09/2019 06:43
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 7.
    הפרשנויות שלו הזויות. כמו ילד בן 6
    יעל 24/09/2019 12:31
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא עניין של ימין ושמאל. פשוט רדוד ולכזה דבר מצוין שהפסיקו את העבודה.
    סגור
  • 6.
    לא הפסד גדול בכלל (ל"ת)
    עידו 09/09/2019 21:43
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 5.
    שקרניהו הנוכל והגנב פחדן שקרן יכלא למאסר ממשך (ל"ת)
    אקדמאי אשכנזי נאה 08/09/2019 06:58
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 4.
    עו"ד שיין הוא נכס לימין
    ליכודניק 07/09/2019 11:55
    הגב לתגובה זו
    5 5
    עו"ד חיים שיין היה תמיד ( ויתכן שגם היום ) פעיל ליכודמרכזי ולא הסתיר זאת מעולם , לעו"ד שיין השקפת עולם לאומית מוצקה , ובנוסף הוא שומר מצוות , בישראל היום כתבים גם פובליציסטים מהשמאל כמו יוסי ביילין , אני מקווה שנפלה טעות שתתוקן בקרוב .
    סגור
  • 3.
    עבור BB "ישראל היום" היא כמו פראבדה, שהופכת שקר לאמת
    נו שיין... 06/09/2019 03:00
    הגב לתגובה זו
    10 6
    ייתכן שיש שינוי בקו של "ישראל היום" וזה לטובה. אבל עד היום החינמון שירת כ"פראבדה" עבור BB (=זה שמתלונן שהתקשורת היא בולשביקית ונגדו). הגמל לא רואה את דבשתו
    סגור
  • 2.
    "עיתון" (ל"ת)
    דור 06/09/2019 01:37
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 1.
    למה לעיתוניאים מהשמאל מותר ..
    בני 05/09/2019 19:35
    הגב לתגובה זו
    10 7
    הם מגיבים אומרים את דעתם ואפילו נפגשים עם אזרחים ואמרים את את אשר ליבם אחד על אחד ובמידה ובכתובה די להקשיב לשמאל דייי . שהכל יהיה הדדי מה שמותר לשמאל אסור לימין לא מבין , שלא יעבדו עליכם
    סגור
  • מי שכותב בביביתון אינו עיתונאי אלא פירסומאי (ל"ת)
    מיכאל 24/09/2019 22:44
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • בני בני ילד רע ( או חסר הנבה )
    2 06/09/2019 09:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עיתונאים מהשמאל לא מופיעים בכנס בחירות. הם מביעים את דעתם במקומות אחרים.
    סגור