תקשורת ומדיה

'מתים לרגע' של HOT תשודר בערוץ המד"ב האמריקאי DUST

פרסום ראשון: 2 העונות של הסדרה שודרו בישראל ב-2014 ו-2017. כעת היא תשודר בערוץ המד"ב החדש של קבוצת התוכן Gunpowder & Sky בעברית עם כתוביות באנגלית
אלכסנדר כץ | 
מתים לרגע של HOT (צילום אוהד רומנו, HOT)
ערוץ המדע-בדיוני האמריקאי DUST רכש לשידור את סדרת הדרמה היומית הישראלית מתים לרגע של HOT - כך נודע לאייס. הסדרה הישראלית כוללת 2 עונות ששודרו בשנים 2014 ו-2017, והן ישודרו בעברית עם כתוביות לאנגלית, מסוף השבוע הקרוב (עונה ראשונה, ומ-20 באוקטובר עונה שנייה). 
מתים לרגע עלתה לראשונה לשידור ב-HOT3 בשנת 2014, ועונתה השנייה שודרה ב-2017. הסדרה עוסקת בחבורת סטודנטים מצטיינים לרפואה (עפר שכטר, אגם רודברג, אביגיל הררי, מאיסה אל-האבדי ואדי קבטנר) שמתקבלים לתכנית התמחות יוקרתית, שם הם מגלים שהפרופסור הנערץ שלהם (יובל סגל) ערך בעברו ניסוי סודי ומסוכן בנושא חווית סף מוות. הסטודנטים מחליטים להתנסות עם "מוות לרגע" בכדי לנסות ולהבדיל בין העולם הבא לבין תעתוע נוירולוגי של המוח, אבל מה שהם לא יודעים זה שכאשר פותחים שער לעולם הבא, העולם הבא חוזר לביקור. בעקבות הניסוי הם אמנם הופכים לרופאים טובים יותר, ואף זוכים ליכולות על טבעיות, אבל גם מסכנים את חייהם ואת שפיותם.
את הסדרה יצרו גל זייד, רוני יידור, רותי ויינברג ומיכל אבירם, ביימו יואב ודורון פז והפיקה חברת אנדמול שיין ישראל. בנוסף השתתפו בסדרה מיכאל אלוני, ורד פלדמן, עידן חביב, אוהד קנולר, עירית קפלן, ירדן תוסייה כהן, אורי בנאי, אביגיל אריאלי ועוד.
לפני כשנתיים נמכרה הסדרה גם להולנד, שם עובדה בידי תסריטאית הגרסה ההולנדית של 'בטיפול', הופקה בידי חברת ההפקה של הגשר ושודרה תחת השם Orpheus Project.
ערוץ DUST הושק לפני כשנה בכבלים האמריקאים על ידי קבוצת התוכן הבינ"ל Gunpowder & Sky, והוא משדר סרטים עלילתיים, סרטים קצרים, סדרות ועוד, כאשר ספריית התוכן שלו כוללת מעל 400 כותרים בתחום המדע הבדיוני. בערוץ טוענים כי מספר הצופים בו עומד על יותר מ-4 מיליון אנשים בכל הפלטפורמות בהן הוא משודר.
ב-HOT אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה