מדיה

לאחר עשור: רדיו ירושלים סיימה את ההתקשרות עם אבי רצון

רצון יצא לחופשה במהלכה הגישו את הרצועה מגישים מחליפים. אחד מהם, עופר חדד מחדשות 12, קיבל בסוף את הרצועה. כשחזר רצון מהחופשה, נמסר לו כי תכניתו בוטלה
אלכסנדר כץ |  73
אבי רצון, התכנית רצון חופשי ברדיו ירושלים (צילום עמוד הפייסבוק של רדיו ירושלים)
ריענון הרצועה או חוסר שביעות רצון כללי? כך או כך, לאייס נודע כי ברדיו ירושלים החליטו לסיים את ההתקשרות ארוכת השנים עם איש התקשורת אבי רצון, ששידר בעשור האחרון את תכנית האקטואליה האישית 'רצון חופשי' בשעות הבוקר.
רצון יצא במהלך חודש אוגוסט לחופשה בת כמה שבועות. באותה תקופה איישו את כיסאו ברצועה מגישים מחליפים, במה שבפועל היה כנראה מעיון "טסטים". אחד מהם, עופר חדד – כתב ההתיישבות ומגיש חדשות בחדשות 12, קיבל הצעה להגיש את התכנית בקביעות.

כשחזר רצון מחופשתו, מסר לו מנכ"ל רדיו ירושלים גדי קסטיאל כי הוחלט להוריד את התכנית ולא לחדש את ההתקשרות עמו. ככל הידוע, רצון לא קיבל הצעה חלופית מהתחנה.
רצון הוא עיתונאי ותיק שמזוהה בעיקר עם עולם הספורט, ובחודשים האחרונים משמש כפאנליסט גם בערוץ הספורט. הוא מזוהה עם הימין. בתוך התחנה טוענים כי הוחלט לרענן את רצועת הבוקר של רדיו ירושלים לאחר 10 שנות שידור, גם בשל התכנים שלה וגם בשל הירידה בנתוני האזנה של התכנית.
את תגובתו של אבי רצון לא ניתן היה להשיג. מנכ"ל רדיו ירושלים גדי קסטיאל אישר כי ההתקשרות עם רצון הסתיימה.
תגובות לכתבה(73):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 64.
    ים
    מיקי 21/11/2019 20:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבי יקר הרבה את פרנסתם ביד שלך לנאמנות לביבי יש מחיר עדיף להיות הגון וזה בחינם חלליות בכבוד
    סגור
  • 63.
    האחד והיחיד
    אמנון גול 21/11/2019 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רדיו ירושלים הכניס גול עצמי. מישהו שם לא תיחס ברצינות ובמחשבה לרמת הרייטינג של התוכנית רצון חופשי והסיר אותה, אייני מבין מה ומי של למעלה בהנהלה חשב, אדם שמביע את דעתו האישית באומץ בחריפות ובחכמה רבה גרף אחריו מאזינים רבים שהקשיבו לו בשקיקה ונהנו מתוכנית בוקר קלילה ולא אינטרסנטית, אני חושב שצריכים בערוץ לבקש סליחה מאבי רצון ולהחזיר אותו בהקדם(אם הוא יסכים) לשוב ולשדר, טעות לעולם תוזרת..
    סגור
  • ים
    מיקי 21/11/2019 20:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא הגון עף לקיבינמט
    סגור
  • 62.
    אחד ויחיד (ל"ת)
    אמנון גחלן 21/11/2019 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    אחד והיחיד (ל"ת)
    אמנון גחלן 21/11/2019 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    יצאו מטומטמים
    משה עזרי 19/11/2019 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התכנית של אבי רצון הייתה מצחיקה ומגוונת ובעיקר אינטליגנטית ונעימה. אבי רצון הוא אחד ויחיד עם עמדות ברורות שאינו עושה הנחות. רדיו ירושלים הפסידו רייטינג כשדחפו לנו את עופר חדד הצבוע הזה . אני ועוד רבים מחבריי איננו מאזינים יותר לרדיו החנפני הזה.
    סגור
  • 59.
    הכניסו שמאלני במקום
    ליאור 19/11/2019 07:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מאזין לו. אין על אבי רצון
    סגור
  • 58.
    בושה וחרפה
    משה 18/11/2019 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכנית מעולה, גם אם הציג קו ימני, גם אם ירד לא מעט על נשיא המדינה, גם שלא הסכמתי איתו בנושאים רבים ומגוונים. גם את עמדי תורידו בסוף?
    סגור
  • 57.
    מטומטמים
    יוחאי 17/11/2019 22:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תוכנית האקטואליה הכי טובה בבוקר. מאז דיאדה אני מאזין לשרון גל. חבל על אבי רצון.שדרן עניני ומצוין
    סגור
  • 56.
    איזו שטות.את התכנית הנורמלית היחידה הורידו
    שוקי 15/11/2019 23:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הפתיח של אבי רצון גרם לי לחכות לו מרגע שסיים את הפתיח הקודם.בושה וחרפה.הורדתי את רדיו ירושלים מהזכרון של הרדיו.עברתי לקלמן וליברמן ברשת ב
    סגור
  • טען עוד
  • 55.
    אבי רצון איש תקשורת אמיץ
    אופיר 13/11/2019 10:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבל מאוד מאוד .כל פתיח היה יפיפה מעניין וכל כך חכם נכון ואמיתי. ידע לספר ולשאול מה שאחרים חששו לראות ולהשמיע שלא יפוטרו וכנראה שבצדק. ..חבל שאין מקום לעיתונות אמיצה ואמיתית ששואלת את השאלות הנכונות ללא פחד , .חבל מאוד מאוד .
    סגור
  • 54.
    כבר לא מאזינה לרדיו ירושלים
    חנה 11/11/2019 23:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל בוקר נהנתי להאזין לשידור התוכנית בהנחייתו של אבי רצון נתן במה והשמיע קשת רחבה של דעות ידע לפרגן גם למרואיינים בדיעות מנוגדות חוויה מחדש בכל יום - שעתיים על הבוקר .. הזדמנות לצוהר של עמדות בנושאים שנויי מחלוקת ומעשיר החשיבה. צר מאוד שרדיו ירושלים וויתר על שדרן מיוחד מנהל התחנה לקח החלטה לא נבונה כלל! היה נעים ומעניין לשמוע את תוכניתו.עם כל הכבוד לכתב ערוץ 12, אין מה להשוות כלל. מאז עזיבתו איבדתי עניין בתחנה והסקלה עברה לתחנה אחרת אבי רצון ממש חסר וההפסד בעיקר לירושלמים.
    סגור
  • 53.
    בלי אבי רצון הפסקתי להאזין לרדיו ירושלים (ל"ת)
    אשר תורגמן 09/11/2019 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 52.
    איבדתי עניין בתוכנית אייך שאבי רצון יצא לחופשה
    יאיר 09/11/2019 00:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רק עכשיו אני רואה את זה. צר לי, אבל "רצון חופשי" זה אבי רצון. עכשיו כשהוא לא שם, אז זה גם משעמם. אז בבוקר הפסקתי לשים רדיו ירושלים ואני מאזין לתחנות אחרות, או לא שומע רדיו. לכו חפשו...
    סגור
  • 51.
    אבי רצון אתה חסר לנו
    מוטי 06/11/2019 20:27
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כול בוקר אני הייתי שומע רק את אבי רצון יש שני תוכניות ב101 שאני הייתי שומע אבי בבוקר ועמדי בצהריים מהיום אני לא שומע יותר 101 רדיו ירושלים גם אתם נכנעתם ל0מולנים
    סגור
  • כמוני כמוך. נשאר רק אלעד עמדי.
    יאיר 09/11/2019 00:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי אבי רצון ובלי אלעד עמדי, רדיו ירושלים יכולים לסגור את התחנה.
    סגור
  • 50.
    אבי רצון
    דליה 06/11/2019 12:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מתגעגעים מאוד ועוד רבים כמוני
    סגור
  • 49.
    הפסדנו את אבי רצון
    מיכל 05/11/2019 22:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מאז שאבי רצון הפסיק לשדר את תוכניתו, הפסקתי להאזין לרדיו ירושלים! אין כמו אבי רצון שנתן ביטוי לדברים שלא שודרו בשום תחנת רדיו, קול הימין מושתק שוב ושוב, איפה הדמוקרטיה?????
    סגור
  • 48.
    רצון הענק
    דודי 05/11/2019 16:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דיי למה למה כמה חבל אני נהג משאית מתעורר מוקדם ומחכה לתוכנית שלך רצון חופשי בהתרגשות בוקר בוקר שהיית מחסיר הייתי מתבאס אז לא לשמוע אותך בכלללל רדיו ירושלים תחנה של אלופים בלי אבי ובלי רצון חופשי זה לא זה
    סגור
  • 47.
    עופר חדד בסדר אבל
    דני 04/11/2019 20:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבי רצון תותח על אני הפסקתי להאזין לרדיו ירושלים כל יום עד שעה 4 שלום שלום ואחריהם אומר שוב שלום לרדיו ירושליםעד 4 כל התוכניות שלהם משעממות טעות קשה הייתה להפרד מאבי רצון אקטואליס ענק ומבין בכל
    סגור
  • 46.
    אבי
    גלי 04/11/2019 18:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חבל מאוד אהבתי את התוכנית רצוו חופשי כל בוקר בשעה 8 זה היה רדיו ירושליים עכשיו שלום ולא להתראות
    סגור
  • 45.
    חבל מאוד
    יאיר 04/11/2019 08:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חבל
    סגור
  • 44.
    לא מאזין יותר לרדיו ירושלים!!! (ל"ת)
    יואל 03/11/2019 11:05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 43.
    לקחו את הרצון להאזין
    ארנסטו 31/10/2019 22:38
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בקביעות האזנתי לתוכנית כל בוקר הייתה לי נחמה קטנה בפקקים האין סופיים ממעלה אדומים לירושלים אהבתי במיוחד את הפתיח ותמיד פיללתי שאזכה לשמוע בשלימותו ו שהמנהרה לא תחתוך את השידור באמצע.... חבל שמשהו אחר חתך לתמיד ):
    סגור
  • 42.
    החלטה טובה
    שרון 29/10/2019 23:33
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אבי רצון היה מאוד ציני ויותר מדי דומיננטי בזמן הראיונות ולא היה נותן למרואיינים לסיים את התשובות שלהם וגם היה מקצין מדי את דעותיו
    סגור
  • 41.
    אבי רצון - שדר נעים חכם
    נחמה ירושלמית 29/10/2019 12:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מאחר וזמן רב לא שמעתי את אבי רצון, התקשרתי לרדיו ירושלים, וביקשתי לדעת היכן אבי רצון, לשאלתי, נעניתי שהוא בחופשה ואמור לחזור לשדר ובקרוב מאוד. כל הזמן חיפשתי מקורות לדעת מה פשר ההיעלמות הזו, אוקיי חופשה, כמה חופשה. עכשיו מתפרסם כאן .. שאכן, לא ישוב לשדר ברדיו ירושלים. והמסקנה היא שהכל נעשה משיקולים פוליטיים, וכניראה על רקע ניטייתו הימנית לגיטימית של אבי רצון.. מאז שאבי רצון לא משדר, הפסקתי להאזין ל-101, ומתגובות האנשים לדעתי כמוני רבים.. יהא צעד נבון מצידכם המנכל ושות' להשיב את אבי רצון לתוכנית הקבועה בין 0800 ל-1000, כך תשיבו אליכם מאזינים רבים, שנהנו להאזין כבהתחלה..
    סגור
  • רצון
    אבי 06/11/2019 20:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שאתה צודק
    סגור
  • 40.
    אבי רצון לא מאזין יותר לרדיו ירושלים
    אורי 29/10/2019 08:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    את אנשי ערוץ 12 13 יש לנו בכל הערוצים לא צריכים אותם גם פה
    סגור
  • 39.
    להחזיר את התכנית בהנחיית אבי רצון
    זכריה גהלי 28/10/2019 19:12
    הגב לתגובה זו
    10 0
    חבל. תכנית מעולה שהאזנתי לה כל בקר. יש מספיק ערוצים להשמיע דעות שמאליות. אפשר עוד לתקן ולהחזיר את התכנית בהנחיית אבי רצון.
    סגור
  • 38.
    אבי רצון
    לימור לוי 27/10/2019 19:55
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הם הפסידו את אבי ובענק!!! רדיו ירושלים לא שווה בלי אבי.גם הימין השפוי נזרק החוצה.עצוב מאוד
    סגור
  • 37.
    שיקול גרוע
    שושנה 27/10/2019 18:19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    רצון הינו שדרן מעולה, כשרוני ביותר, בעל שפה עשירה וידע נרחב, יכולת התבטאות נפלאה, קלע בול בעניינים השונים עליהם שוחח. הביאו במקומו מחליפים גרועים ומשעממים, שכלל לא נכנסים לנעליו הגדולות. צעד תמוה מצד המחליטים. כל כך חבל על אדם מוכשר שאין שומעים אותו יותר. רצון חופשי היתה תוכנית מעולה ומושכת. מוצע לאבי רצון להציע עצמו לרדיו גלי ישראל. הוא יוסיף עצמה וכוח לתחנה זו. שיידע אבי רצון שרבים רבים דואבים ומצטערים על עזיבתו והלואי ונוכל להאזין לו בתחנות אחרות. שלום לך, מגיש מצויין.
    סגור
  • 36.
    רק עכשיו אני מבין שהתוכנית המדהימה
    אורי 27/10/2019 07:48
    הגב לתגובה זו
    8 0
    של אבי רצון ירדה חבל מאוד בשנתיים האחרונות שגילתי במקרא את התוכנית רצון חופשי קבוע אני שמעתי אני נהג מונית שעובד באזור תל אביב לפעמים לא רציתי שיעלו למונית אנשים בשעה 8 בבוקר. אמיתי .חבל יישר כוח מר רצון אולי בתחנה אחרת חבל .שבוע טוב ומבורך לכולם
    סגור
  • 35.
    טעות חמורה
    אליהו 24/10/2019 18:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תוכנית מעניינת בזכותו של אבי רצון כריזמתי ומקיף מלך וחבל
    סגור
  • 34.
    בלוף גדול
    שאול 24/10/2019 18:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כנראה הוראה מגבוהה בגלל דעותיו חמור ביותר כעת באמת לא יהיו לכם מאזיניםידעו מתי להשתיק אותו
    סגור
  • 33.
    תתבישו
    ירושלמי לשעבר 24/10/2019 11:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אותי הפסדתם ... גועל נפש של התנהגות העיתונאי הנורמלי היחיד. תוכנית מעולה טיפשים הורידו אותה...
    סגור
  • 32.
    חבל הפסקתי להאזין ל 101 בבוקר
    ירושלמי מאוכזב 24/10/2019 09:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    התוכנית היחידה שהייתה קצת עם קו ימיני הפיטורים עשו את המסר שלהם יש שם תחרות מי מראיין שמאלנים יותר ומי מתחנף אליהם עדיף לעבור למקור השמאלנים בגלץ מאשר לשמוע תוכנית של צביעות
    סגור
  • 31.
    הפסקתי להאזין להם בבוקר אם שמאל אז נלך ישר לגלצ
    NAV 24/10/2019 09:05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חיפסתי ולא הבנתי לאן נעלם אפילו לא הודיעו לאחר זמן הבנתי שקרה משהו והשתיקו את התוכנית עם קו ימיני יותר שעוד הייתה היום אני כבר לא פותח בבוקר 101 מדלג עליהם
    סגור
  • 30.
    זה לא זה
    אורי האחד והיחיד 23/10/2019 08:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עד היום כמידי בוקר הייתי מקשיב קבוע לרדיו ירושלים בגלל אבי רצון. בכל יום שהוא היה חסר מיד העברתי תחנה. זו התוכנית היחידה ששמעתי ברדיו ירושלים. לא נכנס לימין ושמאל ולא מכיר את עופר חדדאבל התוכנית הפכה למשעממת בטרוף בלי שום ענין. סתם עוד תוכנית בלי זוית אישית. הסרתי את האפליקציה של רדיו ירושלים מהפון שלי. אין לי מה לשמוע שם יותר. יש משפט מעולם הספורט הרכב מנצח לא מחליפים. לא שמעו על זה ברדיו ירושלים
    סגור
  • 29.
    טיפשי
    אבי 23/10/2019 08:54
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אבי רצון הוא רדיו ירושלים בלעדיו אין כלום וחבל
    סגור
  • 28.
    רצון כבר לא חופשי
    יוסי 23/10/2019 03:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז בסופו של כן הצליחו להשתיק אותו מפחיד מה שנהיה במדינה הזו בכל מקרה כבר לא אדליק את רדיו ירושלים יותר
    סגור
  • 27.
    אבי רצון
    ישראל 22/10/2019 20:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חבלללל ממש טפשים התוכנית עכשו משעממת לא חגה לא מושכת אבי אצון היה נכס הפסדתם בגדול
    סגור
  • 26.
    ההפסד כולו שלהם.היחידי הנורמלי שם.כל בוקר האזנתי לו.
    שוקי 22/10/2019 07:42
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עכשיו שישכחו ממני ומעוד אלפים כמוני.זו ממש ירייה ברגל.חצופים ואטומים.
    סגור
  • 25.
    אבי רצון
    לוי יפה 19/10/2019 16:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאד נהנתי משדורי אבי רצון כל בוקר.והוא חבר אז הפסרתי לשמוע את רדיו ירושלים וחבל.
    סגור
  • 24.
    אבי רצון היה מעולה הפיח רוח חיה בתוכניתו
    ירושלמי 16/10/2019 14:00
    הגב לתגובה זו
    9 1
    הפסקתי להאזין לרדיו ירושלים משעמם
    סגור
  • 23.
    לכאורה ימני, מלקק תחת של שמאלנים. לכן סיים (ל"ת)
    אין רצון 16/10/2019 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 22.
    מאפיה שמאלנית
    סטיב 14/10/2019 15:22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שוב המאפיה השמאלנית משתלטת על התקשורת.הם פתוחים ודמוקרטים רק עם מישהו שמסכים איתם
    סגור
  • 21.
    אבי רצון
    ירושלמים 12/10/2019 21:41
    הגב לתגובה זו
    5 1
    חבל!!! לנו הוא ייחסר!!!
    סגור
  • 20.
    חבל
    רמי 12/10/2019 11:14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אבי רצון איש מבריק ונתן אופי אמיתי לתכנית שלו ....חבל
    סגור
  • 19.
    ברדיו ירושליים איבדו את זה
    אני 12/10/2019 09:36
    הגב לתגובה זו
    7 2
    חיכיתי כל בוקר לפתיח של אבי רצון. אם הייתי מפספס, הייתי בודק מאוחר יותר בפייסבוק. כמה חבל שברדיו ירושליים לא מעריכים אנשים כמו אבי רצון. עוד קיוויתי שהוא יחזור מחופשה, ואז אפשר יהיה סוף סוף להנות מתכנית בוקר. שקורה עכשיו, זה שיעמום אמיתי. אני מחליף תחנה מאז שאבי רצון לא משדר. ולך , אבי רצון, אני מודה מקרב לב על העבודה המדהימה שעשית, על העניין. אני אעקוב אחריך לכל תכנית או רשת שתגיע!!
    סגור
  • 18.
    בלי רצון אין מה לשמוע
    אנט 12/10/2019 07:11
    הגב לתגובה זו
    14 2
    חבל מאוד בלי רצון אין מה לשמוע את התוכנית של של היום משעממת חבל מאוד שכך מתנהגים שאדם אחרי שחזר מחופשה מודיעים לו שלקחו לו את הכיסא ממש בושה אני לא שומעת יותר רדיו ירושלים.
    סגור
  • אבי רצון
    אלי 22/10/2019 21:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אהבתי את התוכנית כל בוקר שומע באוטובוס ואני מהדרום אז חזרתי לרדיו דרום
    סגור
  • 17.
    אין על התוכנית של רצון (ל"ת)
    אנט 12/10/2019 07:05
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 16.
    אין רצון ללא רצון
    תולי 11/10/2019 18:19
    הגב לתגובה זו
    13 2
    כל בוקר ממתין ברצון ושמחה להאזין לאבי ועיקר לפתיח,מאז שיצא לחופשה לא מקשיב לרדיו ירושלים עברתי לרשת ב' לקלמן,כנראה שברדיו ירושלים שאין מקום לעיתונאי ימני וחבל,תודה לך אבי רצון על תקופה נהדרת,מקווה שתמשיך לשדר ולא משנה באיזו תחנה מקומית,אני עובר יחד איתך.
    סגור
  • 15.
    רצון היה ימני, והתחנת הפח הזו הפכה שמאל קיצוני. ביי (ל"ת)
    חיסול 11/10/2019 18:12
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 14.
    בלי רצון, אין מה לשמוע בבוקר.
    מאיר 11/10/2019 16:06
    הגב לתגובה זו
    9 0
    התוכנית היחידה שהייתה מעניינת בבוקר, שהייתי משתדל לשמוע את הפתיח כל בוקר, שהיה שונה, שלא נשמע כמו אלג'זירה ואל-מנאר בעברית, וכנראה שבגלל זה הורידו את התוכנית. דעות ימניות צורמות להם באוזניים.
    סגור
  • 13.
    ממש טימטום
    מירי 11/10/2019 12:38
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מתי יבינו שתוכנית מצוינת לא מחליפים,? ממש טימטום החלטה הזויה , ממש חבל אני יודית דאני ועוד הרבה לא מקשיבים לרדיו ירושלים
    סגור
  • 12.
    רצון מצטיין בדבר אחד בלבד: טיפשות תהומית.
    יוסף בוכמן 11/10/2019 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ולחדשות בהרחבה -- אברהם רצון מצטיין בדבר אחד בלבד: טיפשות תהומית.
    סגור
  • סע לשלום
    סע לשלום 17/10/2019 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימעפן סע סע. סתכל במראה שם תירא טיפש ימעפןןן
    סגור
  • 11.
    ירידה זה שקר מוחלט
    עעכג 11/10/2019 11:56
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אנשים האזינו לתכנית בגלל אבי רצון. מי שמחליף לא יעניין ..
    סגור
  • 10.
    אבי רצון הגיש תוכנית מאוד מעניינת (ל"ת)
    מיכל 11/10/2019 11:29
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 9.
    חוסר רצון
    אברהם 11/10/2019 10:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חבל מאד מאד. עד שפעם אחת יש עתונאי ימני שלא מתביש בכך ועושה את עבודתו בצורה מרשימה דואגים להוריד אותו. שיתבישו להם
    סגור
  • 8.
    תחזירו לנו את אבי רצון
    מאזין קבוע 11/10/2019 07:28
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הפכתם לרדיו משעמם!!!...תתביישו
    סגור
  • 7.
    רדיו משעמם
    אלון 10/10/2019 23:14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עד שהייתה תכנית אקטואליה מעניינת ועסיסית אז גם אותה הורידו?
    סגור
  • 6.
    רצון חופשי
    יניב 10/10/2019 22:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עכשיו באמת רצון חופשי. אתה משוחרר..
    סגור
  • 5.
    אסור להיות ימני בתקשורת
    גילי 10/10/2019 22:15
    הגב לתגובה זו
    11 2
    עצוב
    סגור
  • עופר חדד דתי ימני לאומי שהצביע לימינה
    gri 11/10/2019 14:26
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ובבחירות הקודמות הצביע לבית היהודי. לא ממש מסתדר עם הטענה המטופשת שלך
    סגור
  • תניח לנו, בכיין. (ל"ת)
    מירי סיבוני מנגל 11/10/2019 02:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 4.
    אבי רצון
    דניאל 10/10/2019 22:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    טעות גדולה של המנכל גדי קסטיאל תוכנית אקטואלית ברמה גבהה מאד מבקש לשקול מחדש את הרעיון לבטל את התכנית
    סגור
  • 3.
    תוכנית רצון חופשי (ל"ת)
    דניאל 10/10/2019 21:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    חבל מאוד!
    ירושלמי 10/10/2019 20:21
    הגב לתגובה זו
    11 1
    הפסקתי להקשיב לרדיו ירושליים. משעמם, שבלוני ונדוש. קשה למצוא תחליף ראוי לאבי רצון. כל בוקר זאת הייתה חגיגה ,מבחינתי, להקשיב לתכנית. נהנתי מכל אייטם, אפילו מספורט, שבימים כתיקונם אינני מקשיב כלל. עכשיו ,כשניסיתי לשמוע כמה תכניות, התאכזבתי, ונכון להיום, אני פשוט מעביר תחנה.. רדיו ירושליים, פישלתם ובגדול!!!!
    סגור
  • בושה
    מאזין קבועה 17/10/2019 21:53
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ממש ככה גם אני הייתי נהנה לישמוע ותמיד שהוא היה בחופשה לא הייתי מאזין לתוכניות חלופיות ברדיו. עכשיו אני ממש לא מאזין יותר לרדיו פישלו ובגדול
    סגור
  • 1.
    רצון חופשי
    גגגגג 10/10/2019 17:27
    הגב לתגובה זו
    10 0
    נהנתי לשמוע את התכנית, חבל שירדה. אני מקווה שהסיבה אינה קשורה לעובדה שרצון הדגיש את זהותו האידיאולוגית.
    סגור
  • לא נראה לי,גם המחליף שלא ימני אם אני לא טועה (ל"ת)
    לילך 10/10/2019 19:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור