מדיה

לאחר עשור: רדיו ירושלים סיימה את ההתקשרות עם אבי רצון

רצון יצא לחופשה במהלכה הגישו את הרצועה מגישים מחליפים. אחד מהם, עופר חדד מחדשות 12, קיבל בסוף את הרצועה. כשחזר רצון מהחופשה, נמסר לו כי תכניתו בוטלה
אלכסנדר כץ |  29
אבי רצון, התכנית רצון חופשי ברדיו ירושלים (צילום עמוד הפייסבוק של רדיו ירושלים)
ריענון הרצועה או חוסר שביעות רצון כללי? כך או כך, לאייס נודע כי ברדיו ירושלים החליטו לסיים את ההתקשרות ארוכת השנים עם איש התקשורת אבי רצון, ששידר בעשור האחרון את תכנית האקטואליה האישית 'רצון חופשי' בשעות הבוקר.
רצון יצא במהלך חודש אוגוסט לחופשה בת כמה שבועות. באותה תקופה איישו את כיסאו ברצועה מגישים מחליפים, במה שבפועל היה כנראה מעיון "טסטים". אחד מהם, עופר חדד – כתב ההתיישבות ומגיש חדשות בחדשות 12, קיבל הצעה להגיש את התכנית בקביעות.

כשחזר רצון מחופשתו, מסר לו מנכ"ל רדיו ירושלים גדי קסטיאל כי הוחלט להוריד את התכנית ולא לחדש את ההתקשרות עמו. ככל הידוע, רצון לא קיבל הצעה חלופית מהתחנה.
רצון הוא עיתונאי ותיק שמזוהה בעיקר עם עולם הספורט, ובחודשים האחרונים משמש כפאנליסט גם בערוץ הספורט. הוא מזוהה עם הימין. בתוך התחנה טוענים כי הוחלט לרענן את רצועת הבוקר של רדיו ירושלים לאחר 10 שנות שידור, גם בשל התכנים שלה וגם בשל הירידה בנתוני האזנה של התכנית.
את תגובתו של אבי רצון לא ניתן היה להשיג. מנכ"ל רדיו ירושלים גדי קסטיאל אישר כי ההתקשרות עם רצון הסתיימה.
תגובות לכתבה(29):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    אבי רצון היה מעולה הפיח רוח חיה בתוכניתו
    ירושלמי 16/10/2019 14:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפסקתי להאזין לרדיו ירושלים משעמם
    סגור
  • 23.
    לכאורה ימני, מלקק תחת של שמאלנים. לכן סיים (ל"ת)
    אין רצון 16/10/2019 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    מאפיה שמאלנית
    סטיב 14/10/2019 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שוב המאפיה השמאלנית משתלטת על התקשורת.הם פתוחים ודמוקרטים רק עם מישהו שמסכים איתם
    סגור
  • 21.
    אבי רצון
    ירושלמים 12/10/2019 21:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חבל!!! לנו הוא ייחסר!!!
    סגור
  • 20.
    חבל
    רמי 12/10/2019 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבי רצון איש מבריק ונתן אופי אמיתי לתכנית שלו ....חבל
    סגור
  • 19.
    ברדיו ירושליים איבדו את זה
    אני 12/10/2019 09:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חיכיתי כל בוקר לפתיח של אבי רצון. אם הייתי מפספס, הייתי בודק מאוחר יותר בפייסבוק. כמה חבל שברדיו ירושליים לא מעריכים אנשים כמו אבי רצון. עוד קיוויתי שהוא יחזור מחופשה, ואז אפשר יהיה סוף סוף להנות מתכנית בוקר. שקורה עכשיו, זה שיעמום אמיתי. אני מחליף תחנה מאז שאבי רצון לא משדר. ולך , אבי רצון, אני מודה מקרב לב על העבודה המדהימה שעשית, על העניין. אני אעקוב אחריך לכל תכנית או רשת שתגיע!!
    סגור
  • 18.
    בלי רצון אין מה לשמוע
    אנט 12/10/2019 07:11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    חבל מאוד בלי רצון אין מה לשמוע את התוכנית של של היום משעממת חבל מאוד שכך מתנהגים שאדם אחרי שחזר מחופשה מודיעים לו שלקחו לו את הכיסא ממש בושה אני לא שומעת יותר רדיו ירושלים.
    סגור
  • 17.
    אין על התוכנית של רצון (ל"ת)
    אנט 12/10/2019 07:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 16.
    אין רצון ללא רצון
    תולי 11/10/2019 18:19
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כל בוקר ממתין ברצון ושמחה להאזין לאבי ועיקר לפתיח,מאז שיצא לחופשה לא מקשיב לרדיו ירושלים עברתי לרשת ב' לקלמן,כנראה שברדיו ירושלים שאין מקום לעיתונאי ימני וחבל,תודה לך אבי רצון על תקופה נהדרת,מקווה שתמשיך לשדר ולא משנה באיזו תחנה מקומית,אני עובר יחד איתך.
    סגור
  • 15.
    רצון היה ימני, והתחנת הפח הזו הפכה שמאל קיצוני. ביי (ל"ת)
    חיסול 11/10/2019 18:12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    בלי רצון, אין מה לשמוע בבוקר.
    מאיר 11/10/2019 16:06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    התוכנית היחידה שהייתה מעניינת בבוקר, שהייתי משתדל לשמוע את הפתיח כל בוקר, שהיה שונה, שלא נשמע כמו אלג'זירה ואל-מנאר בעברית, וכנראה שבגלל זה הורידו את התוכנית. דעות ימניות צורמות להם באוזניים.
    סגור
  • 13.
    ממש טימטום
    מירי 11/10/2019 12:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מתי יבינו שתוכנית מצוינת לא מחליפים,? ממש טימטום החלטה הזויה , ממש חבל אני יודית דאני ועוד הרבה לא מקשיבים לרדיו ירושלים
    סגור
  • 12.
    רצון מצטיין בדבר אחד בלבד: טיפשות תהומית.
    יוסף בוכמן 11/10/2019 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ולחדשות בהרחבה -- אברהם רצון מצטיין בדבר אחד בלבד: טיפשות תהומית.
    סגור
  • סע לשלום
    סע לשלום 17/10/2019 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימעפן סע סע. סתכל במראה שם תירא טיפש ימעפןןן
    סגור
  • 11.
    ירידה זה שקר מוחלט
    עעכג 11/10/2019 11:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אנשים האזינו לתכנית בגלל אבי רצון. מי שמחליף לא יעניין ..
    סגור
  • 10.
    אבי רצון הגיש תוכנית מאוד מעניינת (ל"ת)
    מיכל 11/10/2019 11:29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 9.
    חוסר רצון
    אברהם 11/10/2019 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חבל מאד מאד. עד שפעם אחת יש עתונאי ימני שלא מתביש בכך ועושה את עבודתו בצורה מרשימה דואגים להוריד אותו. שיתבישו להם
    סגור
  • 8.
    תחזירו לנו את אבי רצון
    מאזין קבוע 11/10/2019 07:28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הפכתם לרדיו משעמם!!!...תתביישו
    סגור
  • 7.
    רדיו משעמם
    אלון 10/10/2019 23:14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עד שהייתה תכנית אקטואליה מעניינת ועסיסית אז גם אותה הורידו?
    סגור
  • 6.
    רצון חופשי
    יניב 10/10/2019 22:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכשיו באמת רצון חופשי. אתה משוחרר..
    סגור
  • 5.
    אסור להיות ימני בתקשורת
    גילי 10/10/2019 22:15
    הגב לתגובה זו
    8 2
    עצוב
    סגור
  • עופר חדד דתי ימני לאומי שהצביע לימינה
    gri 11/10/2019 14:26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ובבחירות הקודמות הצביע לבית היהודי. לא ממש מסתדר עם הטענה המטופשת שלך
    סגור
  • תניח לנו, בכיין. (ל"ת)
    מירי סיבוני מנגל 11/10/2019 02:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    אבי רצון
    דניאל 10/10/2019 22:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טעות גדולה של המנכל גדי קסטיאל תוכנית אקטואלית ברמה גבהה מאד מבקש לשקול מחדש את הרעיון לבטל את התכנית
    סגור
  • 3.
    תוכנית רצון חופשי (ל"ת)
    דניאל 10/10/2019 21:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    חבל מאוד!
    ירושלמי 10/10/2019 20:21
    הגב לתגובה זו
    9 1
    הפסקתי להקשיב לרדיו ירושליים. משעמם, שבלוני ונדוש. קשה למצוא תחליף ראוי לאבי רצון. כל בוקר זאת הייתה חגיגה ,מבחינתי, להקשיב לתכנית. נהנתי מכל אייטם, אפילו מספורט, שבימים כתיקונם אינני מקשיב כלל. עכשיו ,כשניסיתי לשמוע כמה תכניות, התאכזבתי, ונכון להיום, אני פשוט מעביר תחנה.. רדיו ירושליים, פישלתם ובגדול!!!!
    סגור
  • בושה
    מאזין קבועה 17/10/2019 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש ככה גם אני הייתי נהנה לישמוע ותמיד שהוא היה בחופשה לא הייתי מאזין לתוכניות חלופיות ברדיו. עכשיו אני ממש לא מאזין יותר לרדיו פישלו ובגדול
    סגור
  • 1.
    רצון חופשי
    גגגגג 10/10/2019 17:27
    הגב לתגובה זו
    8 0
    נהנתי לשמוע את התכנית, חבל שירדה. אני מקווה שהסיבה אינה קשורה לעובדה שרצון הדגיש את זהותו האידיאולוגית.
    סגור
  • לא נראה לי,גם המחליף שלא ימני אם אני לא טועה (ל"ת)
    לילך 10/10/2019 19:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור