תקשורת ומדיה

המיקרופון נדם: מייסד ומנכ"ל רדיו חיפה דני נישליס הלך לעולמו

נישליס נפטר בביה"ח בגיל 63 לאחר מאבק במחלה קשה. הוא היה ממקימי רדיו חיפה, וניהל גם את רדיו תל אביב. מרדיו חיפה נמסר: "אנו מרכינים את ראשנו ומוקירים לו תודה"
אלכסנדר כץ | 
דני נישליס (צילום ענת מזור)
דני נישליס, מי שהיה ממקימי רדיו חיפה ושימש במשך שנים כמנכ"לה, הלך היום (יום ו') לעולמו בבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר מאבק במחלה קשה. הלווייתו תתקיים ביום ראשון הקרוב בבית העלמין שדה יהושע שבחיפה בשעה 14:30 בשער תמר. נישליס, בן 63 במותו, הותיר אחריו אישה, 3 ילדים (אחד מהם הוא דולב נישליס, מנהל התכניות ברדיו חיפה, א"כ) ו-4 נכדים.
נישליס הוא אחד מאבות הרדיו האזורי, שהחל את דרכו עוד ברדיו פיראטי בתחילת שנות ה-90. בהמשך התמודד במכרז הראשון של הרדיו האזורי על תחנה בחיפה, וזכה בה ב-1995 יחד דן ארנון ואיש העסקים גד זאבי. ב-2008 הקבוצה זכתה שוב במכרז, והמשיכה להפעיל את התחנה, לצד רכישת 50% מרדיו תל אביב. בעקבות כך הפך למנכ"ל רדיו תל אביב עד 2012, אז חויב על ידי הרשות השנייה לעזוב את התפקיד. במקומו מונה אבי משולם. נישליס המשיך לנהל את רדיו חיפה.
במהלך השנים, היה נישליס גם עסקן פוליטי מקומי, ושימש כחבר מועצת עיריית חיפה, עד שהתפטר מהמועצה בשל סוגיית ניגוד העניינים בין פוליטיקה לתקשורת.
מרדיו חיפה נמסר: "משפחת רדיו חיפה מרכינה ראש ומודיעה בצער על לכתו של מייסד התחנה ומנהלה דני נישליס, שהיה מאבות הרדיו. עם מותו בטרם עת ממחלה קשה, אנו מרכינים את ראשנו ומוקירים לו תודה. יהי זכרו ברוך".
מרדיו תל אביב נמסר:  "משפחת FM102 רדיו תל אביב כואבת את לכתו בטרם עת של דני נישליס, יו"ר התחנה ומי שכיהן בעבר כמנכ"ל התחנה. דני היה עבור כולנו מורה דרך מקצועי, ששילב נחישות, תשוקה אדירה לרדיו ויצירתיות. דני עזר לעצב את הרדיו האזורי והיה חלוץ תקשורת ישראלי שלזכותו נזקפת עשייה אדירה והכשרת דורות של אנשי רדיו השזורים בכל תעשיית התקשורת. יהי זכרו ברוך".
והנה מה שכמה אנשי תקשורת כתבו היום עם היוודע דבר מותו של נישליס ז"ל:
 



תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה