תקשורת ומדיה

זינוק בשיח על תמיר סטיינמן - הכוכב של סבב הלחימה האחרון

Vigo בדקה עבור אייס את השיח על כתב חדשות 12 - שימי הלחימה הפכו אותו למוכר ונחשק כמעט בכל בית. ועל מה דיברו? המראה שלו, אשתו, וגם דאגה כנה לשעות השינה שלו
אלכסנדר כץ |  2
תמיר סטיינמן (צילום מסך: קשת 12)
הכוכב הגדול של סבב הלחימה האחרון בין ישראל לג'יהאד האיסלמי בעזה הוא ללא ספק תמיר סטיינמן, כתב חדשות 12 בגזרה הדרומית ובעוטף עזה. ביום שלישי, עם חיסול  בכיר הג'יהאד בהא אבו אל עטא, עברו ערוצי הטלוויזיה למתכונת של אולפנים פתוחים ושידורים רציפים, וכתבי הדרום זכו לאור הזרקורים.
סטיינמן, כתב חדשות 12 בדרום ב-9 השנים האחרונות, זכה לחשיפה הגדולה בשל 2 אירועים משעשעים שהועברו בשידור חי באותו יום שלישי מתיש: אותה קשישה שאירחה אותו ואת הצלם לארוחת צהריים לאחר שהשניים זיהו אותה ברחוב עומדת עם בלון ומחכה להם. האירוע השני כבר היה בשדרות בשעות הערב, כאשר במהלך שידור ניגש אליו עובר אורח, וחיבק אותו, כשסטיינמן לא מצליח להתאפק ופורץ בצחוק.
 
הרשתות החברתיות החלו לסעור בשל האירועים בכיכובו של העיתונאי המצודד, שהפך למם האינטרנטי הכי חם של אותם ימי מלחמה. אם בחודש שקדם לאותם אירועים, בין 9 באוקטובר ל-9 בנובמבר, פורסמו אודות סטיינמן כ-100 פוסטים שייצרו 2,200 אינטראקציות, הרי שבימי הלחימה ובימים שאחרי, בין 10 ל-16 בנובמבר זינק מספר הפוסטים עליו ל-1,000 - שייצרו 141 אלף אינטראקציות: 109 אלף לייקים, 28.1 אלף תגובות ו-4.3 אלף שיתופים – כך על פי בדיקת חברת הניטור ברשתות החברתיות Vigo. שימו לב: באותו קצת פחות משנה זינק השיח עליו ברשתות החברתיות פי 10 – מאשר בכל החודש שלפני כן.
Vigo בדקה ומצאה עוד כי עמוד הפייסבוק של סטיינמן חווה עלייה משמעותית בהיקף האוהדים: ב-11 בנובמבר מספר העוקבים אחריו עמד על 26,539 אוהדים, בסוף השבוע האחרון מספרם כבר חצה את רף 46 אלף – כלומר זינוק של 74%.
מבחינת פילוח השיח, מצאה Vigo כי 62% עסקו בזה שסטיינמן חתיך או הביעו חיבה אליו ("מקסים", "תעשה לי ילד", "אתה ער?"), 11% אמרו שהתגובות לו הוא זוכה מוגזמות, 10% דיברו על זה שהוא נשוי או בכלליות על אשתו (שכיף לה ושהיא צריכה לשמור עליו וכאלה), רק 3% התעניינו בפן המקצועי של עבודתו.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אנשים נהרגים, נפצעים, נלחמים, רצים למקלטים (ל"ת)
    וזה השיח?? 12/2019/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תמיר החתיך
    מורן 11/2019/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כוכב עולה! סופר מקצועי וכיף לראות אותו
    סגור